Klubáci, mám dotaz...
Dnes si to tak jedu z Kobylis na Zbraslav ve špičce, cca hodinu a půl popojížděčka v kolonách.
Dostal jsem se na dálnici, řekl jsem si, že na to lehce dupnu ať vyženu saze a najednou za mnou bílej dým...
Tak si říkám co se to děje, zajedu ke krajnici, otevřu víko motoru a všude motor pocákanej vodou(doufám že to byla voda) a hromada bílýho dýmu....
Dal jsem tomu 30min a pak to v klídku dojel tech 5km domů.... Ke konci už ručička teploty v červenejch.... Dojel jsem, vypnul, zas hrozně moc dýmu....
Voda zas tolik neubyla, nikde to nechčije, ale všiml jsem si že se netočí sahara... (nedávno byla dávána nová visco spojka protoze sahara jela furt)...
Takze mi selskej rozum říká, že odešla sahara >jak jsem jel, tak se začínala přehřívat voda > jak to bylo natlakovaný tak to vyprsklo...
Chápu to dobře?
Nebo to může být i něco vážnýho???
Je to stará popelnice, ale stejně bych ji ještě nerad házel ze skály...
Jedná se o 323i 125kw, rv 1998. 300tkm najeto....
Díky všem za rady...
Pokud by tu byl nějakej servisák v okolí zbraslavi kterej by se na to mohl podívat, bylo by to super (samozrejme zaplatim) . Auto mam v garazi a jet s nim nekam se da ale jen do ty doby nez se to prehreje...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Moje popelnice stůně (bílý dým - nefunkční sahara?)
Vem si bateerku zvedni předek a posvit si zespod a zkontroluj jestli ti nepraskla třeba expanzka nebo chladič. Pro ujištění za kontrolu nic nedáš, mohla taky prasknout hadice a mohlo se to projevit při zahřátí kdy se zvedne tlak v soustavě.
Mě se kdysi stalo když jsem daval kotel, že mi uchcalo trochu vody spodem spod chladiče někde a zachvili byl klid, ani se nějak extremně neztracela. Ale když jsem si to jednou s baterkou takhle prohlídl zespod tak jsem zjistil že mám zřejmě prasklou nádobku protože byla zespod mokrá.
Jinak to po té nehodě nezapomen poradne odvzdušnit jinak ti ta teplota na budících bude lítat často a rychle do červených pokud se to zavzdušnilo
Mě se kdysi stalo když jsem daval kotel, že mi uchcalo trochu vody spodem spod chladiče někde a zachvili byl klid, ani se nějak extremně neztracela. Ale když jsem si to jednou s baterkou takhle prohlídl zespod tak jsem zjistil že mám zřejmě prasklou nádobku protože byla zespod mokrá.

Jinak to po té nehodě nezapomen poradne odvzdušnit jinak ti ta teplota na budících bude lítat často a rychle do červených pokud se to zavzdušnilo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
nezlob se ale mě zase selskej rozum říká že pokud by ti odešla sahara a i visco spojka současně tak se ti to v popojíždění v koloně klidně přehřeje a vyprskne le jelikož se to to stalo za jízdy a přehřívá se ti to stále i když nejsi už v koloně tak bude problém asi jinde.... čerpadlo,termostat.
A jelikož jde i bílej dým (pokud jde teda z výfuku a né od motoru, prototože to nepíšeš) tak jde voda do motoru takže těsnění nebo hlava?
A jelikož jde i bílej dým (pokud jde teda z výfuku a né od motoru, prototože to nepíšeš) tak jde voda do motoru takže těsnění nebo hlava?