Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90 325i znáte + pár dotazů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Jimi85
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 24.08.2009 00:00

#1 Příspěvek od Jimi85 »

Zdravím,
rozhodl jsem se, že si ke 30tinám udělám radost a konečně si pořídím pořádnej kočár :)
BMW mám jako srdcovku odmala, jsou to prostě nádherný stroje. Bohužel se v nich ale po technické stránce moc nevyznám. Nějaký ten základ vím, ale prostě není to můj obor.

Takže k věci, moje ideální představa je řada 3 e46 nebo právě e90, sedan, manuální převodovka, benzín, 325, 328 nebo 330. Moožná 335 ale tu už spíš ne.

Teď jsem zrovna objevil kousek, který se mi hodně líbí a to: http://www.sportovnivozy.cz/65415-bmw-3-325i-cheb
Znáte to auto někdo?

Další dotaz je ohledně populárního tématu na najeté km. Tohle má 200k ale to auto vypadá minimálně podle obrázků v hodně dobré kondici.. Ale i tak prostě z lajckého pohledu mi přijde 200k poměrně dost :roll:

A poslední, je tu někdo, kdo by se na to se mnou jel třeba podívat a víc to zkontroloval (s diagnostikou a tak)? Popř. koho byste mi doporučili a já bych ho pak kontaktoval?
alfonzo
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Bydliště: Beroun

#2 Příspěvek od alfonzo »

Čau,
Já mám plnotučnou E90 330i. Mám najeto 220 tisíc. Nikde nic není poškrábané od nehtů běžným používáním jako u ochcávek... Motor si přede jako kočka. Pro 6 válec těch 200 kkm jako nic :-) Jediná bolest techto 6 válců je elektronické vodní čerpadlo.

Ty černý lišty jsou hnusný, volant nemá multifunkci. 19" palcová kola + sportovní podvozek= dělá se mi husí kůže. Já mám 19 se standartním podvozkem a rány to jsou hrozný. :-D

Jinak to auto vypadá pěkně.
Ori94
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 01.04.2014 00:00

#3 Příspěvek od Ori94 »

Už se prodává strašně dlouho, ale možná to je tou výbavou :roll:
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#4 Příspěvek od paca »

to jsem viděl prodávat i tady na klubu a bohužel je to opravdu v soc. výbavě, jinak těch 200tis km není moc, pokud jsou "poctivé" :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

doporučuji ti sežen si fandu jako jsi ty co navíc těmto autum rozumí a podívej se na několik kousků 325-330i.

zda pujdeš do novější e90 nebo starší e46 je už na tobě každé má své pro a proti.
Jistě bych chtěl člověka co má diagnostiku a co mi auto prokoukne na zvedáku. Plno prodávajících povídá pohádky co vše dělali a případně jak jezdili atd ale byl bych opatrnej. Dobrej kousek je většinou do týdne 14ti dní pryč.

Mrkni i na sekci BMWKLUBU bazar kde se občas objeví krásnej kousek.

Osobně bych rád i nějaké prvky výbavy a pokud se auto prodává moc dlouho je to podezřelé a nešel bych do toho. Jen prvotní servis může bejt klidně 40tisic pokud je tam několik věcí v nepořádku a najednou jsi finančně uplně jinde než jsi chtěl bejt.

Takže bych raději klidně dražší pěknej udržovanej kousek než ten nejlevnější ...podle KM ani ceny bych se neorinetoval.

Dneska je min 80procent stočených.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#6 Příspěvek od _milan_ »

v chebu už není , cenu měl chvíli i 150000kč , ale ted to má někdo kolem jihlavy , a prodává se za 219000kč :D :D
maxiik01
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#7 Příspěvek od maxiik01 »

ahoj, jestli mohu přispět,sám sem měl 330i v e46 a teď mám 325i e90 , pěknou e46 aby si pohledal a pokud je , řeknou si za ní dost , je to už poměrně staré , ale pořád pěkné auto , pokud to co si koupíš plánuješ mít pár let , asi bych volil e90 , 325i u e90 N52B25 má 160kW a objem motoru do 2,5 což je výhoda u sjednání povinnýho ručení , 330i má tuším že 190kW , je tedy na tobě zda si chceš připlácet nemalé částky za těch 20kW navíc , s tím že je třeba počítat s vyšší pojistkou , sám si musíš spočítat , na co máš , spotřeba je plus minus stejná , když se budeš plížit podle předpisů dostaneš se pod hranici 8mi litrů , takovou normální bezpečnou jízdou se dá jezdit kolem 8,5 a já osobně jezdím za 9,3 až 9,5 , tohle číslo sem měl u e36 328i , e46 330i a teď ho mám i na 325i e90 , maximálka dle tachometru na německé dálnici 250 není problém.Výbava u e90 je na velice slušné úrovni atakující pětku e60.Tak že si teoreticky přijdeš na svý i co se různých pičičinek týče.
335i je samozřejmě to nejlepší co můžeš mít , ale těch věcí , díky tomu že tam je turbo , se může posrat mnohem víc.
BMW s nájezdem okolo 100tis.km nebude za babku , ale s 200tis.km , který najelo zejména v zahraničí , může být v mnohem lepší kondici jak se může zprvu zdát , já mám na svý 325i 190tis.km , je to rok 2005 a nepoznal bys to.vše je díky kvalitním materiálům v dost zachovalým stavu.
výběr je na tobě.

