To máš ovšem pravdu...tanner540i píše:Ano, e46 opravdu hnije a ne malo. Kdyz pominu predni blatniky jako vymenitelny dil (ale ani tak mi to nepripada ok), tak standartne jsou vzdy chycene zadni lemy, podlaha pod rezervou a baterkou + klasika u e46 a e39 jsou dvere (doporucuju zkusit sroubovakem ve "svarech" na spodku dveri..). Argument, ze jsou vsechny 46tky bourane na dvere, kufr a zadni lemy neberu:). S timhle nastesti e90 a e60 problemy nemaji, ikdyz prvni kusy uz maji vice nez 10 let.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě bmw 3 řady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Najlepsie ako porovnat spotrebu 325i a 330i mi pride skontrolovat to na spritmonitor.de (alebo podobnom webe). Kazdopadne treba pocitat ze s 3L motorom moze byt vyrazne vacsie napr. povinne ruceni (a havarijko jakbysmet) oproti 2.5L. Samozrejme zavisi od pojistovny ale...
Kazdopadne tych 160kW s 325i nie je s e9x ziadny dechberouci vykon (uz vobec nie s plnym autom a 4x4), palit gumy a driftovat s tym nebudes - ale na dalnice a bezpecne rychle predjizdeni to bohate staci.
Co sa tyka zimy, presiel som (na e92) miestami kde beznadejne ostal stat VW transporter, vyhrabal sa z 2-3cm zamrzlej vody (kolesa boli v tom ledu)
Nevravim ze to je lepsie ako predny nahon, ale pokial sa nechystas v zime pluhovat cesty, myslim ze to bude viac o technike jizdy a predvidani.
Kazdopadne tych 160kW s 325i nie je s e9x ziadny dechberouci vykon (uz vobec nie s plnym autom a 4x4), palit gumy a driftovat s tym nebudes - ale na dalnice a bezpecne rychle predjizdeni to bohate staci.
Co sa tyka zimy, presiel som (na e92) miestami kde beznadejne ostal stat VW transporter, vyhrabal sa z 2-3cm zamrzlej vody (kolesa boli v tom ledu)

Hele jak už tady bylo napsáno e46 je krásná, ale nejlepší roky má opravdu za sebou. Ber to tak, že i když koupíš rv 2004, tak je to pořád auto, který přišlo na svět v roce 98, takže máš doma 16 let zastaralou koncepci auta. Necháš si ho nějakej ten rok a je mu 20 let, a tohle fakt stojí za zvážení, už kvůli následnému prodeji.
Jinak měl jsem e36, e46, e60 a teď mám e90 a neřekl bych, že jsou ty nový nějak ošizený. Naopak e90 má hodně dobrý jízdní vlastnosti, nový technologie a hlavně je líp ošetřená proti korozi.
Za mě určitě e90 a s tím nájezdem bych ani LPG neřešil.
Jinak měl jsem e36, e46, e60 a teď mám e90 a neřekl bych, že jsou ty nový nějak ošizený. Naopak e90 má hodně dobrý jízdní vlastnosti, nový technologie a hlavně je líp ošetřená proti korozi.
Za mě určitě e90 a s tím nájezdem bych ani LPG neřešil.
325i není nic, co by ti odrazilo ledviny, když na to šlápneš, ale pořád to jede moc pěkně. Mám zadohrab manuál, jezdím vesměs sám s rezervou a notebookem v kufru a výkon mě určitě nechybí. Ani na okruhu mě nechyběl.
Pokud budeš vybírat mezi podobnýma 325i a 330i za podobnou cenu, tak ber 330i. Provozní náklady budou podobné, líp to pojede a bude to prodejnější. Povinné se dá dneska sehnat za slušné peníze na obě motorizace.
Pokud by ta 325i měla být výrazně levnější, tak se jí taky vůbec neboj. Když do toho přeskočíš z 1.4 MPi, tak to pro tebe bude letadlo tak jako tak
Pokud budeš vybírat mezi podobnýma 325i a 330i za podobnou cenu, tak ber 330i. Provozní náklady budou podobné, líp to pojede a bude to prodejnější. Povinné se dá dneska sehnat za slušné peníze na obě motorizace.
Pokud by ta 325i měla být výrazně levnější, tak se jí taky vůbec neboj. Když do toho přeskočíš z 1.4 MPi, tak to pro tebe bude letadlo tak jako tak

