Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupe Bmw 335d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
AlesSulan
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 08.10.2014 00:00

#1 Příspěvek od AlesSulan »

Zdravim, jsem tu novej.Pred rokem jsem mel bmw 320d coupe r.v 2008 a byl jsme s nim nadmiru spokojenej.Ted jsem dostal nabidku na 335d coupe r.v 2007.Auto je pekne na 19 kolech v bíle kuzi, navi, sport sedacky, nezavisle topeni atd...Ma najeto 183tis, servis JEN BMW, majitel dal do auta 50tis kc ve 163tis km.Jediny z ceho mam strach jsou ty dve turba, mate nejaky rady nebo typy na co se podivat a dat bacha?Dekuju moc.Ales
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pazdi »

dotaz po xymiliontéosmé.... najdi si to na foru, je tu tady toho kopa... ať už o koupi ojetého dieselu, ať už o rozdílu 530d vs 535d, 330d vs 335d apod...jen dva body obecně:

1. hlavní je stav auta, nikdy nekupuj něco jen tak sám, pokud tomu nerozumíš, nedejbože bez diagnostiky
2. 2 turba nejsou horší než 1 turbo...možná naopak, jedno turbo musí být univerzálnější => kde jsou kompromisy tam může být více problémů...
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mike-ee »

Zbytečný auto. Kup si rovnou 335i. Jiný svezení, potenciál za dost podobné náklady... Osobní zkušenost
AlesSulan
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 08.10.2014 00:00

#4 Příspěvek od AlesSulan »

Jezdim dalky a mam naftu za 3/4, benzin v tuto chvili ne.Auto je od znameho a vim o aute vsechno, da mi ho za dobre penize.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#5 Příspěvek od Lennox »

Tak tím pádem nechápu, na co se tu ptáš, když víš o autě všechno. :lol: Zeptat se mohl rovnou známého ne ? 8)
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1727
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od paca »

Lennox píše:Tak tím pádem nechápu, na co se tu ptáš, když víš o autě všechno. :lol: Zeptat se mohl rovnou známého ne ? 8)
:wink: :D
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mike-ee »

AlesSulan píše:Jezdim dalky a mam naftu za 3/4, benzin v tuto chvili ne.Auto je od znameho a vim o aute vsechno, da mi ho za dobre penize.
Ok tak co chceš slyšet?

Jezdíš dálky. To auto nemá dlouhou životnost, samozřejmě podle zacházení. Ale automat tam dostává kouř, jestli uděláš za rok alespoň 30 tisíc, což počítám že určitě, jinak nvm co to jsou dálky, tak do 2 let budeš dělat převodovku.

Vím o tom motoru, že tomu praskaj hlavy, známý teď 2x během měsíce nájezd asi 215 000 ale auto nešetří, jenže 30tisíc na opravách.

V X6 co máme doma to auto postupně ztratilo koně, i když se všechno tváří ok a nikde není problém, aktuálně 205 000km.

A takových aut znám více a když mi i přijímací technici v BMW říkaj, jestli tu X6 už nechceme dát pryč, dokud se nezačala sypat, tak to na mně nepůsobí důvěrou v tento motor...

A hlavně pokud jezdíš dálky, tak 320d je 100x lepší, protože tam se projeví pravá úspora nákladů, kdy při dálničním tempu 160km/h se vlezeš do 6l a pohodově na tempomat nemá problém udržet 160km/h, 170km/h a vím že i víc, protože jsem ji 4roky jezdil... nicméně bavíme se o dálkách a nákladech... A když už chci silnější ale naftu protože máš prostě naftu levněji tak 330d a stejně bych vzal manuál, jednak tím zmenšíš budoucí náklady a jednak na dálce hodíš stejně 6ku a jedeš...

Tak co pak chceš ještě vědět, nehledě že dřív nebo později se ty turba sypnou, každé je jiné takže otázka, které dřív a min 10 a víc za repas za ks, plus práce...

