Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 330xD problémy : skube automat/gumovy servo

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
m1s4k
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: stř 18.06.2014 00:00

#1 Příspěvek od m1s4k »

Ahoj,
potreboval bych poradit s dvěma problémy na které jsem tu nenašel vlákno ktery by pomohlo:
1. začal mi škubat automat při klidně jízdě mezi 40-50km/h kdy radi z 2 na 3ku jinak není problém. Pokud je motor
v zátahu a "šlapou" na to tak taky bez problému :/.

2. pokud jedu rychlejš cca 170mk/h+ tak je řízení naprosto "gumovy" a mám pocit ze tam je vůle místo toho aby
pritvrdilo a bylo přesnější (což bych teda čekal ale možná se pletu). Předpokládám ze za to muže servo.

Není tu nějaký servisman Pha/okolí kdo by rozuměl ZF automatum a dokazal se na kouknout nebo alespoň poradit než
pojedu přes alespoň 1/2 republiky do www.zf-pakra.cz připadne až někam k Ostrave (ted nevím jak se jmenují) .

Díky za radu/pomoc M.
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od andree182 »

Co sa tyka prevodovky, dela ti to skubani vzdy, alebo len obcas? Btw, do e9x sa davali GM ga6l45r a ZF 6HP26, mas teda tu ZF?

Gumove rizeni - ak mas pocit ze tam je vule, tak to asi spis budu nejake silentbloky alebo cepy, nie? Pri 170km/h si myslim ze servo uz nejak extra nepomaha... Mozno by si mohol skocit na STK, tam ti vule za par korun zmeraju.
m1s4k
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: stř 18.06.2014 00:00

#3 Příspěvek od m1s4k »

Ahoj,
1.no je tam ZF a škube to vlastně vždy z 2ky-3ku :/. Dneska jsem měl i pocit že to couvlo když jsem stál v kopci a dal tam D ale to jem byl jsem vochrápanej ;).
Tak že s určitostí nevím ale začíná mě to děsit :/

2. myslel jsem si že to může být právě servo že nedokáže nějak natlakovat tu hydrauliku aby ten volant bylo "tvrdší" . Známej ale říkal jako ty že to může být vůle
v kolech a celkově podvozek no a když jsem mu řek že to má když 140tis nalítáno tak mě už objednává na kontrolu že okolo 150tis je normální :). Naštěstí to není
jako u Audi kde jsem musle vyměnit 150ramen na každý straně :).

Není tu tedy nějaký číman na ty Automaty v Phe/okolí ?

Díky M.
Dracon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pon 23.04.2012 00:00
Bydliště: okres Olomouc

#4 Příspěvek od Dracon »

Mě škube tatáž převodovka na tomtéž autě už přes 2 roky (už jsem to tak koupil). Nejvíc teda ze 2 na 3 ale i jindy a méně. Někdy řadí v pohodě, někdy škube... V kopci se zařazeným D téměř neznatelně couvá. Jak píšu, mám to takhle přes dva roky a za tu dobu se to nijak nezhoršilo. Dostal jsem radu že můžu buď zkusit vyměnit olej a s tím se pročistí i solenoidy. Může pomoct, nebo může uškodit. Nebo repas za dost peněz. Nebo se na to vykašlat a buď to bude jezdit, nebo se to vysype a repas za prakticky stejný peníze.
m1s4k
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: stř 18.06.2014 00:00

#5 Příspěvek od m1s4k »

Ahoj ,
tak jsem zkoušel ten ZF Pakra a kdyz jsem jim popsal můj problem a požádal
je o předběžnou kalkulaci tak jsem malém omdlel pac jejich odhad byl 35-75tis bez DPH !!!! To je fakt nesmysl . Nicméně
jsem sehnal jednoho typka kterej je fakt dobrej (bohužel je na Slováci někde až za Zilinou) tak jeho odhad byl 500-1600€
co je fakt rozdíl .
Kazdopadne asi se na to VY a udělám jen výměnu oleje kterou mi dělal znamej na A6ce která ma ten samé automat tady v Phe a to tomu automatu posledne pomohlo :/ ...

M.
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#6 Příspěvek od Paras_1 »

Mám stejný auto a stejný problém, při řazení z 2 na 3 kopne, jinak všechny rychlosti v pohodě. chystám se na výměnu oleje, tak uvidím jestli pomůže. Doufám, že se to ještě víc nepo....
Odpovědět