
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 cabrio
Funguje tady uplně všechnoMesa píše:Minule me na semaforech v plnym provozu v Praze predjel po chodniku chlapek, zastavil, stahl okynko a rika: "Pane, vy jste bezdomovec", ja: "Ne, proc?", on:"No, ze nemate strechu nad hlavou"... moc peknej kousek. Funguje ti ta strecha? Nebo to byl jinek kus?

To byl jiny kus.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Ať slouží dlouho! Akorát jak pises ze rozjezdy na dvojku?tak to ti moc dlouhou spojka nevydrží. A 40 na pětku taky není úplně ideál. ..GubaXan píše:Funguje tady uplně všechnoMesa píše:Minule me na semaforech v plnym provozu v Praze predjel po chodniku chlapek, zastavil, stahl okynko a rika: "Pane, vy jste bezdomovec", ja: "Ne, proc?", on:"No, ze nemate strechu nad hlavou"... moc peknej kousek. Funguje ti ta strecha? Nebo to byl jinek kus?
To byl jiny kus.
jaký máš důvod tam dávat pětku při 40km/h? to tam máš snad 1200 otáček a to není pro motor moc dobré, to samé se rozjíždět na dvojku, tam zas dáváš zabrat spojce atd...... to chceš šetřit na benzínu?GubaXan píše:To dělam špatně? Budu vděčny za každou radu, jak řikam, vždy jsem měl automatpaca píše:to si děláš srandu, ne?GubaXan píše:.. už při rychlosti 40km/hod davam 5 rychlost a jedu… Stratuji hned dvojkou a pote hned 4 rychlosst
Napodruhý po letech prolamuju mlčení, v tomhle threadu jsou "perly", na který nelze nereagovat a mezi nima pár echt perel. U zakladatele nevim, jestli je megatroll, nebo metajoker (aneb "Papíry na mašinu nemám, ale chci R6", "Chci svézt, ale z Flory na Čerňák sockou? Fuck it!", "Rozjíždim se na dvojku, ve 40 km/h pětku", atd.), každopádně mu gratuluju ke kabru a přeju šťastný km. Btw. jako svou čvrtou moto mám třetim rokem Yamahu FZ6, jejíž motor je lehce upravená jednotka z R6, a pokud jsi na motorkách nejezdil, zapomeň na R6.
Proč sem píšu: po zkušenosti s funglovou Z4, bohužel jen s18i, kterou jsem proháněl min. tejden na pomezí Francie a Německa, už tomu kabru definitivně neuteču, aka Cuore Sportivo arrivederci, proto je pro mě tohle téma zajímavý, díky JaraXovi za přínosný info ad 330i (po který primárně koukám, E46 jsem chtěl už kdysi a místo ní pořízoval postupně jiný auta, větší exoty, ale něco o ní načetl a pozjišťoval) vs. 325i. Jinak to srovnání moto vs. kabrio: podle mě to ani nelze srovnat, se svejma 72 kW na 200 kg za sebou do 200 km/h nechám libovolnou M3, o pružnym zrychlení ani nemluvě, pokud jsem teda zrovna v otáčkách (u toho řaďáku).
Mohl by to prosím ještě někdo z majitelů shrnout, v čem je E46 kabro zásadně jiný oproti třeba Coupé? Za další, ad ta neustále zmiňovaná torzní ne-tuhost: je to fakt tak zlý? Jasně, znám horror story o různejch, zejména francouzskejch, CC, kterejm takřka za jízdy upadá zrcátko z předního okna, ze všech míst se ozývají pazvuky, atd., ale je to u E46 skutečně takový? Řidil jsem pouze onu Z4 s unter 15 tkm auf dem Tacho, fajn, to je nový auto, ale třeba i starší TT roadster, a tam jsem prostě žádnou torzní nepevnost nepozoroval.... Díky všem.
Proč sem píšu: po zkušenosti s funglovou Z4, bohužel jen s18i, kterou jsem proháněl min. tejden na pomezí Francie a Německa, už tomu kabru definitivně neuteču, aka Cuore Sportivo arrivederci, proto je pro mě tohle téma zajímavý, díky JaraXovi za přínosný info ad 330i (po který primárně koukám, E46 jsem chtěl už kdysi a místo ní pořízoval postupně jiný auta, větší exoty, ale něco o ní načetl a pozjišťoval) vs. 325i. Jinak to srovnání moto vs. kabrio: podle mě to ani nelze srovnat, se svejma 72 kW na 200 kg za sebou do 200 km/h nechám libovolnou M3, o pružnym zrychlení ani nemluvě, pokud jsem teda zrovna v otáčkách (u toho řaďáku).
