To jsem se chtěl právě zeptat. Stačí vyndat ty klapky a osičku tam nechat? Nemusí se pak kupovat záslepky, ne? Ta osička se přeci neurve. Nebo nějak zajistit lépe ty šroubky, co drží klapku nebo se ta klapka ulomí a šroubky zůstanou? Dík
No ja bych se ještě zeptal zda je potřeba taky měnit to oranžové gumové těsnění. V manuálu servisu BMW je psáno že se má měnit ale je to opravdu potřeba? Nebo lze použít to původní?
Co se týče klapek tak taky asi zaslepím, asi nebudou v nějakém špatném stavu ale jak psal Kortys mě tudy teče olej, tak asi radši zaslepím.
Tak nějaký čas uplynul, tak bych se zeptal zda někdo další kdo zaslepil ty klapky a zda něco pozoroval na chodu či výkonu auta. Sám zatím nevím zda zaslepit či nechat. Tak pokud by se někdo podělil o pocity, dojmy před a po zaslepení E90 320d a nejlépe M47N2.
Kortys a ty máš E90 320d - M47N2 že, a co máš za rok? No ja jsem se na ty klapky díval jen takhle na motoru bez rozdělání a bylo vidět že kolem těch klapek teče olej takže už tak moc netěsní. Taky jsem četl že někomu, po vyndání klapek to na volnoběh trochu kolísalo a v nízkých otáčkách ztratilo tah ale četl jsem to na zahraničních forech ale zase jsem tam nezjistil co to bylo za motory.
Takže u tebe bezproblémů ba naopak zlepšení volnoběhu.