Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325d rychle info

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Martyn »

Chlapi, 325d, 2009 LCI! se 145kW motorem - wtf je to mozne? Myslel jsem ze facelifty mely vsechny ten novejsi 150kW motor?
Neni to nejaka bastlunka garazlift?:)
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Martyn »

Ok viki zachranila:) pro me teda necekane, facelift sice v roce 2009, ale nove motory se zacaly davat az v roce 2010:o) hezky.. Trosku to tady prohledam pac nafty neznam vubec, ale kdyz by nekdo mel jeste nejake info k tomuto motoru, budu rad..
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Seri ... #Engines_2
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xyron »

Mohl to byt taky přelom kdy do LCI kastle rvali predface techniku ne ? Nejlíp vzít VIN a dekoder ti rekne jasnou odpověd..
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Martyn »

jj, myslim ze s tim dokazu zit chvili..:)
Vehicle information

VIN long

Type code UX51

Type 325D UL (EUR)

Dev. series E91 (MUE)

Line 3

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M57/T2

Cubical capacity 3.00

Power 145

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Prod. date 2008-10-20




Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

337 M SPORT PACKAGE

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

386 ROOF RAIL

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER

402 PANORAMA GLASS ROOF

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7RS COMFORT PACKAGE

7R7 INNOVATION PACKAGE

7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH

7XA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI

704 M SPORT SUSPENSION

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION




Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od matik »

25 se 150kw co je v e9x se už dávali na F-kové řady (Rok dle mého 2010 a výše)... Myslím si že 150kw ve 25d už ani nebyl v e6x :wink:

Kolik to má najeto ? A co za to ? :) ... Po zkušenosti bych se raději podíval na rozvody či bych je případně nechal za v času vyměnit...
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Martyn »

matik píše:25 se 150kw co je v e9x se už dávali na F-kové řady (Rok dle mého 2010 a výše)... Myslím si že 150kw ve 25d už ani nebyl v e6x :wink:

Kolik to má najeto ? A co za to ? :) ... Po zkušenosti bych se raději podíval na rozvody či bych je případně nechal za v času vyměnit...
Prave ze jsou i v e9x, ale az 2010+ no.. Tohle (2009) byl jedinej rok pro tuhle kombinaci (LCI + 145kW).. Pro me taky novinka:)
Najeto ma 170tis (overeno v BMW - zaznamy sedi az do soucasnosti..).
Rozvody?? WTF?? Presne kvuli tomuhle jsem rovnou vyskrtl n47 z vyberu a koukal pouze po sestivalcich.. Hlavne mi nerikejte ze praskaj i u sestihrncu, to si fakt jedu pro to mondeo uz..
Cena 15K evropskych..
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#7 Příspěvek od matik »

Martyn

Špatně napsáno :wink: .. Myslel jsem to tak že fkové řady už měli 25d se 150kw a i pár posledních e9x od toho roku 2010 :wink: ... Sám jsem měl 150kw e9x s rokem 2011 :wink:
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#8 Příspěvek od JakubST »

Motor M57, tak ten je ještě ok z hlediska rozvodů.

Špatný by byl novější N57 se 150kW...
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Martyn »

No, kazdopadne jsem neodolal, byla to laska na prvni pohled:) zajedeme za doktorem snejkem a uvidime co nam rekne, stejne mi to auto nevydrzi dyl nez rok jak se znam..:)
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#10 Příspěvek od ugurundu »

rekne ti ze je to zasrany diesel XD

jeho klasika :-)

jinak mam to same a jsem s tim spokojenej, pouze muj rok je 2006/12 vyroba.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

jj Snejk ví co mluví

všechny N motory po roce 2008 maj problem s rozvodama
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matiz »

No uplne vsechny zase neeeee -)))))))))
romariooo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 07.04.2013 00:00

#13 Příspěvek od romariooo »

JakubST píše:Motor M57, tak ten je ještě ok z hlediska rozvodů.

Špatný by byl novější N57 se 150kW...
V čem je ten novější N57 špatny?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

všechny N motory krom N72 a N62 maj problémy s rozvodama,
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#15 Příspěvek od scooter_x »

I N52 ? N52B30 ...
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

taky ale není to tak hrozný, každopádně není na škodu zkontrolovat napínáky, ted tu mam jeden N62 co umřel na špatnej napínák
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

do roku 2008 to jakž takž jde, každopadně N motory už mají tenčí řetězy než M motory, od roku 2008 nastává opravu velký problém, tam došlo k velkému ztenčení řetězů a rozvody jdou jak na běžícím pásu, ted jsme dělali N47b20, první majitel, najeto 40tkm a ulomil se zub na kolečku
mates5
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: úte 01.07.2014 00:00

#18 Příspěvek od mates5 »

takže E91 325d 145KW vyroba 5/2008 motor M57 ma ještě širší řetaz?Mám najeto 205tis a nevim jestli rozvody měnit nebo ne.
Odpovědět