Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e36 B3 vs. M3
Zdar chlapi, řeším dilema, uvažuji o koupi Alpinky E36 B3 od známého z DE 1994 s nájezdem 202tis v celkově hezkém stavu. Ale naskytla se mě tady u nás koupě M3 e36 1993 za zhruba stejnou cenu 230tis. Jedná se o 3,0 s nájezdem necelých 180tis. po výměně spojky, přetěsněném vanosu, s novýma zadníma kotoučema. Po technické stránce je auto v dobrém stavu. Horší je to s kastlou (výměna přední kapoty, koroze zasních lemů, nalakování střechy) Chtěl bych se zeptat na vaše názory do čeho by jste šli? Auto bude jezdit vyloženě víkendově za pěkného počasí v zimě vůbec. Takže nájezd za rok cca 2tis. Hodně lidí mě od M3 odrazuje , že jsou tam vysoké náklady a že se musí u 3,0 nastavovat ventily a taky že odchází vanos. Zajímá mě jaký je interval na nastavení ventilů. Popřípadě co tam často odchází atd. Nemůžu se nějak rozhodnout tak bych chtěl budu rád za jakýkoliv názor/radu/poznatek. Díky Marek.
Oboji ma neco do sebe. Sam mam motor Alpina B3 3.0. Maximalni spokojenost. Za tento rok mam uz najeto 2tkm a pocitam ze zas 10tkm za sezonu najedu. Celkove co se dilu na motor tyka, je vse bezny levnejsi jak u M3. Veskery prislusenstvi je shodny s obycejnou M50B25TU. Svezeni je s tim super, M3 je sportovnejsi, ale zabavy je i tak dost. Na okresce jsme s 3.0 M3 jezdili nastejno, na care je M3 o neco rychlejsi.
Rozhodl bych se asi pro cestu lepsi karoserie, a pokud je nabizena Alpina opravdu pekna a v origo stavu, postupne stoupne na cene. Navic je to model, kterej jen tak nekdo u nas nema. Ja jsem v kontaktu s jednim clovekem, ktery E36 B3 vlastni. Ja svoji koupil tezce bouranou, takze mam motor v jinym aute a zbytek uz dost opouzivanych veci slo do sveta
Rozhodl bych se asi pro cestu lepsi karoserie, a pokud je nabizena Alpina opravdu pekna a v origo stavu, postupne stoupne na cene. Navic je to model, kterej jen tak nekdo u nas nema. Ja jsem v kontaktu s jednim clovekem, ktery E36 B3 vlastni. Ja svoji koupil tezce bouranou, takze mam motor v jinym aute a zbytek uz dost opouzivanych veci slo do sveta
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
A nebo taky naopak, žejo.. ale najděte takovou. 
Jeden ze znatelnějších jízdních rozdílů by mohla být absence LSD v Alpině, ale svor se dá zrovna v E36 celkem lehce dodělat.
Ještě možná pak přední ramena a náprava vs. M3. Stavitelná geometrie. Na to je řešení myslím taky v horním uložení s většími odklony. Jen tak polemizuju jak dotáhnout Alpinu jízdně k dokonalosti.
Naopak plusy z Buchloe jsou ve výbavě a/nebo přípravou na veškeré dodělávky. Zejména pak ty jejich nádstavbový budíky a měřáky působí exkluzivně.

Jeden ze znatelnějších jízdních rozdílů by mohla být absence LSD v Alpině, ale svor se dá zrovna v E36 celkem lehce dodělat.

Naopak plusy z Buchloe jsou ve výbavě a/nebo přípravou na veškeré dodělávky. Zejména pak ty jejich nádstavbový budíky a měřáky působí exkluzivně.