Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
špatný dým z auta
Dovolím si navázat na téma, ale model e46, radekmini snad ok...
Mám 110Kw 320D, vlastním 12měs, zatím najeto 30tis (275celkem), začalo mi "cvakat" v motor. prostoru při prudším přidání a následně olejový dým do výfuku. Právě dnes, po výměně separátoru jsem najel 120km, měnil jsem i žhavičky a luftfiltr, olej+filtr, auto jede o dost líp, ale stejně si zacvaká a prskne. Ještě teda chci vyčistit egr, ale nevím co pak? turbo je nahnědo? díky
Mám 110Kw 320D, vlastním 12měs, zatím najeto 30tis (275celkem), začalo mi "cvakat" v motor. prostoru při prudším přidání a následně olejový dým do výfuku. Právě dnes, po výměně separátoru jsem najel 120km, měnil jsem i žhavičky a luftfiltr, olej+filtr, auto jede o dost líp, ale stejně si zacvaká a prskne. Ještě teda chci vyčistit egr, ale nevím co pak? turbo je nahnědo? díky

může cvakat na vršku motoru.. to se někdy stává, mám jeden případ , dokonce i osobně..kupoval jsem e46 2002 110kw od staršího pána co měl auto asi 6 let , před tím jeden majitel v DE.. při prohlídce a projíždce jsem slyšel mírné cvakání při určitých otáčkách , mrkl jsem na měrku a olej nikde .. pán velice předpisově dodržoval interval výměny motorového oleje , takže 30000km.. nic ho nezajímalo
prostě 30,ikdyby po 10 nebyl v motoru olej , prostě 30... auto jsem koupil , prodal ho kamaradovi , ten ho pustil dalšímu kamarádovi a upadl ventil do motoru
ale to je jen jedna z X možností co se může stát , dalšímu nedávno vlítla vířivá klapka ze sání do motoru.. celkově si nemyslím že jsou to špatné motory , ale dneska mají už něco nahrkaný , a záleží na údržbě a zacházení,je třeba se o ty plečky trochu starat.


jedna věc je plivání oleje , další věc je cvakání.. jestli jde olej přes výfukk ven , at už kvůli turbině nebo prostě přes vršek koem gufer ventilů tak "bez" oleje to nemaže... kdyby olej pálila turbína tak nehulí černě , mrkni na nějaký videa jakou barvu má spálenej olej z výfuku , spíše šedo-modrou , černou ne , černě hulí když má moc paliva a málo vzduchu... takže něco kolem egr,vahy vzduchu,nějaká podtlaková hadička atd... předešlý příspěvek jsem psal spíše ohledně toho cvakání...