No víc už ti asi neporadím, stejně vím, že to auto vezmeš, protože je za dobrý kroupy a je to prakticky zbytečný se rozepisovat...
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#8 Příspěvek od 320Miafie »

Já zase na ten motor nedám dopustit, měl jsem před faceliftovou 535d se kterou jsem najel cca 70tis.km, když šla z domu měla tuším kolem 160tis.km a do dnes mi volá majitel(aktuálně přes 240tis., že do motoru ještě nedal ani korunu, jen pěkně zahřívá a mění olej po 12tis. jak jsem mu řekl.
Teď mám faceliftovou 535d, aktuálně najeto 255tis., vše původní, žádný problém, ani se ztrátou výkonu.
Co se týká spotřeby, tak rozhodně 35i neumí jet za to co 35d! A zábava je opravdu podobná, jen ten zvukový projev na 35i nemá !
Toť má osobní zkušenost.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mike-ee »

zábava 35i a 35d se nedá srovnávat. Jak jsem již psal, máme doma x6 v naftě, jezdil jsem nějakou dobu s trojkou 35d, vždy 210kW varianta a oproti 35i v tom autě prakticky není zábava. Umí být rychlé, ale pro zábavu za volantem opravdu nebudu volit automat, první velký rozdíl. To že turba v naftě tlačí 2.0 bar v sérii a v benzínu 0.6 bar vypovídá o tom, kde se z těch motoru bere ten výkon a na čem se ten výkon staví. To má souvislost s nějakým průběhem, točivosti motoru, ochotou jít za otáčkama a v neposlední řadě potenciálu motoru 35i. Odezva na plyn... Naftu s benzínem prostě v zábavnosti nelze srovnávat a sám jsem na to přišel, když jsem v E90 320d 130kW jezdil, myslel si jak mně to auto baví a že je opravdu dobré, na sprinty v sérii ujíždělo 325i 160kW. Jenže pak jsem jezdil s 120i a pochopil jsem, že BMW v benzínu je úplně jiné auto, takže tuhle kapitolu řešit dál nebudu...

Co se týká nákladů, tak pro mně 335d vs 335i je ve spotřebě 1-2l rozdílu při stejných jízdních režimech. Je pravda že 335i mám v manuálu, ale to jsem prostě chtěl. To je má vlastní zkušenost, kterou jsem schopný klidně předvést a když si přečteš jakoukoliv recenzi na 335i tak většina zmiňuje schopnost jezdit s ní za 8l.

35d je výkonná nafta, ale do auta s nájezdem přes 200 - 250 tis km bych nešel, protože právě nevíš kdo se k tomu jak choval a tyhle motory na to jsou s nájezdem zvlášť háklivé. A hlavně jak jsem již zmiňoval, i přijímací technici v autorizovaném servise, kde dělají všechny motorizace a každý den mají pro mně určitou důvěru, na které si myslím dá celkem opírat o skutečnost.

Prostě je to holý fakt a nechci tady plivat po díle BMW, já za 35d BMW tleskám, protože byli první s třílitrem s takovým výkonem, nicméně s postupem času chápu, že pokud chci šetřit tak opravdu se vyplatí 4válcová nafta a pokud chci jezdit a užívat si BMW tak chci benzínovou R6 a hlavně to potvrzuje většina článku o BMW a jejich motorech za poslední roky...
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#10 Příspěvek od JakubST »

Pokud mohu hodnotit své dojmy z mé 335d, pak bych to řekl asi takto:
Zábavu s 35d hodně ovlivňuje sériově dodávaný automat. Jestliže je to v kombinaci s pádly pod volantem (nevím, zdali je v 335d sériově), tak se s tím dá docela užít. Ale s manuálem by to bylo při sportovním ježdění mnohem lepší, už je pro tu pocitovou mechanickou vazbu. Revírem 335d jsou hlavně dálnice, kde se cítí nejlépe a na pružné zrychlení je famózní.

