Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e92 - baterka přes noc KO
Chlapi,
měsíc zpět jsem kupoval novou baterku, bo ta stará byla evidentně KO. Bylo to tak, že jsem přišel k autu ráno a totálně tuhé, přes ten hw klíč jsem vlez do kufru, odpojil minus a připíchnul nabíječku. Nabíječka (nějaká Bosch za dvojku) řvala, že je to přepólovaný a ani fň. Ale do té doby se nijak neprojevovala, že by umírala. Známej ji napíchnul na svou nabíječku a naznal že je fakt KO. Ok, koupil jsem novou Exide stejných parametrů jako stará. Nedělal jsem žádnou registraci té baterky (chyba?). Fungovala, všecko cajk. Včera slyším jak autu pípá alarm, přijdu k němu a poblikávaly parkovačky. Zase jsem se přes hw klíč dostal do kufru, stejný proces. Nabije se v pohodě. Pak to připojim, zarejduju volant, nastavim hodiny, nastartuju, jedu ke kámošovi, napojí mi ji na zátěžák a říká, že je ok. Ráno to stejný, auto tuhé jak veka. Připojim stejným procesem a nabíječka mi řve přepólováno a nenabíjí ji. ftw? Netušíte někdo? Že by fakt ta druhá odešla? Mám s Exide dobrý zkušenosti, nikdy jsem žádnou nereklamoval. Může něco v autě umrtvit takhle baterku, že ani nejde dobít?
měsíc zpět jsem kupoval novou baterku, bo ta stará byla evidentně KO. Bylo to tak, že jsem přišel k autu ráno a totálně tuhé, přes ten hw klíč jsem vlez do kufru, odpojil minus a připíchnul nabíječku. Nabíječka (nějaká Bosch za dvojku) řvala, že je to přepólovaný a ani fň. Ale do té doby se nijak neprojevovala, že by umírala. Známej ji napíchnul na svou nabíječku a naznal že je fakt KO. Ok, koupil jsem novou Exide stejných parametrů jako stará. Nedělal jsem žádnou registraci té baterky (chyba?). Fungovala, všecko cajk. Včera slyším jak autu pípá alarm, přijdu k němu a poblikávaly parkovačky. Zase jsem se přes hw klíč dostal do kufru, stejný proces. Nabije se v pohodě. Pak to připojim, zarejduju volant, nastavim hodiny, nastartuju, jedu ke kámošovi, napojí mi ji na zátěžák a říká, že je ok. Ráno to stejný, auto tuhé jak veka. Připojim stejným procesem a nabíječka mi řve přepólováno a nenabíjí ji. ftw? Netušíte někdo? Že by fakt ta druhá odešla? Mám s Exide dobrý zkušenosti, nikdy jsem žádnou nereklamoval. Může něco v autě umrtvit takhle baterku, že ani nejde dobít?
tak update:
nechal jsem ji chvilku řvát "přepólováno" a začlo to nabíjet. Takže snad je ta nová ok a teď jen najít něco co ji vyžere. Hledal jsem a zmiňuje se, že za většinu těhle vyžírek může vadnej ježek. Otestuju to tak, že HVACu vyhodím pojistky přes noc? Co musím ještě říct je to, že se mi stávalo, že auto nešlo odemčít klíčkem, až tak na desátý pokus, nicméně za kliku (má keyless) odemčít šlo vždy. Taky si nepamatoval z klíčku nastavení idrive Nevím, jestli to s tím souvísí, nepotkal se s tím někdo? Kua, nějak moc duchů
.
nechal jsem ji chvilku řvát "přepólováno" a začlo to nabíjet. Takže snad je ta nová ok a teď jen najít něco co ji vyžere. Hledal jsem a zmiňuje se, že za většinu těhle vyžírek může vadnej ježek. Otestuju to tak, že HVACu vyhodím pojistky přes noc? Co musím ještě říct je to, že se mi stávalo, že auto nešlo odemčít klíčkem, až tak na desátý pokus, nicméně za kliku (má keyless) odemčít šlo vždy. Taky si nepamatoval z klíčku nastavení idrive Nevím, jestli to s tím souvísí, nepotkal se s tím někdo? Kua, nějak moc duchů

