Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 330d E9x

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
rostak
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#41 Příspěvek od rostak »

Já když jsem kupoval auto, tak mi řekl prodávající památnou větu: "hele jak chceš..., kdyžtak to do vezmu do áček na výkup a zejtra si to můžeš koupit a bude to mít o 100 000 míň a bude to o padesát dražší..."
Kupoval sem auto co mělo najeto cca 230 a váhal sem, že už je to docela velkej nájezd :lol:
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#42 Příspěvek od TANN3R »

Ano, chudáci kupující.. Akorát zapomínáte, že si za to můžou ti "kupující" sami. Já zrovna prodávám auto po doložitelném servisu všech nejdražších věcí (vstřiky, dvouhmota, spojka, řemenice atd atd) a první co po mě lidi chtějí je serviska a kolik má najeto. Reálný stav auta nikoho nezajímá. Všichni chtějí auto se serviskou (kde stejně není nic jiného než výměny oleje) a že je to pelech před servisem nevadí..

Druhá věc je, že tady si snad všichni myslí, že u 10let starého auta je reálný nájezd do 200tis km. Vše co má víc je automaticky ztrápenina před smrtí.

Prostě chudáci kupující.
Lachtis
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 26.07.2015 00:00

#43 Příspěvek od Lachtis »

To jsou zmrdi, ale udělal jsi to dobře, když je člověk opatrný a udělá maximum pro ověření, tak většinou nenaletí :wink:

Ale takové případy by se měly zveřejnit aby těm zmrdům ta auta nikdo nekoupil, ale bohužel on se někdo najde... :?

Jinak s těma áčkama jsem čekal tachometr magije a nic. Když jsem se vloni potřeboval rychle zbavit mého Megana coupe 2.0 Tce, tak jsem zkusil áčka s vědomím, že jsem ochoten jít pod tržní cenu o nějakých 20 tis. Kč, tedy místo 200 tis. Kč jsem počítal se 180 tis. Kč.
Auto byla naprostá voňavka s poctivými km (80 tis. km) vnitřek a exteriér téměř bez opotřebení, to auto byl můj mazel a dostával maximální péči. Díky tomu mi dali co jsem chtěl a auto prodávali a asi i prodali za 205 tis. Kč. Ale to hlavní bylo, že vozidlo nestočili, km nechali poctivé, přitom kdyby to stočili na nějakých 40 tkm, nikdo by nic nepoznal... Samozřejmě Megane a BMW je s cenami jinde, ale udělat to mohli. Tím se áček nezastávám, vozidlo bych si u nich nikdy nekoupil, stejně tak ani v jiném bazaru, ale překvapili mě - možná světlá výjimka :D
Lachtis
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 26.07.2015 00:00

#44 Příspěvek od Lachtis »

TANN3R: světlé výjimky se najdou, já mám 2007 a poctivých 110 tis. km (330xd), serviska, historie v BMW, koupeno v ČR, ověřeno i přes kámoše v BMW... ale to je fakt výjimka z mnoha :D
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#45 Příspěvek od Lukyn89 »

No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás 8O
Kdybyste měl někdo nějakej tip, určitě mi to sem vyšlete..! :) V ČR momentálně snad není na prodej 330d v M paketu a automatu.. Je to ale u všeho, když si člověk prohlédne ty nájezdy, je to kolikrát k smíchu.. Už na první pohled prostě.. :?
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#46 Příspěvek od tommee »

Ono to tak proste je. 330d v Nemecku si vetsinou jako novy nekoupi nekdo, kdo najezdi 5tis km rocne. Tyhle auta litaj dalnice a spis nez cislo na tacho je potreba zohlednit celkovej stav. Coz je vazne tezky u 10let staryho naftovyho auta, kde uz je nerealny odhadnout ocekavany naklady. Rad porovnavam 320d 110kW E46 co jsem mel a 330i 190kW E90 co prislo pote. Obe auta koupeny rekneme mezi 50-70tis najetymi km a na nasledujicich 50tis km vysel jejich provoz takrka nastejno:) Za me never ever ojetej diesel, cimz to nikomu nevymlouvam. 330d je super auto, jen sehnat dobrej kus s omezenym rozpoctem bude slozity.