Pokud jde o motor jako takový, pak je to nejlepší diesel s kterým jsem měl tu čest jezdit. Pravdou je, že tomu dost pomohla úprava softu (aktuálně 340PS, 707Nm), nechtěl jsem hrotit výkon za každou cenu, šlo mi o pěkný průběh a rychlejší reakci na plyn, což se podařilo splnit. V sérii to sice nejede špatně, ale je to takové jak to říct...přidušené, jalové...

Na zvěstech o ztrátách výkonu něco bude, dost BMW 30d 35,40d mívá na válcové zkušebně menší výkon, než udává výrobce.

Moje 35d měla v sérii o 9PS a cca 30Nm více (mám původně sérii 286PS).
Najeto aktuálně 170tis km, měřeno před 3 tis km. Jedna z mála výjimek.

Spolehlivost je to určité míry i otázkou štěstí a péče/zacházení s autem. Pokud si dobře pamatuji, tak i 35i měla také občas potíže se spolehlivostí.
Na druhou stranu i tak je tu méně potenciálních problémů nežli u dieselů. Pokud je o turba, ta jsou méně namáhána narozdíl od jednoho u 30d. Navíc u starších verzí twinturbo nemá naklápěcí lopatky, co se rády přidírají, ale starý spolehlivý by-pass. Servisní náklady bych ve srovnání s 30d nepovažoval za významně vyšší.

Spotřebu 335i nebudu hodnotit, nikdy jsem s tím nejel a nemám tak přímé srovnání s dieselem. Osobně ale moc nevěřím, že 35i bere při stejném režimu jen max o 2l více. Mám za to, že čím dynamičtěji s oběma verzemi pojedu, tím se nůžky ve spotřebě budou zvětšovat. Co například dálniční režim v DE jedeš 200-230, zpomalí tě kamion na 90, pak znova na 200 a tak stále dokola.... To skutečně benzin na tom nebude o dost hůře?
Na druhou stranu věřím, že při jízdě 90-100 na pohodu rozdíl v konzumaci bude velmi minimální.

Doufám, že můj příspěvek nebude brán nijak útočně, rád o tom podiskutuji :-)
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mike-ee »

já teda 35d bez pádel nepotkal, ale je možné že se dělaly i bez.

Určitě pádla jsou jistým pomocníkem k zábavě. Určitě nevyvracím, že 35d je rychlý a povedený diesel, ačkoliv konkurence se dotáhla a dokáže nabídnout také své výhody. Nicméně když se vrátím k 35d tak ten motor je prostě rychlý a dobrý společník na dlouhé cesty. Ano pokud se budeme bavit o dálnicích a dlouhých trasách, tam má nafta svoje opodstatnění, ačkoliv pro mně víc dává smysle 20d, která má menší náklady (v deseti tisících km ročně znatelné a na servise taky).

Takže jde o to k čemu si člověk kupuje to auto, jaký má plnit účel a pak nacházím já logické odpovědi.

Zajímalo by mně, jak je to s tím namáháním turb u 35d, když ty turba nastupují po sobě a tlak udávají větší jak 30d, dle mých informací. Tzn turba by měla být naopak více namáhána nežli u 30d. Problém není ale tak v turbech, jako v součástkách motoru, které ten tlak musí snášet a pracovat s ním a to se stává 35d osudným.

Co se týká rozdílu spotřeby 35d a 35i tak z mých osobních českých zkušeností (protože do německa nejezdím) tak dálnice tempomat 140-150 a český provoz mi 35 vycházela někde mezi 7l-8l. S 35i jsem z prahy přijel při tomhle režimu za 8.4l (tzn nějakých 8-9 počítám). Běžný příměstský a městký provoz u 35d znamenal 8-9 a u 35i dělám 10-11 (v tomhle se pohybuji nejčastěji a mám najeto nejvíc). Je možné, že v rychlostech kolem 200km/h ustálené rychlosti může být rozdíl větší. Na spritmonitoru když porovnám spotřeby 335d a 335i tak průměrná u 35d vychází 8.5 a u 35i 10.8 asi (což je průměr z nějakých 72 naftových uživatelů a 180 benzínových aut... různých řidičů, věřím že mezi 35i bude i nějaký xdrive) Takže říkám za mně průměrná spotřeba 35d vs 35i manuál rwd rozdíl 1-2 litry.

