Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

smazat:)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
OTeibovic
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pát 20.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od OTeibovic »

Kluci, mám e92 s ruplým řetězem, potřeboval bych vedět jak moc nákladná oprava toho bude. Motor zatím není rozebranej ale co můžu očekávat kromě ventilů. A jak na tom ty M57 vůbec jsou.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matiz »

Muzes ocekavat to nejhorsi, cely vrch na sracku. Uz jsem to videl. Nadeje ale umira poslední, je třeba to rozdělat.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#3 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já se omlouvám, že do toho skáčů s OT.. ale jak je sakra možný, že u 7 let starýho auta prasknou řetězový rozvody? Vždyť ti naši veterání dneska jezděj v pohodě na 20 let starý rozvody a vůbec jim to nevadí...
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Protože před dvaceti lety se nevyrábělo ze sraček jako teď a je nežádoucí aby auto vydrželo 500tis km
Ale k tématu,přesně tak,rozdělat a přitom doufat v co nejmenší škody
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Urcite te čeká sada nových rozvodů, kdy bude dobre je vyměnit za zesílenou verzi - jsou lidi co se primárně zabývají touto opravou. pokud to nejelo moc dlouho, tak snad nebude potřeba druha hlava atd. Ale sada nových ventilu a oprava hlavy vyjde taky na dost... Potom se k tomu přidají další sekundární závady, kdy nemusí jít vytáhnout vstriky atd.
Horší by bylo kdyby utrpěli i písty a stěna válců...
Pokud si to nebudeš dělat sám, tak pul sta litá minimálně ve vzduchu...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
mates5
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: úte 01.07.2014 00:00

#6 Příspěvek od mates5 »

Kolik to mělo najeto,když se to potkalo? Jinak přeju good luck
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#7 Příspěvek od ugurundu »

Vite nekdo jak casto se toto stava?

Hledal jsem po forech a tohle to se tam deje sporadicky.

Sam tento motor m57n2 mam, tak ted cekat zda to udelat preventivne.

J.
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#8 Příspěvek od JakubST »

MattyX píše:Urcite te čeká sada nových rozvodů, kdy bude dobre je vyměnit za zesílenou verzi - jsou lidi co se primárně zabývají touto opravou. pokud to nejelo moc dlouho, tak snad nebude potřeba druha hlava atd. Ale sada nových ventilu a oprava hlavy vyjde taky na dost... Potom se k tomu přidají další sekundární závady, kdy nemusí jít vytáhnout vstriky atd.
Horší by bylo kdyby utrpěli i písty a stěna válců...
Pokud si to nebudeš dělat sám, tak pul sta litá minimálně ve vzduchu...
Na M57N2 se dělá vylepšená verze řetězu? V kolik km je doporučeno vyměnit?

Sám to také mám, proto ten dotaz :)

Jinak jsem měl za to, že v M57 jsou řetězy ještě v pohodě ve srovnání s N57.
Odpovědět