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


V první řadě díky moc za vyjádření. Auto bych zcela jistě bral z z dotahu z německa 330i s čímž jsem téměř rozhodnut. Pokud jsem se dopočítal správně tak předělání na plyn vyjde orientačně cca 30000 podle nabídky na netu s nájezdem 20tis km ročně při průměrné spotřebě 11l a ceně benzínu 37kč vyjde částka 81400kč na rozdíl s lpg při ceně 18kč celkem 39600kč což pokud jsou mé výpočty správné by byla návratnost do 1 roku a po pravdě ušetřit 40tis za rok není až tak špatné.
Jen se ve mě neustále bije e46 kde je proti stáří a tím i stav nebo e90, které by bylo sice mladší koncepce, ale zase za tu cenu jestli by se dal sehnat slušný kousek co nebude "vyhrkaný" i s nějakou výbavou jak zmínil peca např idrive apod.
Jen se ve mě neustále bije e46 kde je proti stáří a tím i stav nebo e90, které by bylo sice mladší koncepce, ale zase za tu cenu jestli by se dal sehnat slušný kousek co nebude "vyhrkaný" i s nějakou výbavou jak zmínil peca např idrive apod.
Jen abych tě vyvedl trochu z omylu. BRC, Lovato, Landirenzo počítej okolo 32tKč, a jestli si myslíš, že budeš jezdit za 11l plynuFluffy píše:plyn vyjde orientačně cca 30000 podle nabídky na netu s nájezdem 20tis km ročně při průměrné spotřebě 11l a ceně benzínu 37kč vyjde částka 81400kč na rozdíl s lpg při ceně 18kč celkem 39600kč což pokud jsou mé výpočty správné by byla návratnost do 1 roku a po pravdě ušetřit 40tis za rok není až tak špatné.

Takže si to ještě jednou přepočítej a uvidíš, že to není zas taková výhra.
Samozřejmě je to na tobě, já jen abys byl trochu v obraze.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Videl bych to jasne:) Za ty prachy co do toho chces vrazit kup sestivalcovou e90. Provoz ti ukaze zda plyn jo nebo ne.. Sam mam e90 330i N52, najedu cca 30tis rocne a o plynu neuvazuju. e46 a e39 jsou fajn stroje- vrchol co kdy BMW vyprodukovalo, ale kdyz jsem pred rokem shanel opravdu peknou e46 v benzinu co by mela realne do 150tis km, bylo to skoro nemozny.
ty motory se od sebe liší obrovsky. Samozřejmě, že vhodnější na LPG je M54, ale problém není ani s N52, jenom tam místo hliníkového bloku je z hořčíkové slitiny a má systém Valvetronic, a jestli dávat do auta systém Magic
a řešit neustále rozsvícenou oranžovou ponorku, bych si rozmysle. Do e46 možná, ale do 90 bych určitě volil nějakýho Itala. Přece jenom udávají v tomhle oboru trendy. Když jsem to řešil do 545i, tak jsem objel spoustu servisů na montáž, kdy na stránkách měly V8 za 32tkč, ale realita byla úplně jiná. Nakonec právě proto, že jsem měl taky Valvetronic jsem volil kvalitní systém, a víceméně mi nabídly skoro všichni cenu mezi 36-38tkč.
Je to na tobě, ale N52 je úplně jiná liga, jak ve výkonu, tak ve spotřebě.

Je to na tobě, ale N52 je úplně jiná liga, jak ve výkonu, tak ve spotřebě.
Zdarec, jen pro info mam e46 320i m52, rv. 2000 pri koupi mela najeto 200k, nyni ma 270k, celu dobu jezdim na plyn (4 roky). Mam tam magica od neptun harfa a je to nejspolehlivejsi soucast na aute.
Spotreba: klidna dalnice 10-11, mesto a ostrejsi jizda 13-15.
Jinak do oprav jsem za 4 roky hodil cca 100k - vsechno plastove se podela: separator, sahara, trubky od sani. Dale pocitej tlumice, ramena, krize na kardanu, silentbloky, volnobezny ventil, atd....
Zkratka 10ti lete auto neco spapne.
Radeji posetri a kup si neco novejsiho.
Spotreba: klidna dalnice 10-11, mesto a ostrejsi jizda 13-15.
Jinak do oprav jsem za 4 roky hodil cca 100k - vsechno plastove se podela: separator, sahara, trubky od sani. Dale pocitej tlumice, ramena, krize na kardanu, silentbloky, volnobezny ventil, atd....
Zkratka 10ti lete auto neco spapne.
Radeji posetri a kup si neco novejsiho.
Já měl podobný rozhodování, ale nakonec jsem skočil do E39 530i. K tý spotřebě, ono to je různý někdo jezdí za 10 někdo třeba za 20.
Já jezdím hodně svižně, takže na spotřebu nekoukám, ale já mám auto hlavně na svezení. Práci si parkuju u baráku, takže nedojíždím.
Já jsem šel do staršího auta, protože je to ještě kus poctivý práce, jasně něco už má za sebou, ale pořád to vypadá dobře a dokavad budou k sehnání tak u nich zůstanu. 