Problém s 35i co se servisu týká byl ve vstřikách, které jsou teda drahé, ale BMW je na svolávaci akci měnilo, takže by se něměl potkat kus vadné série (případně vymění) Jinak to jsou nějaké odcházející cívky ( 700kč kus a to ne tak že by se měnily jednou za rok, ale občas nějaká vypadne) Semtam nějaká vodní pumpa jako na většině moderních BMW a pak už spíše po úpravách odcházeli některé další komponenty.

Dokud jsem se sám nepřesvědčil o přednostech benzínu a kor 35i tak jsem mluvil a psal stejně a neměl jsem potřebu benzínu, protože jsem myslel že Bmw i naftě je dobré auto. Neříkám, že není ale řekl bych že je tak poloviční z vlastních zkušenosti a to jsem něco v naftách Bmw odjezdil (20d 30d 35d - E90/2, x5, x6)

Jinak teda nemám odměřeno ale počítám, že tam bude kolem 360-380 chystám se na úpravy, auto jsem tak bohužel koupil...https://www.youtube.com/watch?v=NednUKqqX-c
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#12 Příspěvek od JakubST »

Díky za zajímavé postřehy.

Dopředu se zmíním, že jsem odjakživa příznivce dieselových motorů, takže na to koukám svým pohledem. Benziny neodsuzuji, jen nejsou mým "šálkem čaje", ať by čísla hovořila jasně pro něj.

Pokud jde o turba, tak v případě twina si "vzájemně pomáhají", tudíž to snáší vcelku bez problémů. Ale jak píšeš, otázkou, co na to motor samotný. Jak jsem pročítal různá fora, youtube, zkušenosti, atd., tak s tímto motorem se dosahuje pomalu až k 500PS. Většina lidí s tím má kolem 350-400PS a dlouhodobě to zvládá motor bez potíží, včetně AT.

Pokud jde o spotřebu, tak dlouhodobá spotřeba mi vychází dle PP na 8,7, ale je v tom dost jízd po městě. Pokud jde o dálnice stylem tempomat 150, tak zde se pod 7 dostávám spolehlivě, respektive se pohybuji mezi 6-7 a to nejezdím úsporným stylem ani zároveň na max.
Nicméně, kvůli spotřebě jsem to nekupoval, to jen pro zajímavost a zdali je to technicky OK, jinak si jezdím, jak se mi zlíbí.

Naftový čtyřválec z pohledu čísel rozhodně dává větší smysl, ale nikdy nedosáhne kultury chodu R6 a jeho zvuku, o výkonovém potenciálu ani nehovořím...navíc jsme BMW kupoval s tím, že s R6 ať benzin nebo nafta to teprve začíná
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od xyron »

Dalnici jsem s 335i kabriem (1810 kg) jel s adaptivnim tempo pri 120-130 za 8,2l/100 a pri 150-160 za 10l/100... Strecha natazena....
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od mike-ee »

JakubST: Tu poslední větu jsi napsal už skoro správně, jen sis ji zmodifikoval. :D

Znova mně přesvědčuješ že to auto prostě není o tolik uspornější, jako nudnější, takže pro mně ligicky postrádá smysl. Prostě nevidím v něm výhodu oproti toho benzínu, který má lepší chod, historicky méně a levnějších závad (porovnání 35d a 35i) a uplně jiný fun faktor.

Jenže na to všechno bys sám přišel taky, věřím tomu, protože před rokem jsem byl uplně v té situaci jako ty. Odjakživa jsem jezdil naftový motory, líbil se mi zátah, ani jsem nad benzínem neuvažoval. Až jsem měnil začátkem roku auto tak do mně začal tlačit kámoš s M3 E36, nejdřív jsem se svezl v jeho autě a to jsem nechápal a pak mně dotlačil projet se v 35i (35d už jsem dobře znal, líbil se mi zvuk na naftu a pocit že to jede jako kráva) no a tím u mně nafta skončila. Nemá pro mně jedinou obhajobu R6 nafta vs R6 benzín. Pro mně má nafta už dneska jen znak usporneho opatření a tím se dá normálním ježdením dosáhnout jen u R4 nafty.

