Zdravim,
Mam tu problem s ktorym zapasim uz pomerne dlho a obavam sa ze dojde k zhorseniu ak to coskoro neporiesim - po zahriati motoru, na 2,3 a zriedkavo na 4 stupni auto skubne. Je to neprijemna rana (akoby vychadzala z pod sedacky ale je to moj subjektivny pocit....) Nie som si isty ci je to palivovou sustavou alebo nasavanim: do paliva som nalial uz 3 flase STP cleneru kvoli tryskam. Dnes som komplet vycistil skrtiacu klapku (ktora bola hodna zanesena) - to vyriesilo problem so zdochynanim motora aj na volnobehu. Vzduchovy filter je cisty, gumenne kolena a trubky do nasavania su bez trhlin. Myslel som ze tym sa problem vyriesil ale po skusobnej jazde to opat skubne ako som popisal. Palivovy filter meneny pred 25 000 km, benzinova pumpa vraj ked je KO tak ide alebo nie, cize pochybujem ze to ma nieco s palivom.
Auto ma poctivych 225 000km. Mechanik mi pred 20 000 km tvrdil ze spojka je coskoro na vymenu, zabera hodne vysoko. Nejak som po tom patral a mnohi tvrdia ze to moze byt spojka + zotrvacnik, + pripadne silentbloky. Okrem ineho parkujem v kopci so zaradenou spiatockou co podla tohoto clanku zotrvacniku vobec neprospieva: "Niektorí výrobcovia vydali odporúčanie (v tomto prípade VW), že ak sa parkuje so stojacim vozidlom v miernom brehu, treba najskôr zatiahnuť ručnú brzdu a následne zaradiť prevodový stupeň (spiatočku alebo I. stupeň). V opačnom prípade sa totiž vozidlo mierne pohne a dvojhmotný zotrvačník sa dostane do tzv. stáleho záberu, čím sa namáha (naťahujú pružiny). Takže sa odporúča nezaradiť rýchlosť v kopčeku a keď tak, až po zabrzdení vozidla ručnou brzdou, aby nedošlo k malému pohnutiu a následnému dlhodobému zaťaženiu - zapretiu prevodovej sústavy, teda aj dvojhmotového zotrvačníka."
http://www.autorubik.sk/clanky/dvojhmot ... ukcia-rady
Viete prosim poradit aka diagnoza by este pomohla aby som zbytocne neutracal peniaze na nieco co nakoniec nemusi vobec pomoct?
Dik
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 323ti - skubani pri rozjezdu
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Škubne kdy? Při akceleraci jednou? Při klidné jízdě opakovaně každých 5 minut?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Skubne pri kludnej jazde a nepravidelne pri zaradenej rychlosti (nie pri/po zaradeni rychlosti). Povedzme skubne 3x za sebou, potom kludne i 5-10 min vobec nic, skubne 1x. Ono sa to deje len fakt po tom co sa zohreje motor. Staci, ak po tom skubani zastavim, vypnem motor, dam mu chvilu pauzu, nastartujem a skubanie je prec na dlhu dobu - kludne i celu jazdu (1-2 hod). Obcas vsak skubne i potom (povedzme 1x), ale nie tak casto ako na zaciatku
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Na diagnostiku a vyčíst chyby. Pokud je to občadná vada čidla klikovky nebo tak něco, bude v DME záznam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Dnes rano po ceste do prace - otacky na volnobehu opat padali. Sprava sa to ako uduseny motor. Cize opat to iste ako pred vycistenim skrtiacej klapky.
Otacky vzdy len padnu, nikdy nevyskocia, obcas to skonci kompletnym shutdownom motora (napr. na krizovatke). Cukanie samozrejme pokracuje..
Diki Francisi, ak ta nic este nenapada tak to dam na diagnostiku
Otacky vzdy len padnu, nikdy nevyskocia, obcas to skonci kompletnym shutdownom motora (napr. na krizovatke). Cukanie samozrejme pokracuje..
Diki Francisi, ak ta nic este nenapada tak to dam na diagnostiku