Mohl by to prosím ještě někdo z majitelů shrnout, v čem je E46 kabro zásadně jiný oproti třeba Coupé? Za další, ad ta neustále zmiňovaná torzní ne-tuhost: je to fakt tak zlý? Jasně, znám horror story o různejch, zejména francouzskejch, CC, kterejm takřka za jízdy upadá zrcátko z předního okna, ze všech míst se ozývají pazvuky, atd., ale je to u E46 skutečně takový? Řidil jsem pouze onu Z4 s unter 15 tkm auf dem Tacho, fajn, to je nový auto, ale třeba i starší TT roadster, a tam jsem prostě žádnou torzní nepevnost nepozoroval.... Díky všem.
Sice jsem toho moc nenajezdil na 5 denních spz, ale 1000km už mam a nevim, žadny "zvuky" jsem v autě neslyšel…OlafCZ píše:Napodruhý po letech prolamuju mlčení, v tomhle threadu jsou "perly", na který nelze nereagovat a mezi nima pár echt perel. U zakladatele nevim, jestli je megatroll, nebo metajoker (aneb "Papíry na mašinu nemám, ale chci R6", "Chci svézt, ale z Flory na Čerňák sockou? Fuck it!", "Rozjíždim se na dvojku, ve 40 km/h pětku", atd.), každopádně mu gratuluju ke kabru a přeju šťastný km. Btw. jako svou čvrtou moto mám třetim rokem Yamahu FZ6, jejíž motor je lehce upravená jednotka z R6, a pokud jsi na motorkách nejezdil, zapomeň na R6.
Proč sem píšu: po zkušenosti s funglovou Z4, bohužel jen s18i, kterou jsem proháněl min. tejden na pomezí Francie a Německa, už tomu kabru definitivně neuteču, aka Cuore Sportivo arrivederci, proto je pro mě tohle téma zajímavý, díky JaraXovi za přínosný info ad 330i (po který primárně koukám, E46 jsem chtěl už kdysi a místo ní pořízoval postupně jiný auta, větší exoty, ale něco o ní načetl a pozjišťoval) vs. 325i. Jinak to srovnání moto vs. kabrio: podle mě to ani nelze srovnat, se svejma 72 kW na 200 kg za sebou do 200 km/h nechám libovolnou M3, o pružnym zrychlení ani nemluvě, pokud jsem teda zrovna v otáčkách (u toho řaďáku).
Mohl by to prosím ještě někdo z majitelů shrnout, v čem je E46 kabro zásadně jiný oproti třeba Coupé? Za další, ad ta neustále zmiňovaná torzní ne-tuhost: je to fakt tak zlý? Jasně, znám horror story o různejch, zejména francouzskejch, CC, kterejm takřka za jízdy upadá zrcátko z předního okna, ze všech míst se ozývají pazvuky, atd., ale je to u E46 skutečně takový? Řidil jsem pouze onu Z4 s unter 15 tkm auf dem Tacho, fajn, to je nový auto, ale třeba i starší TT roadster, a tam jsem prostě žádnou torzní nepevnost nepozoroval.... Díky všem.
E46 je podle mě a podle ostatních připsěvku všude po internetu poslední povedena kastle
Škoda prodávat nebo měnit za něco jiného:( Vypadá moc pěkně
Tady je taky jeden kousek, ale tipuju to na mlaďase s nehtem na hlavě:)
http://auto.bazos.cz/inzerat/47524231/B ... cabrio.php
Tady je taky jeden kousek, ale tipuju to na mlaďase s nehtem na hlavě:)
http://auto.bazos.cz/inzerat/47524231/B ... cabrio.php
jj, ta je z FB…. sice do renovace nacpal, to ano, ale nechapu, jak ji mohl dat do toho stavu ve kterem byla?Losky píše:Škoda prodávat nebo měnit za něco jiného:( Vypadá moc pěkně
Tady je taky jeden kousek, ale tipuju to na mlaďase s nehtem na hlavě:)
http://auto.bazos.cz/inzerat/47524231/B ... cabrio.php

Docela mě překvapilo, že během týdne šel o 10t dolů a ještě se to neprodalo. Možná se na něj pojedu podívat, jak to vypadá, cena je pěkná a kdo ví, třeba by se dalo ještě něco srazit. Ale nerad kupuju auto od mlaďasů, což si myslím, že tohle ten případě zrovna je, když bydlí ještě u rodičů.
Fotky jsou nic moc, ale jinak to vypadá docela pěkně, to se musí nechat.
Fotky jsou nic moc, ale jinak to vypadá docela pěkně, to se musí nechat.