Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rady a zkušenosti - e46 330d
Zdravím klubáci,
zítra si mám jet pro 330d e 46 mpacket, neFL.
není to moje první BMW, ani 6ti vál a technickej antitalent taky nejsem. Ale rád bych se vás zeptal na co si dát pozor abych si na tom nenabil hubu.
Podle majitele jedinej nedostatek je že svítí abs kvůli čidlu.
Každá rada a připomínka vítána a děkuju
zítra si mám jet pro 330d e 46 mpacket, neFL.
není to moje první BMW, ani 6ti vál a technickej antitalent taky nejsem. Ale rád bych se vás zeptal na co si dát pozor abych si na tom nenabil hubu.
Podle majitele jedinej nedostatek je že svítí abs kvůli čidlu.
Každá rada a připomínka vítána a děkuju
asi nejmíň poruchový auto co jsem měl. Hlavně ne v automatu. Kámoš ho má a už řešil 2x měnič. Jinak mě občas svítilo olejový čidlo a u manuálů zůstává za studena vyset 5. Na nic dalšího si nevzpomínám. Prodal jsem ho kámošovi ve 230tkm a on má skoro 300tkm a pořád v klidu. Jen musím podotknout, že ty km byly poctivý a ne jak ty dovezený stočeniny v ČR.
Automatu se neboj je to v pohodě. Vydrží 300 000 i více KM záleží na chování
předešlého majitele(přežije dvě spojky a jeden setrvačník:-) ). Navíc máš 90% procentní jistotu že motor v automatu bude v lepším stavu než jeho brácha v manuálu.
Autu nevadí vytáčení ale spíše podtáčení.
Automat vše udržuje v potřebných mezích.
Rozhodně si projeď auto přes Cebii těch 500 Kč za to stojí.
Jinak si dej pozor na přední nápravu (nesmí nic bouchat)
,podívej se do hadice od tuba jestli tam není tuna oleje.
No a klasika jestli hodně neklepe a po nastartování nechej bězet 5 minut a pak pořádně přidej plyn na neutrál, kouř nesmí být do modra.
Auto ti musí chytnu na drc(dávej i u toho pozor Vysokotlaké čerpadlo není zrovna levná záležitost)
No hlavně ať je vše na svém místě a podívej se i jestli není emulze pod víčkem a zkontroluj si Saharu od klimatizace.
Je toho hodně co je třeba kontrolovat toto jsou takové základní věci:-)
předešlého majitele(přežije dvě spojky a jeden setrvačník:-) ). Navíc máš 90% procentní jistotu že motor v automatu bude v lepším stavu než jeho brácha v manuálu.
Autu nevadí vytáčení ale spíše podtáčení.

Automat vše udržuje v potřebných mezích.
Rozhodně si projeď auto přes Cebii těch 500 Kč za to stojí.
Jinak si dej pozor na přední nápravu (nesmí nic bouchat)
,podívej se do hadice od tuba jestli tam není tuna oleje.
No a klasika jestli hodně neklepe a po nastartování nechej bězet 5 minut a pak pořádně přidej plyn na neutrál, kouř nesmí být do modra.
Auto ti musí chytnu na drc(dávej i u toho pozor Vysokotlaké čerpadlo není zrovna levná záležitost)
No hlavně ať je vše na svém místě a podívej se i jestli není emulze pod víčkem a zkontroluj si Saharu od klimatizace.
Je toho hodně co je třeba kontrolovat toto jsou takové základní věci:-)
Automatu se boj! Jak kdyby napříč všemi fóry toho bylo málo.
"pomoc problém s automatem"
"automat neřadí - pomoc"
"nezná někdo v okolí prahy opravnu automatů"
"odborníci na automaty sem!"
"cukání automatu pomoc!"
atd. atd.
Neber to tak, že jsem odpůrce automatů, to v žádném případě. Měl jsem ho v 545i (ZF) a max. spokojenost, ale i na prodej e46 je lepší manuál a ty to prodávat určitě jednou budeš, a pořád radši udělám komplet spojku se setrvákem po slevách za 20 než repas automatu bůh ví za kolik.
"pomoc problém s automatem"
"automat neřadí - pomoc"
"nezná někdo v okolí prahy opravnu automatů"
"odborníci na automaty sem!"
"cukání automatu pomoc!"
atd. atd.
Neber to tak, že jsem odpůrce automatů, to v žádném případě. Měl jsem ho v 545i (ZF) a max. spokojenost, ale i na prodej e46 je lepší manuál a ty to prodávat určitě jednou budeš, a pořád radši udělám komplet spojku se setrvákem po slevách za 20 než repas automatu bůh ví za kolik.
Zapoměl jsi vzít v úvahu že za životnost automatu uděláš minimálně dvě spojky plus jeden setrvačník, a může se ti rosypat i skříň od manuálu.gsicbr píše:Automatu se boj! Jak kdyby napříč všemi fóry toho bylo málo.
"pomoc problém s automatem"
"automat neřadí - pomoc"
"nezná někdo v okolí prahy opravnu automatů"
"odborníci na automaty sem!"
"cukání automatu pomoc!"
atd. atd.
Neber to tak, že jsem odpůrce automatů, to v žádném případě. Měl jsem ho v 545i (ZF) a max. spokojenost, ale i na prodej e46 je lepší manuál a ty to prodávat určitě jednou budeš, a pořád radši udělám komplet spojku se setrvákem po slevách za 20 než repas automatu bůh ví za kolik.
To nevýjde zrovna levněji než automat, výjde to skoro na stejnou.
Jinak ty problémy uživatelů jsou kvůli tomu že spousta lidí kupuje auto které má automat na konci životnosti.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Podobné konverzace/dohady tu již byly. Asi se nepředpokládá, že bude mít auto tak dlouho, aby dělal dvakrát spojku (pokud to nemá vyloženě nějaké h**ado
), takže ho spíše může čekat jednou spojka nebo jednou automat, pokud chytí nějaký špatný kus. Repas se dá počítat cca od 30 výš?
Prostě si vyber, co je Ti milejší a pohodlnější a na jaký kus narazíš. Pokud budeš hledat jenom podle převodovky, můžeš narazit na manuál, kde si budeš libovat, že nemusíš dělat repas převodovky a přitom budeš muset vyměnit půlku věcí na motoru. Si nevybereš... proto je potřeba důkladná prohlídka, ať se jedná o ten nebo ten kus.

