repas hlavy v rozsahu: zabroušené ventily, tlaková zkouška, výměna ventil. těsnění, srovnání-slíznutí 0,2
Dávané třídírové těsnění Viktor R.
Najeto 5t. km, s repasem palice bylo dávané i repas turbo. první 2t km jsem byl na motor fakt hodnej, točení přes 2200 nepoznal a krmení naftou jsem taky nepřeháněl-podle konsumptiometru na přístrojovce...
Po cca 2tis. km jsem začal postupně jezdit normálně a pak....při vjezdu na rychlostku jsem podřadil za 3 a prudčeji přidal, z výfuku dým, spíš bílošedý než černý....
Začalo to žrát vodu, kaluž pod autem jsem nikdy nikde nezjistil (při akceleraci a uprku to ani nezjistím) v oleji voda není a při otevření víčka na olej jdou ven zřetelně spaliny...(separátor měněn před 5t km)
Hlavně mi nepiště, že je to výměnu motoru, jde mi spíš o to, zda se s tím někdo setkal - jestli si mám připravit valuty jen na origo těsnění, nebo na kus motoru... díky