Pokud je mi známo, tak 35d má turba přizpůsobené tak aby menší spínalo prakticky od volnoběhu a větší se sepne někdo nad 2t otáček a tam už mu prcek zase nijak nepomáhá, takže jde o to aby měli co nejvyšší výkon v celém spektru a hezkej průběh.... Ale to je vůbec nešetří oproti 30d, ale dostávají díky tlaku ještě větší záhul než 30d.... Jinak na 350ps jsem jednu 35d viděl a M3 E36 3.0 s 286hp v sérii tomu ujela a já tomu s cca 360-380 hp v 35i ujel jak nic, takže nafty musí upravovat fakt někdo rozumnej co ví a jak a určitě né za 10-15 tisic někdo nalít soft v garáži...

Tyhle faktory že ta spotřeba není kdoví jak rozdílná ( to jsem si prostě sám otestoval když jsem měl k dispozici 35d takže je mi celkem fuk kdo mi co pak říká nebo ukazuje, protože jsem měl možnost stejné trasy a stejným stylem) s tím že dlouhodobě 35d má větší náklady na servis( to mám zase z autorizáku, kde mně taky od ojetiny s tímto motorem odrazovali) a v neposlední řadě celým projevem benzínu proti naftě pro mně prostě nafta skončila a dřív nebo později ten kdo má jěstě nějaký koule na to přijde taky.

Já už se tady asi celkem vyčerpal, protože začínám se opakovat a hlavně jsem si ten souboj zkusil na vlastní kůži takže asi už nemám co říct :-)
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#15 Příspěvek od JakubST »

Asi bych to uzavřel tím, že každý na to máme svůj pohled a názor, co je pro nás lepší :)
Souhlasím s argumenty, že u nafty je vyšší riziko servisu, ale tím to pro mě končí.

Díval jsem se na zpětně na tuto diskuzi, vidím, že u 35d jsi neměl upravený ani SW, pochopil jsem dobře? Kdybys to měl, tak bys možná byl překvapen, jak to umí ožít. Série je, jak jsem se již zmínil, opravdu jalová. Rozhodně to musí, jak ses zmínil, dělat seriózní úpravce.

Pokud jde o Tebou zmíněnou 35d s 350PS, to bylo od seriózního úpravce včetně brzdy? Chápu, že E36 M3 je citelně lehčí, ale aby tomu dala na frak?

Nicméně, tu ukáži můj graf úpravy. Pro zajímavost, 1/4 míle udělám za 13,2sec, což hladce pokoří 35i v sérii (13,6-13,8sec).
Přílohy
GRAU_UP.png
GRAU_UP.png (112.52 KiB) Zobrazeno 964 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

nevěřím tomu že člověk který by byť jeden den jezdil s 335i a druhej den s 335d by řekl že je lepší 335d, byť načipovaná,
benzín je zatím furt lepší, má spostu výhod. jakožto BMW servisák ale mužu říct že rozdíl ve spolehlivosti 335i a 335d nebude. obě tydle auta sou dost poruchový.
většina lidi co tvrdí že je nafta lepší tak s pořádnym benzínem nikdy ani nejela, všichni znají ty 1,6-2,0i benzíny který když nemaj 5000 otáček tak nejedou, tím je automaticky benzín to špatny. spousta automobilek má benzín jako ten základní levnej motor, takovej ten shit aby to vůbec jelo. u BMW je benzín premiovej a benzínová motorizace je dražší než naftová, je i lepší.
bohužel spolehlivost turbobenzínu je uplně v prdeli.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od mike-ee »