Omlouvám se za nečinnost z důvodu dovolené a následného dohánění. Po prohlédnutí místních klubových mazlů se mi stále zamlouvá E46 o něco více než E90 a jak je vidět pokud se člověk o svého mazla stará, něco do něj investuje tak pořád je to nádherné auto.
Tak jsem si říkal, že budu moct o dovolené hodit starosti za hlavu a v klidu si budu moci nechat všechno projít hlavou a rozhodnout po čem přesně pokukávat....někde se stala chyba v matrixu a já začal uvažovat navíc nad kupé...vlastně proč ne rovnou bez střechy?....výborně může začít ještě těžší rozhodování
Po neustálém sjíždění nabídek bych nejraději vyrazil a hned si něco dovezl.....vypadá to, že letos bude zima dlouhá :/
Tak jsem si říkal, že budu moct o dovolené hodit starosti za hlavu a v klidu si budu moci nechat všechno projít hlavou a rozhodnout po čem přesně pokukávat....někde se stala chyba v matrixu a já začal uvažovat navíc nad kupé...vlastně proč ne rovnou bez střechy?....výborně může začít ještě těžší rozhodování

Ahoj (téměř sousede)Fluffy píše:Omlouvám se za nečinnost z důvodu dovolené a následného dohánění. Po prohlédnutí místních klubových mazlů se mi stále zamlouvá E46 o něco více než E90 a jak je vidět pokud se člověk o svého mazla stará, něco do něj investuje tak pořád je to nádherné auto.
Tak jsem si říkal, že budu moct o dovolené hodit starosti za hlavu a v klidu si budu moci nechat všechno projít hlavou a rozhodnout po čem přesně pokukávat....někde se stala chyba v matrixu a já začal uvažovat navíc nad kupé...vlastně proč ne rovnou bez střechy?....výborně může začít ještě těžší rozhodováníPo neustálém sjíždění nabídek bych nejraději vyrazil a hned si něco dovezl.....vypadá to, že letos bude zima dlouhá :/
Vidím,že máš neustáleé dilema v rozhodování výběru trojkového BMW
Myslím,že už nějakou tu zkušenost z trojkovýma Báwkma mám,tak si snad uděláš nějaký výčet a dobře vybereš.
Urči si první své priority !
1.) Je nutný benzinový šestiválec,když chceš mermomocí snižovat spotřebu monáží plynu?("Kup si koncernové božské TDI a pojedeš za 4,5L


2.) Zvaž variantu dieselu,klidně v 2,0d (já ho měl od novoty v e46 - ten motor je velmi dobrý,spotřeba 6L)
3.) Při tvé poloze (pozlovice) bych jednoznačně přemýšlel o pohonu všech čtyř X-Drive! Určitě jezdíš Zlín,případně UH,nebo Brod.
4.) e-46 je jak se říká,opravdu poslední dobré BMW,ale e-90,případně e-92 jsou technicky opravdu úplně jinde jako ta e-46
5.) Na kabrio rychle zapomeň !!!! Jen samý problém,navíc se i při zdatným výztuhá kroutí jako ... ehm.Navíc taháš další kila navíc.
Pokud trváš na trojkovém BMW a bude to pro tebe srdcovka,tak doporučuji -
Benzinové :
e-90,92- šestiválce 325xi,330xi - spotřeba,pojištění téměř neznatelné.
Dieselové:
e-90,92 - 320xd(čtyřválec),325xd a 330xd (šestiválce)
Pokud máš nějaký dotaz,ptej se ..... mám od novoty :
e-46 320d
e-90 325i
e-90 330xd
e-92 325xi
Ještě jsem zapoměl dodat,že výkřiky typu " Dovez to z německa,tam pořídíš levněji a kvalitnější kus " je v dnešní době zcestné !
Už i tam je to cenově podobné,nemluvě o objemu podvodů !
Tak že klidně vybírej u nás,ale velmi obezřetně!
Dotažené z venku se slovy první majitel taky vypust z hlavy!
Před dvěma měsíci jsem sháněl známému trojku,a nevěřil bys kolik se dá vybrat dobrých kusů z 200 nabídek .... bohužel jen 2

