Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 320 xD E90 vibrace
Stale mi vibruje neco v trakci. Nejdrive jsem vymenil pneumatiky a vyvazil kola, stale to vibruje. Ted jsem dal zimni kola a porad totez. Vibruje to od 120 do 180 kmh, jak v tahu, tak i v setrvacnosti. Kola nehazi, pri brzdeni se to nezmeni. Co je to? Kardan? Poloosy? Ale proc?
Pro upresneni, je to tedy 4x4 a automat
P.S. Jsem zklaman z BMW, asi navrat k Jaguaru:-(. Je to dalsi zasadni zavada:
1. Po delsi jizde v desti na dalnici a naslednym slapnuti na brzdu, predek ustreli do strany docela silne. Pry tam neco chybi k odvadeni vody.
2. Susteni v motoru, jako kdyby byly napinaci klatky spatne. Pry je tam svolavaci akce, nejaka voditka maji vadnou konstrukci.
3. Po vyjetych kolejich na silnici zadek tancuje sem a tam. Pry je to problem tech 225 ve predu a 255 vzadu.
4. Vibrace
Pro upresneni, je to tedy 4x4 a automat
P.S. Jsem zklaman z BMW, asi navrat k Jaguaru:-(. Je to dalsi zasadni zavada:
1. Po delsi jizde v desti na dalnici a naslednym slapnuti na brzdu, predek ustreli do strany docela silne. Pry tam neco chybi k odvadeni vody.
2. Susteni v motoru, jako kdyby byly napinaci klatky spatne. Pry je tam svolavaci akce, nejaka voditka maji vadnou konstrukci.
3. Po vyjetych kolejich na silnici zadek tancuje sem a tam. Pry je to problem tech 225 ve predu a 255 vzadu.
4. Vibrace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
1: Ani omylem, nejezdim sice v desti kazdy den, ale nikdy jsem to nepocitil, ani slaby naznak nestability.
2: BMW uz motory moc neumi, podobne i jine automobilky, setri vsude kde se da. Co N-ovy motor, to problem s necim.
3: Mam asi stejne 19" pneu, v kolejich to proste taha, nizka duma, velka plocha, s tim se moc neudela.
4: servis. 160km/h je normalni dalnicni "nudna" rychlost. I ve 200kmúh je auto naprosto klidne a nadherne ovladatelne. Nekde budes mit problem, nikdo ti tady neporadi. Obavam se ze v domacich podminkach to nebude zjistitelne kde mas problem.
Nebylo to auto bourane?
2: BMW uz motory moc neumi, podobne i jine automobilky, setri vsude kde se da. Co N-ovy motor, to problem s necim.
3: Mam asi stejne 19" pneu, v kolejich to proste taha, nizka duma, velka plocha, s tim se moc neudela.
4: servis. 160km/h je normalni dalnicni "nudna" rychlost. I ve 200kmúh je auto naprosto klidne a nadherne ovladatelne. Nekde budes mit problem, nikdo ti tady neporadi. Obavam se ze v domacich podminkach to nebude zjistitelne kde mas problem.
Nebylo to auto bourane?
Mám E91 320D, ale zadokolku.
ad 1) ničeho podobného jsem si zatím nevšiml, je to za nějak brutálního deště???
ad 2) šustění v motoru může být ku...ský problém s rozovody. Mě stála jejich výměna 100 tisíc - naštěstí vzalo BMW 90% na sebe. Nicméně v tomto ohledu jsem celoevropská výjimka, většinu lidí pošlou mezi hlavu a patu. Svolávací akce na to nebyla, protože by museli měnit rozvod minimálně polovině motorů N47 a troufnu si tvrdit, že to je jeden z nejčastěji prodávaných motorů vůbec. To by je ekonimicky pohřbilo.
Nemusí to být rozvody - zkus poslouchat při 1500 otáčkách je to obvykle nejvýraznější v oblasti kolem vany, ale i normálně venku docela slyšitelné. Mechanik mi sundal řemen vpředu a zkusili jsme na chviličku znovu nakopnout a vytočit do 1500 - pokud se zvuk ztratí, tak gratuluju, máš chycené jen "něco v předu", kladky apod. Výměna snadná. Pokud ne, tak bohužel, rozvody. Blíže viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
ad 4) Mám původní gumy 205/55/16 a vibrace nepozoruju, jel jsem včera asi 20 km na tempomat kolem 180 km/h a jen to šustilo krajinou...
ad 1) ničeho podobného jsem si zatím nevšiml, je to za nějak brutálního deště???
ad 2) šustění v motoru může být ku...ský problém s rozovody. Mě stála jejich výměna 100 tisíc - naštěstí vzalo BMW 90% na sebe. Nicméně v tomto ohledu jsem celoevropská výjimka, většinu lidí pošlou mezi hlavu a patu. Svolávací akce na to nebyla, protože by museli měnit rozvod minimálně polovině motorů N47 a troufnu si tvrdit, že to je jeden z nejčastěji prodávaných motorů vůbec. To by je ekonimicky pohřbilo.
Nemusí to být rozvody - zkus poslouchat při 1500 otáčkách je to obvykle nejvýraznější v oblasti kolem vany, ale i normálně venku docela slyšitelné. Mechanik mi sundal řemen vpředu a zkusili jsme na chviličku znovu nakopnout a vytočit do 1500 - pokud se zvuk ztratí, tak gratuluju, máš chycené jen "něco v předu", kladky apod. Výměna snadná. Pokud ne, tak bohužel, rozvody. Blíže viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
ad 4) Mám původní gumy 205/55/16 a vibrace nepozoruju, jel jsem včera asi 20 km na tempomat kolem 180 km/h a jen to šustilo krajinou...
Len na margo nestability pri brzdeni v dazdi, je to pomerne znama vec, pozorujem to aj u seba, postihuje to zevraj hlavne xdrive verzie. Par krat som uz bol nemilo zaskoceny ked som v dazdi na dialnici slapol na brzdu, nie je to teda nic prijemne. Viac info napriklad http://www.auto.cz/bmw-ma-problem-smyk- ... okru-66855
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
ref brždění v dešti: výrobní vada 3er xDrive, byla na to svolávačka, taky sem byl (mám MY2011) ... úprava předních podběhů (dodělání dodatečných děr + deflektory, aby na ty brzdy šlo víc vzduchu + úprava SW ŘJ ABS - při zapnutých stěračích to v pravidelných intervalech jemně přibrzdí, aby se osušily desky a kotouče.... i po této úpravě to ale při delší jízdě v dešti při první zabrždění lehounce táhne na stranu ale opravdu už jen lehounce, proti tomu, co to bylo vlastně už to auto jede rovně (táhlo mi to doleva tak, že sem na sněhu jednou málem udělal hodiny)
Včera byl na kontrole komplet podvozek, silentbloky, uložení apod. nikde nic.
ve vyšších rychlostech začalo auto vibrovat při brždění - od zadu ne do volantu.
podezření tedy padlo na zadní kotouče (i když jsou ani ne rok staré ATE).
up 26.5.2015 už je to delší dobu ale skutečně zánovní kotouče ATE byly KO
ve vyšších rychlostech začalo auto vibrovat při brždění - od zadu ne do volantu.
podezření tedy padlo na zadní kotouče (i když jsou ani ne rok staré ATE).
up 26.5.2015 už je to delší dobu ale skutečně zánovní kotouče ATE byly KO