zajímavý je třeba tohle , moc se jich nevidí , ale výbava taková nic moc , no!!!

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Ori94
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 01.04.2014 00:00

#8 Příspěvek od Ori94 »

No hlavně to je dovoz USA, takže dohledat historii bude problém. Pak věci jako světla atd. Taky by mě asi zajímalo proč není chrom gril (možná výjimka v USA) a proč svítí na palubovce vykřičník, ale to může být nezmáčknutá brzda u automatu :lol:

Na druhou stranu je pravda, že 328i neseženeš jen tak.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#9 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Vykřičník může být klidně málo benzínu, tím bych se z fotek netrápil. Spíš tou Amerikou ... je to výkonová varianta, která se v Evropě neprodávala a otázka je, co je tam vše jinak
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
zacjetoholoket
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 04.01.2011 01:00

#10 Příspěvek od zacjetoholoket »

Co ten sporak tam? :-D Jinak peknou E9x s R6, manualem a vybavou poridis tak od 250tis...spis ale nic nesezenes. Jak tu nekdo psal, ze se da pri kloboukovi pod osm, tak mozna z kopce :lol: Sel bych do 330i N52B30, 325i moc nejede, nema kroutak, takze ji musis tocit a zere to stejne a tech 30KW navic se hodi
Ori94
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 01.04.2014 00:00

#11 Příspěvek od Ori94 »

Radši bych fotil palubovku bez výstrahy a počkal na natankování, než fotit s výstrahou a dát tak potencionálnímu kupci brouka do hlavy tím, že tam může být nějaký problém.
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#12 Příspěvek od czNEWMANcz »

Ori94 píše:Taky by mě asi zajímalo proč není chrom gril (možná výjimka v USA)
černá mřížka může být dodatečně koupena z M Performance příslušenství, sám ji mám na své taky. Může být buď origo nebo nějaká druhovýroba případně samodomo (potažení fólii, nástřik). Osobně se mi ta černá líbí víc než chrom, proto jsem ji u sebe taky vyměnil za origo M Performance (ladí pak s černými lištami okolo oken, stejný odstín, což u druhovýroby ani samodomo nebude...nicméně cena asi 3 tis. za komplet) :wink:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#13 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Performance jsou černé celé, toto jsou čtyřválcové ledvinky
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Ori94
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 01.04.2014 00:00

#14 Příspěvek od Ori94 »

Podle googlu to vypadá, že 328i(325i) mají v US černé vnitřky(jako EU čtyřválce).
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od matiz »

Osobne bych se americe velkym, ale fakt velkym obloukem vyhnul. Z jednoho prosteho duvodu, mnohem drahsi servis a kurvitka navic.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#16 Příspěvek od vita11 Moderátor »

jenom pro zajímavost ... co je v americe jinak?
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#17 Příspěvek od pavproch »

jiné svícení, jiné motory, jiný SW, jiná základní a příplatková výbava, jiné pakety
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#18 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Světla, budíky a rádio je mě jasné. A že neměli N53 kvůli vysokému obsahu síry v benzínu. Ale co je u té N52 jinak, že je to takový průser na údržbu?
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#19 Příspěvek od pavproch »

mám pocit že N52 pro emeriku se menovala N51
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od matiz »

pri poruse jednotky tam nejde moc vrazit jednotka evropska, krici ze ji nechce a ze tam nepatri. A je to trochu odlisne od evropsych verzi, nikdo tomu poradne nerozumi vcetne mne a nejlip je od toho zdrhat jak nejrychleji jde. Pruser je kdyz uz si to nekdo koupi, par jsem jich v letu videl a osobne bych to nekoupil, pouze za zlomek ceny. Maji vic hlidany emisni system, proc tomu tak je to nevim a vlastne mne to ani nezajima. Ja to mam vyresene, amerika - nebrat. Alespon benzinove, ropaky jsem nevidel.
Odpovědět