Zakaznici u nas maj radi cisla do 160tis km evidentne. Nikdo nechce mit 300na tachu, ale realne takovejch aut bude dost:)
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#47 Příspěvek od Lukyn89 »

Ja uz taky zacinam pokoukavat jako po 330i, slysim na to jen chvalu a dat do treba do LPG.. :)
Naftovy resim proto, protoze otec dělá mistra u autodoprava, vozej jim tam 20tisic litru nafty obtyden, a protoze tam maji v dopravě jen novy Mercedesy, do kterych nesmi prijit nafta s bioslozkou vetsi nez 5%, tak jim vozej fakt kvalitni naftu, uz i aditivovanou podle rocniho obdobi (stejne pridavam VIF), no a já ji mám za 23kč/l ... Navic se mi libi, jak naftovy auto jede a stejne tolik nezere :) Tak proto koukam po nafte.. Uz zacinam pokukovat i po 325d, i kdyz mi nikdo poradne nebyl schopnej rict rozdil a spis tvrdej, ze je jen v SW.. Tak koupit 325d a nechat to udelat na vic treba :) No varianty jsou, auta nejsou :D
Lachtis
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 26.07.2015 00:00

#48 Příspěvek od Lachtis »

S tím výběrem 30d v ČR a i okrajově v DE budeš mít asi problém no. Pokud to nechceš řešit ty, tak máš možnost to dát firmě, která se na to přímo specializuje a dá Ti záruky a není to nějaký garážník...

Třeba www.autohasek.cz se specializuje na prodej vozů BMW (není to oficiální dealer), ale mají veškerou potřebnou techniku a auta jsou schopni pro zákazníka dovést z DE. Samozřejmě za to chtějí nějaký poplatek, ale máš jistotu, že km a stav vozidla odpovídá... Mám tam kamaráda, takže vím, jak to funguje. Ale tím neprosazuji tuto firmu, jistě jich bude v ČR kvanta, spíš Ti říkám, že máš ještě tuhle možnost. Nebo pak čekat, zda se v ČR něco neobjeví, ale jak jsi sám zjistil, je to prakticky nereálné...

A co se týče té volby 330d/330i, ač sám mám 30d (ale to z důvodu dobré a kvalitní koupě), kdybych si mohl vybrat, šel bych jednoznačně do 330i 200 kW. To je dle mého názoru nejlepší motor v poměru: výkon/spolehlivost/náklady/zábava - čistě můj subjektivní názor :lol:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#49 Příspěvek od pavproch »

už sem to tu psal - pokud bych znova vybíral, vybral bych stejně: N53 do daily driver a N52 do auta pro zábavu
lukasv23
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 27.07.2009 00:00

#50 Příspěvek od lukasv23 »

Muzu ti nabidnout 330D v MPacketu, ale bez automatu...
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#51 Příspěvek od Lukyn89 »

Podmínkou je automat, díky ;) Na auto Hašek jsem to neslyšel poprvé, už pár lidí říkalo, že to tak udělali a jsou spokojeni..
Takže tam prostě zajedu, reknu jim, jaké auto si predstavuji a do kolika peněz má být a oni hledají a hledají a pak pro něco sjedou? :)
Lachtis
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 26.07.2015 00:00

#52 Příspěvek od Lachtis »

Přesně, za zeptání nic nedáš a pokud se domluvíte, budeš mít jistotu, že vše sedí a auto Ti za tepla bez práce dovezou :D .

Já jsem s jejich službami max spokojený a když tam budeš, alespoň omrkneš ty "nesmysly", co tam mají. Posledně jsem tam slintal nad těmi eMky :lol:
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#53 Příspěvek od Lukyn89 »

Asi tam sjedu.. Protože to není možné, co se prodává za vraky! Asi si i radsi priplatim, jak na to tak koukam.. Kdyby měl někdo nějakou nabídku, sem s ní, stále hledám.. :roll:
travis
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 01.10.2015 00:00

#54 Příspěvek od travis »

Byl jsem na tom stejně, zoufale objel hodně aut a to co je u nás k prodeji, je strašný. Ono je to dáno i kupní sílou a asi i mentalitou. Auta se u nás z 99% prodávají, až když se začne něco srát. Tak to stočí, koupí na Ebay servisku, obouchají razítkem, který si nechali udělat v kdejaký trafice na počkání a tradá... je na Bazoši. A většině kupců tohle stačí.
A to jedno procento slušných aut se prodá v rámci rodiny nebo známým.
Já to vyřešil tak, že jsem poslal popis toho co chci kámošce, co žije v Německu. Zaplatím inzerát v novinách, prohlídku v servisu, ona mi vyřeší převod a značky.
Zkus to taky přes někoho známýho v Německu, prodávající vždycky jedná líp s někým místním.
lukasv23
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 27.07.2009 00:00

