Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90, koupě z Německa?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#1 Příspěvek od Browen »

Dobrý den,

předem se omlouvám, že to strkám do téhle sekce, ale nevěděl jsem kam s tímhle tématem a do pokecu jsem se nedostal. :)

K věci. Koukám se po nějakém pěkném špuntovi do 12.000€ (340 000,- +-) a narazil jsem na pěkný 320D z Německa, po vyřazení turků mi zbyla jedna a přemýšlím nad ní. Zajímalo by mě, na co si dát pozor a podobně. Klidně i jestli je jiný návrh na auta do této cenové kategorie, rád se podívám. Smile

Jinak to co jsem našel má našlapáno 126 000, po druhém majiteli, s plnou serviskou, r.v. 12/2008, základní výbava, cena 320.000,--.

Dík, ahoj :thumbsup:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Dej sem odkaz na to auto, pár z nás Ti to +/- zhodnotí a upozorní na problémy. Bohužel ani Německo už dnes není, co bývalo, i když vyřadím Turky, Řeky a pozůstatky Střední skupiny Sovětských vojsk v bývalé NDR. Dnes je lepší Belgie a Holandsko a vynechat "čmoudy", kteří nemluví německy a anglicky na 89%+. Jinak dopadneš jako kolega Kubasek, který dovezl z Německa vůz a při koupi už věděl, že bude trochu papat olej viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= . Využij služeb kolegy "M3maniac" viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=maniac , je to úplně nejlepší "BMW autoscout". Ámen :D
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#3 Příspěvek od Browen »

Díky, rozhodně na to mrknu.

Odkazy:

10/2008

http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 22019.html

1/2010 (jako cena supr, ale už mám u toho pochyby, abych právě doslova "nedojel" :/ )
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 75204.html

11/2008 - pro mě TOP
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 63645.html

Díky, ...! :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

130kW určitě nekupuj, je to hodně problémový motor, zrovna ted tady mám, jeden 62tkm najeto, jeden 96tkm, obojí první majitele, obojí KO rozvody, pokud chceš dvoulitra, kup si 320d 120kW, ten je až na turba v pohodě, nebo si kup 330d, ten je taky mnohem spohelivější než 320D 130kW, každopádně všechny BMW od roku 2008 trpí na rozvody, ale tydle dvoulitry suveréně nejvíc,
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#5 Příspěvek od Browen »

No paráda,... tak to není dobrá zpráva. Bohužel 330 je o sto litrů víš, tak mrknu na ty 120kw verze. A ty turba na tý 120kw verzi - jaký mají problém?
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#6 Příspěvek od Browen »

nafta
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 02.11.2010 01:00
Bydliště: Západ

#7 Příspěvek od nafta »

Bohužel to bude ten samej motor akorát ubranej víkon ohledně pojistky. Je to určite motor N47 a ten je problem. Musíš mít M47 ,ale ten se vyráběl tušim jen do 8/2008
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

přesně tak, hledat starší motor M57, ony zase těm 130kW odchází regulace, takže 120kW je jasně lepší volba,
otázka jak jsi natom s nájezdem, nafta se vyplatí od takovych 20 000km ročně, a to ještě podle závad.
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#9 Příspěvek od Browen »

Tak naftu rozhodně. A který bavoráky mají pořád normální motory po 8/2008? Za cenu do těch 12.500€? Jinak díky, pánové! :-)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od matiz »

Odpoved na tuto otazku nechces slyset... Jinymi slovy, kazdy ma nejake ty "mouchy" a obcas se na nich neco posere. Tim neco posere mam na mysli neco co muze stat velmi mnoho penez.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

Browen píše:Tak naftu rozhodně. A který bavoráky mají pořád normální motory po 8/2008? Za cenu do těch 12.500€? Jinak díky, pánové! :-)
žádný, 2008 byla revize rozvodů, ta oprava nestojí zrovna 20k potom, takže lepší se tomu vyhnout, v klidu si kup předface, je mnohem spolehlivější, pokud koupíš poface, tak si nech 50-100k bokem.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#12 Příspěvek od gsicbr »

a ještě tady nikdo nezmínil, že N47 má ještě problém s praskajícím blokem motoru. Kámoš má zkušenost, taky nic levnýho. Zlatá litina!
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#13 Příspěvek od Browen »

No teda, vůbec to nezní slibně. Nechtěl jsem do auta staršího 7let. :-/
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

ojeté naftové auto bude vždy loterie, ale každopádně koupí předfacu si koupíš mnohem spolehlivější auto, tady platí, čím starší, tím lepší.
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#15 Příspěvek od JayFader »

JaraX píše:ojeté naftové auto bude vždy loterie, ale každopádně koupí předfacu si koupíš mnohem spolehlivější auto, tady platí, čím starší, tím lepší.
A jak je to u benzínů (130i/330i)? Platí zde to samé?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
Browen
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 22.05.2015 00:00

#17 Příspěvek od Browen »

Hm ... takže to bude pravda.

20 ojetých motorů, kterým se vyhněte širokým obloukem (název článku)

http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#18 Příspěvek od Atila »

JaraX píše:u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
Ty trilitry s primym vstrikovanim se zanasi karbonem a biturb odchazela cerpadla jak na bezicim pasu, takze take zadne velke stesti. Doby starych neznicitelnych benzinu od BMW jsou davno pryc.
Jinak ty rozvody u dieselu nejsou az ten nejzasadnejsi problem, daji se preventivne vymenit. Horsi je, ze vsechny N47 ctyrvalce maji zivotnost 200.000 km a pak novy motor. S tim uz toho moc delat nelze.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

to karbonovani se da vyřešit jinym olejem, čerpadlo a vstřiky občas odejdou no :)
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#20 Příspěvek od mr_nitroz »

Nevim proc vybiras 4 hrnkoveho traktora, vybirej spis 6ti hrnek 325 nebo 330d. Za ty prachy sezenes urcite pekny kousek, i u nas, zvlaste kdyz ti nevadi holota.
Odpovědět