Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#41 Příspěvek od pavproch »

@starML: kuju za vyčerpávající návod...

Tebou uváděné varianty řešení vypadají ovšem logisticky náročně a zřejmě ani ne nějak levně (se započtením všech doprav, demnotáží a montáží...)

Takže to vidm ještě na pavprochovu variantu:

koupit OEM nové svody aji s katama a fertig...

:idea:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#42 Příspěvek od BudVlad »

Mám na prodej svody s katy ve slušném savu, měnil jsem je za aFe s freeflow katy.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#43 Příspěvek od pavproch »

@budVlad: píšu SZ
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#44 Příspěvek od kompre »

@pavproch ja len jednu vec pomimo, ked si kupoval performance koncak, tak ta spona na uchytenie k odpilenej sredovej casti bola sucast? alebo si ju kupoval ako osobitny diel. alebo si zvaral? :)



http://www.1addicts.com/forums/attachme ... 1353532294
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#45 Příspěvek od pavproch »

nevím, koupil sem to včetně montáže v autorizáku, takže sem se o detaily nestaral....
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#46 Příspěvek od pavproch »

taxem se díval do faktury.... jsou tam jen dvě položky: Performance zadní díl výfuku a montáž (15 jednotek).... nic víc, takže předpokládám, že to bylo prosté PnP, žadná flexa či svářečka.... ta objímka ovšem může být součástí teho zadního dílu výfuku, samostatně ovšem na faktuře není
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#47 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Tak to asi vařili a je to naúčtované v rámci montáže. P&P to totiž není

EDIT: prdlajs ... ta spojka je dodávaná s výfukem. Ale řezat je potřeba každopádně
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#48 Příspěvek od kompre »

:D Ok idem objednat tlmic, tak by som to rovno zobral, ale ak je to sucast o to lepsie. Nechce sa mi potom vymyslat a cakat, kedze toto asi bezne na sklade nedrzi nikto.


@pavproch tak jedine kuknut pod auto ako mas napojeny stredny diel, ale snad by to v autorizaku nevarili :) ked k tomu je ta spona, ale clovek nikdy nevie co ich napadne

rezat sa musi kedze original je so stredom spojeny, ale varit sa nemusi :) tak snad ani u teba nevarili
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#49 Příspěvek od vita11 Moderátor »

u N53 už spojený neni, ale spoj je jinde než konec Performance výfuku
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od tommee »

Kupoval jsem Performance exhaust nedávno (na e93), a v krabici je automaticky objímka. Původní tlumič se odřízne cca 10cm od držáku tlumiče v ohybu a PE se nasadí přes objímku, žádny vaření. Můj mechanik to měl za půl hoďky hotový a chrochtal blahem jak super je originální performance díl. I PE má klapku a tudíž její ovládání.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#51 Příspěvek od pavproch »

neska byl 3er celý den zavřený v garáži, navíc bo KW bych sa stejně zepoda na něj nepodíval... asi to bylo u mně taky tak, jak píše tommee
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#52 Příspěvek od tommee »

mimochodem to @pavproch:

Právě jsem se vrátil z tripu po Itálii, kde jsem najel cca 2,5tis km a pozoroval na základě stížností v tomhle vláknu chování N53. Mám podobnej setup PI a PE, zkreslený je to automatem a taky 100kg navíc co vozím ve formě skládací střechy. Teploty byly různý a vyskočily přes den i k 28st. Žádný brutální výkonový změny jsem nepociťoval, co mě stále nejvíc zaráží je teplota motoru (oleje).

Ta totiž bez ohledu na okolní tepolotu je schopna vyskočit k 12Ost i při velmi nízkém zatížení (táhnutí se na převalující se otáčky v plynulém provozu rychlostí cca 60-80km) To bych řekl je způsobený tím slavným přímým vstřikováním a prací s velmi chudou směsí, která sice šetří palivo, ale nepřiměřeně zahřívá motor. Pocitově, když mu dám víc napít, teplota spíše lehce spadne.

Tak i tak závěr je, že mě zajíámá jestli tvoje problémy vyřeší výměna katíků, protože jinak vypadá, že jsi na tom motoru už vyměnil všechno 2x.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#53 Příspěvek od tommee »

pavproch píše:neska byl 3er celý den zavřený v garáži, navíc bo KW bych sa stejně zepoda na něj nepodíval... asi to bylo u mně taky tak, jak píše tommee
Mám z tý montáže možná někde i fotky. Bylo to děsně rychlý..
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#54 Příspěvek od pavproch »

jo, až vyměním svody a střední díl výfuku (vč. prim i sek katů a všech čidel okolo), dám sem report
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#55 Příspěvek od pavproch »

jak je to s těplotou woleje u brambora (N53) nevím (nemám velký displej), ale předpokládám, že to podobné jako u N52 v m4zlikovi (kde e ukazatel těploty woleje přímo v budíkoch) - trvale 120 st C, chvíleme aji lehce přes...

Takže proto sem opět upgradoval svoje olejové hospodářství a liju do obou Millers CFS NT 5w40 s garantovanou odolností do 140 st C.
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#56 Příspěvek od kompre »

Je to presne sposobene tym spalovanim chudobnej zmesy, kvoli emisiam v leanburn rezime motor drzi teplotu hodne vyssie (100-110 voda) takze myslim ze olej na 120 tym padom asi nebude problem :).
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#57 Příspěvek od pavproch »

tak brambor je fčíl na zvedáku, taxem mu kuknul pod sukně - ta objímka tam je (někde zhruba v místě nádrže/zadní nápravy)... esli sa tam flexovalo, vidět (logicky) není....
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#58 Příspěvek od xyron »

U N54 335i momentálně s 5w-40 Millers NT Longlife .. 120stupnů atakauju hlavne při poskakovani v meste a pak když jedu pilu (okresky 160 a dalnice 200+) .. jakmile ale zvolnim tempo, teplota okamzite pada dolu a standartne se mi při normalni jizde drzi kolem cca 100 - 110 stupnu...

Při vymene oleje budu taktéž upgradovat na Millers 5w-40 NT CFS (zavodni) jako pavproch.. 8) a u toho zustanu.. mam ho doma zasobicku asi 26litru...
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od tommee »

Tady je videt ta objimka, původní se fikne flexou a je to:)
Přílohy
IMG_2250.jpg
IMG_2250.jpg (89.89 KiB) Zobrazeno 3832 x
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#60 Příspěvek od pavproch »

starML píše:Můj příběh s katy a ceny najdeš zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Tak už aji ze druhé a třetí strany se mi dostalo varování, že "vyhořelé" katy sou první na seznamu podezřelých... Já to snad fakt vyměním celé zgruntu.... chjo, no... ani nescu slyšet ty komentáře, až účetní zmerčí tu fakturu....
Odpovědět