Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nefunkční tempomat e90
A jinou, zdánlivě nesouvisející chybu to nehlásí? Jako příklad - tempomat se nezapne, pokud ti to hlásí nízký tlak v pneu
myslíš obyčejný tempomat s brzdnou funkcí, bez radaru?Tomas_dc píše:Tempomaty jsou tři jestli se nepletu a já mám ten s aktivním udržováním rychlosti - né vzdálenosti od auta.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Mám dvě vypisující se chyby - závadu natáčení dynamických světlometů, kde bude nejspíš potřeba vyměnit motorek nebo řídicí jednotku a vzadu na kufru nesvítící světlo (při standardně zapnutých světlometech).
Jiné chyby tam nejsou, nechce se mě věřit, že by se nechtěl tempomat spustit díky světlům) ...
Obyč tempomat? No vepředu v masce mám něco jako radar, ale všichni mě tvrdí, že v tomto modelu je tempomat pouze s udržováním rychlosti z kopce (kdy sám si dobržďuje nejen motorem ale i brzdou). Nemá to být na aktivní udržování vzdálenosti od auta.
Jiné chyby tam nejsou, nechce se mě věřit, že by se nechtěl tempomat spustit díky světlům) ...
Obyč tempomat? No vepředu v masce mám něco jako radar, ale všichni mě tvrdí, že v tomto modelu je tempomat pouze s udržováním rychlosti z kopce (kdy sám si dobržďuje nejen motorem ale i brzdou). Nemá to být na aktivní udržování vzdálenosti od auta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
pokud máš v masce radar tak je to aktivní tempomat
Když si tady http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html zadáš posledních 7 znaku z VIN, tak ti vyběhne cela výbava a tam uvidíš, ale jestli je tam radar tak to nemůže být jiný, než aktivní tempomat. Bohužel občas se ty radary rády kazí a pak to prostě nebude fungovat a není to zrovna levná oprava, ale zakopaný pes může být úplně někde jinde.
Ale je nesmysl, aby to original diagnostika nepoznala, jedině že by bylo třeba nefunkční ovládání ( páčka) a pak auto nedostane impuls a diagnostika tohle nepozná no...

Ale je nesmysl, aby to original diagnostika nepoznala, jedině že by bylo třeba nefunkční ovládání ( páčka) a pak auto nedostane impuls a diagnostika tohle nepozná no...
Jasně, co se týče kódování do origo BMW servisu se mě moc jezdit nechce, máme tam na ně špatné reference, tzn. víte jak to udělat jinak? (U koho) jsem z Ústeckého kraje.
Jinak výbava již načtena ale pdf je moc velké takže pro kontrolu alespoň 7posl. znaků A082011
Vypadá to na Aktive Geschwindigkeitsregelung
takže je to předpokládám ten s tím udržováním i aktivní vzdálenosti mezi auty.
Jinak výbava již načtena ale pdf je moc velké takže pro kontrolu alespoň 7posl. znaků A082011
Vypadá to na Aktive Geschwindigkeitsregelung
takže je to předpokládám ten s tím udržováním i aktivní vzdálenosti mezi auty.
Ok, to znamená, že až bude teplo, tak vyndat radar, vyčistit čočku je fáze první, pokud to nepomůže, tak krok číslo dvě je (stejně se na to chystám) spravit v dynamických světlometech natáčení světel (což bude nejspíš motorek nebo řídící jednotkou) a pokud ani to né, tak nakódovat? (to je věc o které nic nevím
)

Čočku můžeš vyčistit i když je na autě. Stačí z venku. Dovnitř se stejně asi nedostaneš. Pokud to nepomůže, tak překódování jak světel, tak tempomatu. Až pak bych řešil mechanické věci, výměny atd.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Super, díky, asi blbá otázka, ale kde zvládnout překódování? V autorizáku si za to zase řeknou zbytečně pálku a ještě to odfláknou.
Jsem z Děčína ale např. směr Praha asi také není problém dojet. Spíš jde o někoho kdo je prověřený a je ok, auto mám velmi krátce a snažím se vychytat mouchy s kterými jsem ho koupil.
Jsem z Děčína ale např. směr Praha asi také není problém dojet. Spíš jde o někoho kdo je prověřený a je ok, auto mám velmi krátce a snažím se vychytat mouchy s kterými jsem ho koupil.
No to já taky doufám, jinak nevím, asi nejsem ochoten investovat 40tis za díl + práce. ...
Už jsem měnil kompletní přední světlomet, teď řeším to, že motor nehřeje = neprovádí se automatická regenerace DPF a ještě mě čeká natáčení předního světlometu, který očividně nenatáčí a vzadu (víko od kufru) nefunguje standardní svícení (a už vím, že to bude na 95% v elektonice) někde v zimě ohnutej kabel, kterej ani nevím kde budu hledat.
Už jsem měnil kompletní přední světlomet, teď řeším to, že motor nehřeje = neprovádí se automatická regenerace DPF a ještě mě čeká natáčení předního světlometu, který očividně nenatáčí a vzadu (víko od kufru) nefunguje standardní svícení (a už vím, že to bude na 95% v elektonice) někde v zimě ohnutej kabel, kterej ani nevím kde budu hledat.