JakubST píše:Asi bych to uzavřel tím, že každý na to máme svůj pohled a názor, co je pro nás lepší :)
Souhlasím s argumenty, že u nafty je vyšší riziko servisu, ale tím to pro mě končí...Nicméně, tu ukáži můj graf úpravy. Pro zajímavost, 1/4 míle udělám za 13,2sec, což hladce pokoří 35i v sérii (13,6-13,8sec).
Nevím kdo to dělal a graf jsem neviděl, sám jsem tvrdil že tam 350ps není zealeka, ale líp než série to jelo citelně... Jinak ta M3 E36 se udrží 335i s bmw upravou performance a M3 E93(tzn váha navíc zase) ji taky nijak vesele neujela (v rychlostech do 200...)

Graf máš hezkej, ale porovnávat čip vs sérii? Navíc pro mně není čtvrtmíle tak důležitý udaj jako pružné zrychlení např: 100-200(tacho). To jsi zkoušel cca stopovat? Nicméně ani čísla pro mně nejsou to co z auta dělají auto, protože ta nafta mi nikdy nepřinese tu přidanou hodnotu co benzínový motor ano...

Servisně nás asi teda rozsoudil JaraX a celkem mu věřím!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

ale zase nesouhlasím s tím že čtyřválcová nafta je to právý usporny řešení, ty čtyřválcový nafty sou zase poruchovější jak 6v nafta a podle mě to je uplně jedno. ja mam všechny svoje auta na LPG, v rodině ze strany ženy maj taky všichni BMW na LPG, tam je ta práva uspora, tchán jezdí se 745i dálky za 11LPG, při 333PS to je velice slušný, já to teda neumím a s jeho E65 jedu vždy za 13 :) ale furt je to mín jak ta 320D E90 která je v rychlostech nad 130D už slabá a v nemecku s tím jezdím vždycky za 9 litrů, to je šilený, věřím že s 330D bych měl spotřebu menší. stejnou trasu jezdím s naší 323i LPG za 11l LPG, (ale ta má 1750kg a je těžší jak ta E91),
ale zpět k tématu, 335 je takový dobrý kompromis mezi 335i a 320D, 335i je přece jen jinde, a obecně co pozoruju u sebe v servisu tak mi přijde i ta 335d spolehlivější než 330d kde praskají svody, navíc průběh (výkon neřeším) mi přijde mnohem lepší, 330d má turbodíru jako kráva a 335d jen minimální.
btw koukně na výsledky posledních dvou bigů, všechy nejlepší časy tam zajely upraveny 335i, nikoliv 335d
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od mike-ee »

Tak to s tou 320D je to samozřejmě o jízdním stylu.

Já s ní po německu nejezdil a v ČR jsem na dlouhé trase na dálnicích dával tempomat od 130-160 podle nálady a provozu a vždycky jsem na nádrž udělal víc jak 1000km než jsem tankoval takže spotřeba vždycky pod 6l na delší trasy což s 335d neuděláš a proto můj výsledek. Naftu bych si koupil jen kvůli úsporám a když mám šetřit tak 320d. A co je poruchovější na 320d oproti 335d? Ano u 130kW verze v letech 07-09 znám poměrně detailně jejich výrobní vadu, měl jsem přímo jeden z těchto kusů, naštěstí bez poruchy, ale jinak?

Nevím kolik 335d jsi servisoval, ale u nás jsem teď potkal několik popraskaných hlav a obecně lidem kolem mně teď ty motory celkem dost tahají peněženku....Ale nedělám v servise, nicméně kluci v autorizáku teda mi hatili 35d mnohem víc než 30d, ale otázka je kdo s autama s takovým nájezdem a ve stádiu, kdy se ty auta kazí na tyhle závady ještě jezdí do autorizáku...

Jinak s průběhem 35d souhlasím to je samozřejmě mnohem lepší než u 30d, jenže pořád pro mně ten motor ztrácí smysl, protože ta spotřeba není natolik rozdílná od 35i, který je zase jinde pro mně a to jsem si vyzkoušel na své vlastní kůži....
Odpovědět