#55 Příspěvek od lukasv23 »

Realny pohled nyni z druhe strany - je to o te mentalite. Prave prodavam svoji 330. http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/16575611
Zatim se ozvali tri "zajemci"
Prvni model - poslete vice foto. Posles, rekne ze ma max nejake penize ktere znamenaji 30% slevu jinak ze vic nemuze. Ani se nepodival
Druhej model - poslete vic foto, info o stavu v jakem stavu je turbo, vstriky,a co se menilo. Posles, popises a uz se dotycny neozve.
Model tri - prijede se podivat, projet se atp. Zacnou problemy a smlouvani - auto ma odreniny laku na narazniku a lehce na zadnim blatniku. Ma prodreny volant, nema servisni knizku a ma najeto 270k. Pan by to chtel s cca 170k max a v perfektnim stavu.

Jake je pouceni? Jak uz jsem psal vyse, vsichni chceme auta, co maji tak 150k najeto, v perfektnim stavu, vse povymenovane a za cenu rovnajici se oktavce.
Pouceni cislo dva - opravdu mam nechat lakovat naraznik, rozlestit blatnik, ocalounit volant - naklad tak 10k celkove, sehnat servisku a vyrobit razitko - naklad tak 2k, nechat stocit o 100k, tvrdit ze bylo vymeneno preventivne vsechno vcetne motoru a prevodovky a prodavat za 350k?

Zatim asi ne, ale ti lide to proste chteji...
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#56 Příspěvek od Lukyn89 »

Jo, tak to je pravda, já už tolik nekoukám na KM, koukám na reálný stav, ale třeba na servisu mi záleží k ověření km.. Škoda, že nemáš tu svojí v automatu, líbí se mi.. Ale chci automat určitě.. :wink:
Jinak zajímavá rada, zkusit přes někoho známého v Německu.. Možná by to i šlo, ale není nad osobní podívání a kontrolu.. Ale je to hrozný objíždět a takhle z fotek na mobile.de poznat auto, to je těžký prostě.. Leda všechno na něm ověřit předem a pak doufat, že na fotkách nevypadá o dost líp než v reálu :)
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#57 Příspěvek od kubajz79 »

Lukyn89 píše:No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás 8O
to máš pravdu.pokud se objeví něco zajímavého v dosahu 500km,je to většinou velmi rychle pryč.člověk totiž není povoláním dovozce a nesedí u pc celý den.mě utekli minimálně tři auta.nakonec jsem pro auto jel až do frankfurtu tzn. v mém případě 1720km tam a zpět.
hlavně nezapomeň,že kdo si počká ten se dočká :)
hodně štěstí...
lukasv23
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 27.07.2009 00:00

#58 Příspěvek od lukasv23 »

Jojo, skoda toho automatu :( Ja chtel tenkrat manual a dalo mi to taky dost behani a cekani. Servisku sic nemam, respektive mam, ale je vedena do cca 100K kdyz jsem ho kupoval v Inveltu. Pak muzu zase dolozit kilometry z GPSky, takze to prokazatelny mam.
Jinak ja jsem ted vymenil za novou 330D - dovezena z nemecka od kluku z rychlydovozaut.cz
Osobne muzu doporucit, dobra domluva, ale jak jsem se s nima bavil, tak se vic specializujou na novejsi auta, to moje bylo skoro nove - 4500km najeto
Uživatelský avatar
Lukyn89
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 06.10.2015 00:00
Bydliště: okres Mělník

#59 Příspěvek od Lukyn89 »

Díky moc za doporučení :) Dneska se jedu podívat na další kousek, který sedí mým požadavkům.. Děj se vule bozi :D
LancerEVO10
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 25.11.2006 01:00

#60 Příspěvek od LancerEVO10 »

Chce to trpělivost a bohužel u ojetiny i do určité míry nutnost kompromisu. Já jsem si před 2 lety dovezl z DE E90 330D s 117 tis. km doloženými a za dobrou cenu. Bohužel jsem však musel slevit dost z požadované výbavy. Nyní mám najeto 180 tis. km, olej si měním po 15 tis. km, používám VIF, vyměnil jsem i olej v převodovce a v zadním diferenciálu a s vyjímkou vadného IBS senzoru jsem neměl jediný problém. Výkon mám lehce upravený chipem na cca. 190 kW a při zejména dalničním provozu mám spotřebu dle dotankování kolem 7l. Najel bych i víc km, ale mám ještě druhé auto, které používám na kratší trasy a v zimě, když náhodou něco napadne :-)
Odpovědět