Prostě si vyber, co je Ti milejší a pohodlnější a na jaký kus narazíš. Pokud budeš hledat jenom podle převodovky, můžeš narazit na manuál, kde si budeš libovat, že nemusíš dělat repas převodovky a přitom budeš muset vyměnit půlku věcí na motoru. Si nevybereš... proto je potřeba důkladná prohlídka, ať se jedná o ten nebo ten kus.
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
Chtěl bych vidět automat od GM, který vydrží 2x tolik co manuál. Na mojí 46 je teď najeto něco kolem 300tkm a kámoš měl 360tkm s první spojkou a setrvákem, takže bez investic. Naproti dalšímu kámošovi, který má na autě 330tkm a za posledních 150tkm dělal 2x měnič, ale to už jsem psal. Tak tady nějak nevidím tu dvojnásobnou životnost.
Je to taky dost o tim, že ty auta nemají najeto co se uvádí a jak píšeš, automat je na pokraji životnosti.
Je to taky dost o tim, že ty auta nemají najeto co se uvádí a jak píšeš, automat je na pokraji životnosti.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Já znal dvě 30dA, jedna měla 460tis, druhá něco přes 400, obě původní automat od GM a v obou fungoval... I takové jsou
Vem si, kolik těch automatů jezdí, kolik z nich je stočených (takže majitelé ani neznají pravý počet km) a kolik jich ten automat dělalo. Snad ne každý? Ano, repasovalo se jich dost, ale určitě ne všechny
Ale vzhledem k tomu, že tdskrocan to psal 25.8. a psal, že jede druhý den na auto kouknout, tak snad už má jasno?


Ale vzhledem k tomu, že tdskrocan to psal 25.8. a psal, že jede druhý den na auto kouknout, tak snad už má jasno?
Je to zábavný, jakmile se někde rozhoří debata jestli manuál, nebo automat. Já osobně už bych ve svým autě na denní ježdění manuál nechtěl, moje poslední 3 auta byly s automatem (e39, e46, e90) a problém nikdy nebyl. Stejně tak znám lidi, co automat repasovali a stejně tak lidi co cpali prachy do motoru, dvouhmoty, diferáku, čehokoli. Prostě to je vždy na osobní preferenci a záleží zejména na celkovým stavu auta.
jo tohle je konecne finalni nazorVelvetek píše:Přesně, je to jako z ženskejma - taky se tady nikdo neptá, jestli si má vybrat brunetu či blond... prostě vem, co se Ti líbí a vyhovuje více. Ve finále Tě bude obojí něco státtommee píše:...Prostě to je vždy na osobní preferenci a záleží zejména na celkovým stavu auta.


tak jak dopadla koupě?? dej sem své poznatky...tdskrocan píše:Zdravím klubáci,
zítra si mám jet pro 330d e 46 mpacket, neFL.
za mě, kupoval jsem dva roky zpět 330d rv2003 135kw manuál z německa najeto 215tis nebo tak.
teď mám najeto 245tis a žádný problém - nikde nic, dělal jsem jen zadní siláče předních ramen
ze zkušenosti známých je nutné vždy co nejlépe poznat historii auta a zvlášť u automatu jestli byl dodržován interval výměny oleje...
Re: rady a zkušenosti - e46 330d
poněkud jsem na to téma zapoměl
sorry - a mimochodem jsem o automatu nic neříkal, ale rozvášnili jste se pěkně 
Jak to dopadlo? z fotek a povídání majitele to vypadalo na celkem slušný auto ale na místě to bylo za trest. Opravené po ráně na zadek (pod deklama v kufru byl ještě bordel ze svařování a lakování), spousta polámaných plastů kolem celého auta, neoriginální kola protože ty původní nejspíš uhynuli při nehodě a hlavně to jelo v nouzáku
a majiteli to nebylo divný protože I presto podle něj auto nejelo špatně... výlet k ničemu ale to je tak, najít hezkou 330d už není jednoduché.
Každopádně vám všem díky za tipy


Jak to dopadlo? z fotek a povídání majitele to vypadalo na celkem slušný auto ale na místě to bylo za trest. Opravené po ráně na zadek (pod deklama v kufru byl ještě bordel ze svařování a lakování), spousta polámaných plastů kolem celého auta, neoriginální kola protože ty původní nejspíš uhynuli při nehodě a hlavně to jelo v nouzáku

Každopádně vám všem díky za tipy