Chlopi, jen zvědavost... v rámci servisu 165tis km/4roky sem neska nechal vyměnit xenon výbojky (mám adaptivní natáčecí bixenony)... Michal (dvorní mechanik, neautorizák) tvrdil, že soudruzi v Munchen to maj blbě vymyšlené, aby se dostal do světlometu musel by sundat nárazník.... aby ho nemusel sundavat, tak to tam dával skrz sundaný podběh.... dal to tam, ale prý to byla "gynekologická" operace....
Jak se to má dělat správně? Opravdu je nutné sundat př. nárazník?
Btw, podle ETK tam patří D1S, taky na pokecu ale převažují názory, že "do BMW patří D2S"... tento názor není správný, do e91 LCI fakt patří D1S... samozřejmě originál Phillips nebo Osram 4600K nebo kolik je to Kelvinů.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna xenon. výbojek e91 LCI
Předpokládám, že je to u LCI stejné jako u nonLCI. Mění se to otevíracím okýnkem v podběhu. Nemusí se sundávat ani podběh ani kolo a už vůbec ne nárazník. Dá se to udělat na zemi. Stačí vytočit kolo. Absolboval jsem loni. Nejhorší na celé operaci bylo sundat zadní dekl ze světla ... držel tam jak helvétská víra
Btw. do BMW patří ta žárovka, pro kterou má konstruované světlo
Do světla pro D1S nedáš D2S. Ty žárovky jsou uplně jiné

Btw. do BMW patří ta žárovka, pro kterou má konstruované světlo

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

