
A dostal jsem nabídku 500USD za crmo jednohmotu z jůesej vč. poštovného, to jde.
Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejch
Nevíš co je to za firmu? Repase setrvaku me taky napadla, ale nikde jsem na to nenasel recenze jestli to vubec ma smysl, aby to nebyli jen vyhozeny penize. A f10 530d 180kw teda ma odpruženou lamelu, chapu to správě?DaweTDS píše:Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejchNevím jak je to u E90tky. Jde o to,že F10 má již na lamele "tisícihran" a já na E39 ještě myslím 10ti zub. Každopádně by dvouhmota + odpružená lamela měla být lepší.
Nebo je ještě varianta zrepasovat tu stávající dvouhmotu. (někde je firma co do ní umí dát tvrdší gumy a zarovnat dosedací plochu)
Nevíš co je to za firmu? Repase setrvaku me taky napadla, ale nikde jsem na to nenasel recenze jestli to vubec ma smysl, aby to nebyli jen vyhozeny penize. A f10 530d 180kw teda ma odpruženou lamelu, chapu to správě?DaweTDS píše:Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejchNevím jak je to u E90tky. Jde o to,že F10 má již na lamele "tisícihran" a já na E39 ještě myslím 10ti zub. Každopádně by dvouhmota + odpružená lamela měla být lepší.
Nebo je ještě varianta zrepasovat tu stávající dvouhmotu. (někde je firma co do ní umí dát tvrdší gumy a zarovnat dosedací plochu)