Zdravím klubáky,
zjistil jsem že, mi odchází baterie mám e91 r.v. 07/2007 a je tam ještě původní BMW baterie. V klidu jsem na ní naměřil 11,8 V, což už je docela málo. Auto startuje ale není to žádná hitparáda... Otázka je, chystám se koupit tuhle http://www.cekl-eshop.cz/bosch/autobate ... 2-s40-100-
Jak jsem schopen baterii sám zaregistrovat? Mám základní diagnostické nástroje= kabel, INPA, TooL32. Dokázal by mi někdo dát stručný návod jak postupovat. Moc děkuji za pomoc...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak zaregistrovat novou baterii e91 320d
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Jako první si zjisti, jaká baterie je v Tvém autě registrovaná, nikoliv skutečně zamontovaná. To uděláš pomocí scriptu TD-530.ipo, který najdeš v buď přímo v menu INPA po zvolení typu auta. Nebo si pro tento script z C:\...INPA\SGDAT\TD-530.ipo vytvoříš zástupce a v kolonce "Spustit v:" napíšeš "C:\..INPA\CFGDAT". Po spuštění tohoto scriptu dostaneš tento obrázek s vyplněnými položkami.
Další možnost je z příkazového řádku:
C:\EC-APPS\INPA\BIN\INPALOAD.exe e46.ipo
http://forum.doitauto.de/index.php/Atta ... humbnail=1
Takže si zjistíš, jaká baterka je v autě registrována. Možnosti jsou :
---------------------------------------------
B046 BATT_46AH //46 Ah-Batterie
B055 BATT_55AH //55 Ah-Batterie
B070 BATT_70AH //70 Ah-Batterie
B080 BATT_80AH //80 Ah-Batterie
B090 BATT_90AH //90 Ah-Batterie
A070 BATT_AGM_70AH //70 Ah-AGM Batterie
A080 BATT_AGM_80AH //80 Ah-AGM Batterie
A090 BATT_AGM_90AH //90 Ah-AGM Batterie
K zajištění správné funkce palubní sítě musí být použit k vozidlu uvedený originální akumulátor (velikost a typ baterie)!U vozidel s IBS (inteligentní snímač akumulátoru) musí být akumulátor registrován pomocí diagnostického systému (ISTA) a tím přihlášen do palubní sítě vozidla.
---------------------------------------
Při dodatečných úpravách může být použit silnější akumulátor. Standardní baterie mohou být nahrazeny bateriemi AGM, které
odpovídají stejné specifikaci. V případě obou postupů musí být navíc k registraci vozidla pomocí ISTA/P provedeno kódování vozidla.
---------------------------------------
Načtení velikosti akumulátoru a registrace do palubní sítě:
ISTA->Servisní_funkce->Karoserie->Zdroj napětí->Registrovat_výměnu akumulátoru->Kontrolní_plán
Nebo totéž poměrně jednoduššeji pomocí INPA:
1: E60 (auto)
2: select motor
3: Status F5
4: IBS F5 nebo F8
5: batterietausch reg F5
nebo
1: F3
2: Motor auswählen
3: F9
4: F5 Batterie
nebo
1: F4
2: Motor auswählen
3: F5
4: Shift + F2
5: F5 Batterie
Ve všech případech se dostaneš do těchto výpisů:
http://66.212.224.123/20130916_pminfo2.png
http://66.212.224.123/20130916_pminfo1.png , následuje F5 Battery change a F6 Reset k vymazání historie dobíjení. Pokud zmačkneš klávesu F1, dostaneš podobný výpis o té baterce jako z toho scriptu TD-530.ipo.
Pokud tam budeš dávat jinou baterii (nedoporučuji), tak se musí změnit tento druh baterie v FA (Fahrzeugauftrag), tedy se musí překódovat CAS a LMA (v E60), FRM (E90, E70). Ale to už je jiný level. Myslím si, že ta baterka co odkazuješ je klasická, ale v Tvém autě je AGM (VRLA).

Další možnost je z příkazového řádku:
C:\EC-APPS\INPA\BIN\INPALOAD.exe e46.ipo
http://forum.doitauto.de/index.php/Atta ... humbnail=1
Takže si zjistíš, jaká baterka je v autě registrována. Možnosti jsou :
---------------------------------------------
B046 BATT_46AH //46 Ah-Batterie
B055 BATT_55AH //55 Ah-Batterie
B070 BATT_70AH //70 Ah-Batterie
B080 BATT_80AH //80 Ah-Batterie
B090 BATT_90AH //90 Ah-Batterie
A070 BATT_AGM_70AH //70 Ah-AGM Batterie
A080 BATT_AGM_80AH //80 Ah-AGM Batterie
A090 BATT_AGM_90AH //90 Ah-AGM Batterie
K zajištění správné funkce palubní sítě musí být použit k vozidlu uvedený originální akumulátor (velikost a typ baterie)!U vozidel s IBS (inteligentní snímač akumulátoru) musí být akumulátor registrován pomocí diagnostického systému (ISTA) a tím přihlášen do palubní sítě vozidla.
---------------------------------------
Při dodatečných úpravách může být použit silnější akumulátor. Standardní baterie mohou být nahrazeny bateriemi AGM, které
odpovídají stejné specifikaci. V případě obou postupů musí být navíc k registraci vozidla pomocí ISTA/P provedeno kódování vozidla.
---------------------------------------
Načtení velikosti akumulátoru a registrace do palubní sítě:
ISTA->Servisní_funkce->Karoserie->Zdroj napětí->Registrovat_výměnu akumulátoru->Kontrolní_plán
Nebo totéž poměrně jednoduššeji pomocí INPA:
1: E60 (auto)
2: select motor
3: Status F5
4: IBS F5 nebo F8
5: batterietausch reg F5
nebo
1: F3
2: Motor auswählen
3: F9
4: F5 Batterie
nebo
1: F4
2: Motor auswählen
3: F5
4: Shift + F2
5: F5 Batterie
Ve všech případech se dostaneš do těchto výpisů:
http://66.212.224.123/20130916_pminfo2.png
http://66.212.224.123/20130916_pminfo1.png , následuje F5 Battery change a F6 Reset k vymazání historie dobíjení. Pokud zmačkneš klávesu F1, dostaneš podobný výpis o té baterce jako z toho scriptu TD-530.ipo.
Pokud tam budeš dávat jinou baterii (nedoporučuji), tak se musí změnit tento druh baterie v FA (Fahrzeugauftrag), tedy se musí překódovat CAS a LMA (v E60), FRM (E90, E70). Ale to už je jiný level. Myslím si, že ta baterka co odkazuješ je klasická, ale v Tvém autě je AGM (VRLA).