Ne, kapacita stejná. Je mi divné, ze od toho cca prosince, kdy jsem ji tam dával, tak to fungovalo dobře. A to byla i doba, kdy auto stalo týden. A teď dvakrát po sobě ko přes noc? Máme podezření na alternátor. Jinak baterka dnes na zatěžáku byla OK. Tu registraci zkoušel v INPe a nějak mi to failovalo ten proces. Jelikož se to týden po koupi zdálo cajk, tak jsem tu registraci ignoroval.
Nevidel som zdrojovy kod toho ECU, ale z roznych diskusii doteraz (napr. tu : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=621420 ) vyplyva, ze v tej ECU je okrem kapacity zaznacena i nabijacia mapa - ktora sa meni casom. Ako bateria starne, meni sa jej nabijacia charakteristika. Takze ak to nezresetujes, moze sa napr. nabijat mensim napatim/prudom pocas jazdy, nez by bolo treba...
ok, díky za rady. to jsem nevěděl s tou mapou. každopádně to není poprvé co kupuju do nějakého E9x baterku a nikdy jsem to neregistroval. na předchozím E90 jsem najel 50k a bez problémů. Je tedy více než pravděpodobné, že to bude mít negativní vliv na životnost (ta registrace), ale asi to nebude věc co by ji vymlátila přes noc, když jsem s ní 2 měsíce jezdil
. Teď to má mechoš na měření a zkusí odpojit altík, pak bude postupně odpojovat pojistky, jistě to nebude nějaká žárovka.

auto stojí už třetí den u mechoša. každej den ráno vybité, přes den to nabije, něco zkusí odpojit a přes noc na kaši. takže tím se vyloučila "neregistrace baterky", pak se zkoušel odpojit ježek, alternátor, přemýšlíme co dál - centrál? neví někdo přímo pojistky? nebo má keyless taky nějakou spešl pojistku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne ja nechapu jak takovi lidi muzou delat takove opravy... Pri tech priznacich bych tu baterku ani nenabijel a zjistoval kolik a kde... Obavam se ze po slovech trikrat nabil a trikrat vybite nevi ten clovek vubec ktera bije a co s tim. Nemas li to daleko do opavy, klidne se zastav. Tentyz den, podle stesti za nejakou hodinu odjizdis bud s opravenym autem nebo s jasnou vidinou toho co budes menit, nebo se to objedna a prijedes jeste jednou.
Neberte to tak ze kopu do nejakeho chlapa, nekopu, ten clovek muze byt velmi zdatny odbornik jinde, ale trojka ma co ja vim okolol triceri ridicich jednotek kdyz je vybavena a na to vsichni nestaci. Uplne stejne jako ja nestacim na GO prevodovky. Nikdy bych to neslozil zpatky a kdyby jo, nikdy by to nejelo. Ale mam soudnost a takove veci nedelam a posilam zase k tem, co delaji a umi.
Neberte to tak ze kopu do nejakeho chlapa, nekopu, ten clovek muze byt velmi zdatny odbornik jinde, ale trojka ma co ja vim okolol triceri ridicich jednotek kdyz je vybavena a na to vsichni nestaci. Uplne stejne jako ja nestacim na GO prevodovky. Nikdy bych to neslozil zpatky a kdyby jo, nikdy by to nejelo. Ale mam soudnost a takove veci nedelam a posilam zase k tem, co delaji a umi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
uprimne??? Obavam se ze ne...
Bohuzel k tvemu problemu nejde nic napsat, musi se to zjistit. Kdyz bude dobre je to na hodku, kdyz nebudes mit stesti, je to na dva dny. Uz se mi to stalo a byla to ta absolutne posledni vec na kterou jsem sahl. Hodne mne to nasralo, proste jsem nemel to stesti... Dlazdic byl oproti mne svaty clovek...
Bohuzel k tvemu problemu nejde nic napsat, musi se to zjistit. Kdyz bude dobre je to na hodku, kdyz nebudes mit stesti, je to na dva dny. Uz se mi to stalo a byla to ta absolutne posledni vec na kterou jsem sahl. Hodne mne to nasralo, proste jsem nemel to stesti... Dlazdic byl oproti mne svaty clovek...
Však můj mechoš to už vzdal, vyzkoušel baterku zátěžákem, zkusil ježka a altík a řek mi, že to nedá. Jelikož je víceméně zaměřenej primárně na koncern a má jen KTSku, tak jsem ho ani dál trápit nechtěl. Takže jsem to poslal kolegovi z UH, myslím že sem taky chodí (nebo na E46 klub) - bmwdiag.cz. Má to od pátku, ale nevím, jestli už na to měl prostor. Pokud to nedá v rozumné době, mile rád to postoupím někomu, kdo si na to troufá
.
Každopádně mám dobrýho smolíka poslední dobou, teď mi 2 týdny stál superb - uklepaný dráty v nějaké svorkovnici kdesi uprostřed auta. Taky to chodilo, nechodilo (padalo do nouzáku).

Každopádně mám dobrýho smolíka poslední dobou, teď mi 2 týdny stál superb - uklepaný dráty v nějaké svorkovnici kdesi uprostřed auta. Taky to chodilo, nechodilo (padalo do nouzáku).