Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 Technická kontrola - Doklad o tlumičích
Ahoj, byl jsem dnes na své první technické a hned plno závad, dal mi to jen na měsíc borec, ale byl celkem hodnej.
Teď k problému, řekl mi že ty stavitelné tlumiče co tam mám, musí mít technickou dokumentaci, kde jí vezmu? Vím źe přinejhorším tam dám na technickou jiné tlumiče, ale do toho se mi fakt nechce.
Po tom co sem si tam něco vymyslel, naběhl ještě z metrem a měŘil auto, znamená to že když vytočím tlumiče tak aby vyhovovali techničáku tak dá pokoj?
Další věc, jestli už jste někdo měnili cívku na klakson, napište mi sem prosím nějáké rady jak na to, pozítří na to musím vlítnout.
Díky všem.
Teď k problému, řekl mi že ty stavitelné tlumiče co tam mám, musí mít technickou dokumentaci, kde jí vezmu? Vím źe přinejhorším tam dám na technickou jiné tlumiče, ale do toho se mi fakt nechce.
Po tom co sem si tam něco vymyslel, naběhl ještě z metrem a měŘil auto, znamená to že když vytočím tlumiče tak aby vyhovovali techničáku tak dá pokoj?
Další věc, jestli už jste někdo měnili cívku na klakson, napište mi sem prosím nějáké rady jak na to, pozítří na to musím vlítnout.
Díky všem.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Na tlumičích by měla být homologační značka, v lepším případě bys měl mít k tlumičům dokumenty o schválení do provozu, ve kterých by mělo být uvedeno, za jakých podmínek je možno tlumiče používat na veřejných silnicích a za jakých pouze na uzavřených tratích.
Některé podvozky sice umožňují velké snížení, ale pro veřejný provoz se možno používat jen část rozsahu.
Některé podvozky sice umožňují velké snížení, ale pro veřejný provoz se možno používat jen část rozsahu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to nemáš nějak hrozně snížený, tak se ten technik musel asi hodně špatně vyspat. Tohle snad nikde neřeší, i když je pravda, že by správně na to nějaká homologace být měla...ale málo kdy je. K HR pružinám jsem kdysi dostal německy psaný atest, jinak jsem to jinde neviděl.
Problém jsem měl akorát když si mi snížený auto sedlo podvozkem na vyvýšení okolo hrany jámy a nemohli kvuli tomu otestovat vůli na nápravě
.
Problém jsem měl akorát když si mi snížený auto sedlo podvozkem na vyvýšení okolo hrany jámy a nemohli kvuli tomu otestovat vůli na nápravě

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Já byl s m4Zlikem (snížené HR Sport pružiny) tento týden na STK a (kromě obavy, abych nesednul na břucho - viz paveld) bez problému či komentářů k pružinám ze strany technika. Přespříští týden du na STK znova, tentokráte s 3er (štelovák KW V1), taxi rači ale s sebou homologační papíry vezmu...
btw, ke KW sem dostal kopu papírů vč. homologace snad ve všech jazycích ale nedostal sem hodnoty nastavení geometrie, k pružinám HR naopak - o homologaci ani slovo, ale zase tam byly údaje pro nastavení geošky....
btw, ke KW sem dostal kopu papírů vč. homologace snad ve všech jazycích ale nedostal sem hodnoty nastavení geometrie, k pružinám HR naopak - o homologaci ani slovo, ale zase tam byly údaje pro nastavení geošky....
technik se hodně špatně vyspal. kdybych nebyl blb tak mu řeknu ať mi vrátí prachy, že jedu jinam.
Ale první těchnická v životě je hold taková ta horší
.
Podvozek nebylo jediné co řešil, budu to muset vykoumat jinak tu těchnickou, protože sem celkem nový majitel a papíry od toho neseženu, štítek není moc k přečtení a ani nemám čas řešit takovou blbost jako je štelovací podvozek kvůli nějákému blbě vyspanému volovi.
)
Jinak pro všechny pokud vás vyhodí z technické můžete nesouhlasit vzít si svoje prachy a jet jinam!
Ale první těchnická v životě je hold taková ta horší

Podvozek nebylo jediné co řešil, budu to muset vykoumat jinak tu těchnickou, protože sem celkem nový majitel a papíry od toho neseženu, štítek není moc k přečtení a ani nemám čas řešit takovou blbost jako je štelovací podvozek kvůli nějákému blbě vyspanému volovi.

Jinak pro všechny pokud vás vyhodí z technické můžete nesouhlasit vzít si svoje prachy a jet jinam!