Sežeň vždy VIN a obrať se na mě

Ahoj,
díky moc za radu a shrnutí.
Jen k jednotlivým bodům:
1) Předělání na plyn není nutné, určitě ne ze začátku. Tu spotřebu v benzínu bych utáhnul jen jsem si říkal možnost jak ušetřit na nákladech za pohonné hmoty a časem bych je mohl investovat např. do něčeho nového pro mazlíka. Ruku na srdce kdyby došlo na nejhorší něco se stalo a začalo by mi na té spotřebě hodně záležet, tak raději zkrouhnu kouření....dvě mouchy jednou ranou
2) Diesel jsem zamítnul s přihlédnutím k ročnímu nájezdu který je mezi 15-20tis km.
3) Nad 4x4 jsem taktéž uvažoval, nejčastěji jezdím směr Bojkovice, Zlín a Slušovice....hlavně cesty na Bojkovice jsou samí kopec samá zatáčka hlavně v zimě je to "prča" a bohužel je to má každodenní cesta do práce. Občas v zimě jezdím na chatu do Velkých Karlovic. Co jsem se dočetl tak u e46 4x4 nebyly až tak velká výhra oproti x-drive kde už je to o něco lepší, takže jsem se po čtyřkolkama moc nezabýval. Navíc si říkám raději nevyjet vůbec než vyjet, ale pak cestou dolů zůstat mimo cestu.
4) Za e90/92 bych se nezlobil jen si nejsem jistý, zda by se dal koupit nějaký dobrý kousek za cenu cca 200-300tis kč. V sedanu s i-drivem a sklopnýma sedákama.
5) To kabrio bylo spíš jen takové zasnění
Bylo by to hezký, ale spíš jen jako víkendové auto...kabrio zamítnuto
Trojková řada mi padla do oka nejvíc samotným sportovnějším vzhledem, mám raději menší mrštnější potvůrky než něco většího...to bude asi dáno mým vzrůstem abych se v tom autě neztratil
Dovoz z německa co jsem zpozoroval je pravda, že cenově už to nejspíše není až takový rozdíl jako dřív. Jen mají lepší silnice, ale je fakt, že hlavní roli hraje/jí předchozí majitel. Zase u nás v ČR mám větší jistotu v tom, že si tam můžu zajet a omrknout, to do německa nemám tolik možností ani jazykových znalostí němčiny, abych podnikl cestu k sousedům jen na čumendu.
Díky moc za nabídku s prověřením VIN, určitě kdybych na něco narazil tak bych se pokusil proklepnout objev tady na klubu jestli někdo o konkrétním autě něco neví co by na něj mohl prásknout
Vzhledem k tomu, že koupi chystám na jaru tak se zatím jen rozhlížím a snažím se udělat si aspoň trochu přehled o cenách, stavu a výbavě....a hlavně se už konečně rozhodnout...
díky moc za radu a shrnutí.
Jen k jednotlivým bodům:
1) Předělání na plyn není nutné, určitě ne ze začátku. Tu spotřebu v benzínu bych utáhnul jen jsem si říkal možnost jak ušetřit na nákladech za pohonné hmoty a časem bych je mohl investovat např. do něčeho nového pro mazlíka. Ruku na srdce kdyby došlo na nejhorší něco se stalo a začalo by mi na té spotřebě hodně záležet, tak raději zkrouhnu kouření....dvě mouchy jednou ranou

2) Diesel jsem zamítnul s přihlédnutím k ročnímu nájezdu který je mezi 15-20tis km.
3) Nad 4x4 jsem taktéž uvažoval, nejčastěji jezdím směr Bojkovice, Zlín a Slušovice....hlavně cesty na Bojkovice jsou samí kopec samá zatáčka hlavně v zimě je to "prča" a bohužel je to má každodenní cesta do práce. Občas v zimě jezdím na chatu do Velkých Karlovic. Co jsem se dočetl tak u e46 4x4 nebyly až tak velká výhra oproti x-drive kde už je to o něco lepší, takže jsem se po čtyřkolkama moc nezabýval. Navíc si říkám raději nevyjet vůbec než vyjet, ale pak cestou dolů zůstat mimo cestu.
4) Za e90/92 bych se nezlobil jen si nejsem jistý, zda by se dal koupit nějaký dobrý kousek za cenu cca 200-300tis kč. V sedanu s i-drivem a sklopnýma sedákama.
5) To kabrio bylo spíš jen takové zasnění

Trojková řada mi padla do oka nejvíc samotným sportovnějším vzhledem, mám raději menší mrštnější potvůrky než něco většího...to bude asi dáno mým vzrůstem abych se v tom autě neztratil

Dovoz z německa co jsem zpozoroval je pravda, že cenově už to nejspíše není až takový rozdíl jako dřív. Jen mají lepší silnice, ale je fakt, že hlavní roli hraje/jí předchozí majitel. Zase u nás v ČR mám větší jistotu v tom, že si tam můžu zajet a omrknout, to do německa nemám tolik možností ani jazykových znalostí němčiny, abych podnikl cestu k sousedům jen na čumendu.
Díky moc za nabídku s prověřením VIN, určitě kdybych na něco narazil tak bych se pokusil proklepnout objev tady na klubu jestli někdo o konkrétním autě něco neví co by na něj mohl prásknout
