Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Olejový domek na M50B25

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od paveld »

Přesně tak, tohle není šroubovací, je tam jen závlačka a pod ní zátka bez závitu.
Novější M52 s plastovým víčkem filtru to mají jinak, nevím jestli to je šroubovací, ale podle toho co jsem se dočetl na forech, to nejde rozebrat. Není tam díra na imbus ale kulatá díra... na nic :-D.
Američani to řeší (prasí) takhle:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=414315
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#22 Příspěvek od _stalker_ »

Tak ja tam dam ten domek z m54 radsi. Nicméně koukal jsem že ty tam máš na tom ale to ,,malé" sání tak se radsi zeptam kolik tam je mista?? Nerad bych pak resil že kvůli sání se nedostanu na olejovej filtr a podobne :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Filtr je v úplně ve stejném místě, ať M50 s alu víkem nebo M52/M54 s plastovým víkem. Plastové je jen o něco vyšší a budeš muset používat jinou filtrační papírovou vložku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#24 Příspěvek od _stalker_ »

Ok tak ja se do toho nak v tejdnu dam.
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od koki »

domek jiný dávat nemusíš, pokud ti to teče s těch dvou otvorů tak není nic lehčího než domek sundat, koupit příslušné těsnění a vyměnit. Děĺal jsem to, chcalo mi z toho hodně moc. Po výměně původních tvrdých O kroužků, vše OK. Nikde nic neteče.
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#26 Příspěvek od Kindl0sch »

Třeba já mám na M52B28 (95) šrouby s hliníkovou podložkou místo těchto zátek.
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#27 Příspěvek od _stalker_ »

Táák, domek z M54 je na místě a vesele funguje. Jen bych upozornil pro někoho kdo tuto modernizaci chce dělat že pokud máte motor M50B25i (bezvanos) tak budete muset nechat stáhnout držák servo pumpy jinak budete mít totiž vyosenou řemenici dopředu. Další úprava je, že se na hlavě musí zabrousit jedna hranka díky které se nádobka na olejovém domku dotýká hlavy. Když se tohle, ale udělá tak vše funguje tak jak má a máte ještě místo pro jedno další čidlo.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Olejový domek na M50B25

#28 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Heleť nechávám přetěsnit motor M52B25 a poslední zbývá dořešit olejdomek, kterej mám k dispozici z M54:

1) Co všechno na něm nejlíp nechat přetěsnit?
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E6 ... il_filter/
2) lze nějak vyměmit i ta membrána co drží (ne)padání oleje viz.žlutá olejnička po startu? Nemůžu najít o tom jeden starej topic.
3) jak nejlíp přivíst někam na palubku tlak/teplotu oleje, máte návod na to relé zapojení?

Děkuju za tipy i když něco už je tady popsáno..
Odpovědět