Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

hodnota E92 335i coupe

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#1 Příspěvek od mr_nitroz »

Rad bych se Vas, clenu fora zeptal na názor jakou ma hodnotu nyní BMW 335i, E92, 2007, coupe, cerne, svetla vyhrivana kuze, navigace, najeto 220000 pravých, 18 palcu kola, nemá m-paket? Mam moznost jednu takovou koupit a dohadujeme se s majitelem o cene. Rad bych slysel i názor Vás odborníků, at mu muzu zargumentovat pripadne domluvit lepsi cenu...
jonas1
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 02.10.2012 00:00

#2 Příspěvek od jonas1 »

V ČR dle stavu a původu od 340. Na mobile je mas za 14-18 tis. Eur. Pokud auto dostávalo předepsaný servis, tyhle km nemusí nic znamenat
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#3 Příspěvek od majkouch »

odborník nejsem, ale řekl bych dosti záleží na tom v jakém je stavu a jak se k tomu chovali předešlí majitelé a co všechno bylo či nebylo měněno :-)
jestli nic, což asi ne, ale i tak by ses mohl dostat k dalším 50-150k investic :-P ani pravidelný servis nemusí nic znamenat, např. pokud tam lili longlife na 30tkm, tak je to v hajzlu... takže já bych nekupoval bez důkladné prohlídky v servise, už nikdy, natož káru za 400k...

ale ať se vyjádří odborníci ;-)
Lukas-fanda-BMW
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

#4 Příspěvek od Lukas-fanda-BMW »

mám tento model, koupený letos v německu při 229 tis. km. Nyní najeto přes 245. Byl jsem na dia a vše naprosto v pořádku. V CZ bych auto s těmito km nekoupil, ale z D mám už třetí bávo a ty km najeté u nich po dálnicích nic neznamenají. Radši bávo z rajchu s 300 tis. než z CZ při 200 tis. U jetého u nás tě při 250 tis. budou čekat turba, čerpadlo..když přivezeš dobře jetý z německa, tak to samé i až při 400 tis. A cena se pohybuje okolo 350 i já si ho tak cením.
Lukas-fanda-BMW
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

#5 Příspěvek od Lukas-fanda-BMW »

ještě bych podotkl, že cenu lehce ovlivní, zda je to manuál, nebo automat...manuálů je míň a jsou podle mě zábavnější, menší možnost drahé opravy, nižší spotřeba...s manuálem bývá cena o něco vyšší
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od xyron »

Lukas:

1) souhlas s manuálem ..
2) to že se ti na německých poserou věci v 400tis km a na českých v 200tis km ... to si spad z višně ne?

Mr. Nitroz:

- mám E93 335i manuál, kupováno s origo 98tis km z Německa (2xmajitelé Baden-Wurtenburg a Bayern) , nyní najeto 115tis km..

- na opravách proinvestováno cca 80 tisíc czk (podvozek - ramena atd, brzdy, civky, svicky, HPFP, vodni pumpa, lambdy, remeny, kladky atd..
- kola, performance výfuk, JB4, pece o lak atd atd (tj ne opravy) dalších 90 tisíc (a to nejsem blazen co potřebuje turba z ameriky za dalšich 60-90 tisic atd atd...)

Strašně moc záleží na kusu co najdeš, na tom jak se k tomu kdo choval... a pak pořád hraje svoji roli barva, vybava, převodovka ...
Lukas-fanda-BMW
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

#7 Příspěvek od Lukas-fanda-BMW »

xyron: každý máme hold jinou zkušenost
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od xyron »

Lukas : jsi stastnej clovek, toho si vaz !
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#9 Příspěvek od majkouch »

zkušenosti nezkušenosti, ty turba nejsou stavěný na 400tkm, i 200tkm bude zázrak... a jedině s jízdou bez nohy na plynu...

já si svoje cením na 700tis. a na konci roku 2015 na 750tis. :Kapela:
Lukas-fanda-BMW
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

#10 Příspěvek od Lukas-fanda-BMW »

247 tis km a vše funguje skvěle, i turba, tak mi to vysvětli ;)
a nejezdím zrovna na spotřebu
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od xyron »

Znas celou historii auta do tech 220k v Nemecku a co vse bylo meneny ? :-)
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#12 Příspěvek od majkouch »

jo ono to jezdí, to ale není důkaz že turba nechčijou...
a taky ne, že už třeba 2x nebyly měněný...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#13 Příspěvek od Poldav6 »

Zdravím, 335i jsem koupil před 2 lety.. Asi má zajímavou historii, raději jsem se po tom nepídil, ale dospěl jsem (na základě praxe a pozorování) k tomuto:

1) je to především o štěstí. Někdo si koupí libovku a trne co dalšího se na autě vysere, jiný opak.

2) manuál není žádná výhra. Převodovka se nedá repasovat a až se odporoučí, musí se řešit nová. Na ebayi atd se dají sehnat kolem 1500USD, snad v dobrém stavu.... Automat jde aspoň repasovat.

3) turba mají životnost 100k km.

4) Vodní pumpa má životnost 100k km.

5) Jediné, co o stavu motoru vypoví relevantní info je bordel v kanálcích sání (dá se / mělo by se čistit) - kolik ho tam je a kontrola komprese ve válcích. Množství oleje v sání zase vypoví něco málo o turbech.

Takže, auto s takovým nájezdem, ať má "historii" jakoukoli, bych nejdřív důkladně prohlédnul. Diagnostika nestačí, je potřeba to vzít fakt důkladně. Případné investice potom můžou být i 1/4 kupní ceny. Pokud by bylo v cajku, 300k by byla krásná cena, strop asi 350k.
Odpovědět