Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18 Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague
#1
Příspěvek
od spilot » čtv 11.06.2015 23:51
Hoši mám problém za studena musím žhavit dvakrát aby to chytlo ale chytí v pohodě a když je motor zahřátej tak točí asi půl min až minutu než chytí a pak šedej kouř z výfuku nevíte čím by to mohlo být?
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266 Registrován: ned 19.09.2010 00:00
#2
Příspěvek
od Mateo » úte 16.06.2015 20:41
Nejspis spatne vstrikovaci cerpadlo. Vetsina tds to tak ma
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#3
Příspěvek
od Foldas » úte 16.06.2015 21:15
To bude hlava čerpadla nebo hodně rozhozený předvstřik
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18 Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague
#4
Příspěvek
od spilot » stř 17.06.2015 22:23
No spíš jsem přišel na to že mi jde tlak z válce do hlavy přes stirani ventilu nemohlo by to být tím?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#5
Příspěvek
od Foldas » čtv 18.06.2015 06:51
Jako přes vodítka ventilů? To by znamenalo podpálené nebo poohýbané ventily. V tom případě si změř tlaky