Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

špatný dým z auta

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
radekmini
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: ned 22.06.2014 00:00

#1 Příspěvek od radekmini »

Po nastartování mi začne auto silně čoudit (v porovnání s ostatníma autama) modrým dýmem, který navíc smrdí. Je něco špatně nebo je to normální?

Mám 320d e90, 200tis. najeto.
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#2 Příspěvek od SvitaE36 »

Jestli kouří modře tak žere olej.
krejcia1
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Praha a Strakonice

#3 Příspěvek od krejcia1 »

modrá v tomto případě není dobrá, rozhodně bych s tím raději moc nejezdil a co nejdříve bych nechal změřit tlaky na válcích, zkontroloval jestli není voda v oleji, případně jestli se neztrácí z chladiče, protože by to mohlo být těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava motoru
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

První bych koukl na separátor
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#5 Příspěvek od _milan_ »

ja bych řekl načatá turbina
radekmini
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: ned 22.06.2014 00:00

#6 Příspěvek od radekmini »

a nemůže to mít něco společnýho se zadním diferákem? a když zajedu do servisu tak mi to zjistí? jaká je cca cena opravy?
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od stenlie »

Dif je v tomto případě úplně mimo hru . Pokud je to E36 tak to bude separátor ale spíš to bude něco horšího .. separátor spíš neseparuje když jede ne když stojí. Určitě ti mizí olej to je jistota . V servisu ti na to příjdou .
SiM
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 24.07.2013 00:00
Bydliště: Luštěnice

#8 Příspěvek od SiM »

Dovolím si navázat na téma, ale model e46, radekmini snad ok...
Mám 110Kw 320D, vlastním 12měs, zatím najeto 30tis (275celkem), začalo mi "cvakat" v motor. prostoru při prudším přidání a následně olejový dým do výfuku. Právě dnes, po výměně separátoru jsem najel 120km, měnil jsem i žhavičky a luftfiltr, olej+filtr, auto jede o dost líp, ale stejně si zacvaká a prskne. Ještě teda chci vyčistit egr, ale nevím co pak? turbo je nahnědo? díky :oops:
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#9 Příspěvek od _milan_ »

může cvakat na vršku motoru.. to se někdy stává, mám jeden případ , dokonce i osobně..kupoval jsem e46 2002 110kw od staršího pána co měl auto asi 6 let , před tím jeden majitel v DE.. při prohlídce a projíždce jsem slyšel mírné cvakání při určitých otáčkách , mrkl jsem na měrku a olej nikde .. pán velice předpisově dodržoval interval výměny motorového oleje , takže 30000km.. nic ho nezajímalo :D prostě 30,ikdyby po 10 nebyl v motoru olej , prostě 30... auto jsem koupil , prodal ho kamaradovi , ten ho pustil dalšímu kamarádovi a upadl ventil do motoru :D ale to je jen jedna z X možností co se může stát , dalšímu nedávno vlítla vířivá klapka ze sání do motoru.. celkově si nemyslím že jsou to špatné motory , ale dneska mají už něco nahrkaný , a záleží na údržbě a zacházení,je třeba se o ty plečky trochu starat.
SiM
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 24.07.2013 00:00
Bydliště: Luštěnice

#10 Příspěvek od SiM »

milane jde o to, že celou dobu užívání byl vůz ok, začal v říjnu (cca 10měs. po koupi) černě dýmit, říkám si separátor půjde tak či tak... to až týden před výměnou sep. začal plivat olej...
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#11 Příspěvek od _milan_ »

jedna věc je plivání oleje , další věc je cvakání.. jestli jde olej přes výfukk ven , at už kvůli turbině nebo prostě přes vršek koem gufer ventilů tak "bez" oleje to nemaže... kdyby olej pálila turbína tak nehulí černě , mrkni na nějaký videa jakou barvu má spálenej olej z výfuku , spíše šedo-modrou , černou ne , černě hulí když má moc paliva a málo vzduchu... takže něco kolem egr,vahy vzduchu,nějaká podtlaková hadička atd... předešlý příspěvek jsem psal spíše ohledně toho cvakání...
SiM
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 24.07.2013 00:00
Bydliště: Luštěnice

#12 Příspěvek od SiM »

jejej ta bariéra.. promiň za způsob vyjadřování, "olejový dým" jsem myslel namodralý, takový ten opravdu olejový, i podle zápachu. Ten černý jsem zmiňoval jako předešlost události...takže sorrrry
SiM
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 24.07.2013 00:00
Bydliště: Luštěnice

#13 Příspěvek od SiM »

Tak u mě vyřešeno, doufám.
Pořádně jsem očistil EGR a už zase lítám jaxe patří 8)

Jsem naftový panic, svoje první "d" nemám ani rok...
Všechno se učím z YT
Odpovědět