Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 Touring,zaseklé zadní dveře = nefunkční dálka??
Ahoj klubáci,
stala se mi zvláštní věc.Právé zadní dveře se mi neotevíraly při centrálu,musel jsem ručně přes kolík v autě (nic nenormálního,sháním tu krabičku servopohonu,co by měla být trochu jiná jak ve předu) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=45 díl číslo 11.
Teď to zajímavější.
Už při koupi při testovací jízdě se nám z ničeho nic rozsvítilo vnitřní osvětlení ... ??
Když se mi rozsvítilo před barákem,auto nejde zavřít dálkou (docela logicky).Před zimou jsem mazal zámky a koukal po čidlech,mělo by být vše v pořádku.
Ale včera se mi zadní dveře zasekly úplně,musí se za vnitřní kolík tahat velkou silou,dokud ve dveřích hlasitě necvakne (žádné jiné dveře tento zvuk nevydávají),ale hlavně vnitřní osvetlení se mi po chvílce zhasne i při otevřených dveřích a auto nejde zavřít dálkou.Ovladač bliká,auto nereaguje.Jde zamčít klíčem,poté otevřít dálkou,ale už ne zavřít dálkou.
Tuší někdo,kde může být problém??
Děkuji za rady
stala se mi zvláštní věc.Právé zadní dveře se mi neotevíraly při centrálu,musel jsem ručně přes kolík v autě (nic nenormálního,sháním tu krabičku servopohonu,co by měla být trochu jiná jak ve předu) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=45 díl číslo 11.
Teď to zajímavější.
Už při koupi při testovací jízdě se nám z ničeho nic rozsvítilo vnitřní osvětlení ... ??
Když se mi rozsvítilo před barákem,auto nejde zavřít dálkou (docela logicky).Před zimou jsem mazal zámky a koukal po čidlech,mělo by být vše v pořádku.
Ale včera se mi zadní dveře zasekly úplně,musí se za vnitřní kolík tahat velkou silou,dokud ve dveřích hlasitě necvakne (žádné jiné dveře tento zvuk nevydávají),ale hlavně vnitřní osvetlení se mi po chvílce zhasne i při otevřených dveřích a auto nejde zavřít dálkou.Ovladač bliká,auto nereaguje.Jde zamčít klíčem,poté otevřít dálkou,ale už ne zavřít dálkou.
Tuší někdo,kde může být problém??
Děkuji za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Problém s osvětlením a částečně i s funkcí centrálu bych skutečně viděl, tak jak píše Lucifer, v mikrospínačích v části zámku na karoserii. Je možné že jsou ošoupané a některý třeba ještě zaseklý nebo zkratovaný. To že ti samo zhasne osvětlení se stává při otevření všech dveří nebo jen některých? Je to ten klasický interval jako když člověk vypne motor a po nějaké době zhasne osvětlení nebo je delší? Nevím jestli to mají všechny e36 ale třeba mé auto zhasne osvětlení po nějaké době i při otevřených dveřích (čas nevím ale je o dost delší než normální interval). Problém zadních dveří je evidentně v elektronice zámku a současně tam bude i mechanický problém (ono cvakání). Zkus vyměnit ten zámek a pak uvidíš při sundaném tapecu co to dělá. To že auto nejde zamčít dálkou by taktéž mohl způsobovat vadný spínač v předních dveřích. Další možností je třeba špatná jednotka. Začal bych výměnou zámku a důkladnou kontrolou spínačů dveří.
Jestli se auto nechce zamknout tak je problém u řidičovo zámku protože zkuste si dálkou zamknout auto když máte otevřený řidičovo dveře. Nikdy to nepůjde ani zamáčknout kolík. Jiný dveře pokud jsou otevřený auto jde vždycky zamknout i na doublelock. Osvětlení by se mělo samo automaticky vypnout cca po 2minutách.
Ještě k tomu zadnímu zámku nevyloučil bych přerušený kabely mezi dveřma a kastlí. Drát může bejt naštípnutej a jak bude přenášet proud zahřeje se a zvětší se odpor a stane se z něj izolant
Řešil jsem u sebe tuhle samou věc hned po koupi autem jsem jel domů a samovolně se mi rozsvicelo světlo uvnitř auta. Byl to řidičův zámek. Vyřešil jsem to povolením těch torxů a trochu natočením toho zámku. Musí se člověk ale snažit aby si moc nerozházel dveře pak pěkně do vnitřku profukuje
Nejjednodušší test je ale mít nonstop zaplý osvětlený interiéru na automat, jak se rozsvítí je problém v těch spínačích. Pak už jen hledat kterej to je že např zamkneš auto a zkusíš zatáhnout za dveře nebo pobouchat okolo toho zámku a pokud máš alarm auto se ti ozve
Ještě k tomu zadnímu zámku nevyloučil bych přerušený kabely mezi dveřma a kastlí. Drát může bejt naštípnutej a jak bude přenášet proud zahřeje se a zvětší se odpor a stane se z něj izolant

Řešil jsem u sebe tuhle samou věc hned po koupi autem jsem jel domů a samovolně se mi rozsvicelo světlo uvnitř auta. Byl to řidičův zámek. Vyřešil jsem to povolením těch torxů a trochu natočením toho zámku. Musí se člověk ale snažit aby si moc nerozházel dveře pak pěkně do vnitřku profukuje

Nejjednodušší test je ale mít nonstop zaplý osvětlený interiéru na automat, jak se rozsvítí je problém v těch spínačích. Pak už jen hledat kterej to je že např zamkneš auto a zkusíš zatáhnout za dveře nebo pobouchat okolo toho zámku a pokud máš alarm auto se ti ozve

Kluci díky moc za rady,včera jsem zkoušel ty spínače - otevřel jsem dveře,spínač zamáčkl šroubovákem co to šlo,ale němělo to na nic vliv.Přední dveře mají spínač v protikusu,zadní na kastli,ale nenašel jsem ho na dveřích od kufru,tak aby nebyl tam problém.
Neví někdo,kde se nachází?
Není ani v protikusu ani na kastli jsem nic nenašel.
Jinak se mi to včera po prostříknutí kontaktolem vzpamatovalo,ale jen na chvilu.Po cestě domů zase blik a už jsem auto dálkou zase nezavřel
xSAFA : Na všech dveřích byl interval moc krátkej,cca 10 sekund a zhaslo to.Když se to vzpamatovalo bylo vše ok,ale teď když je to rozhašený,tak světla při odchodu zhasínám ručně,myslím že se nezhasnou vůbec po zamčení klíčem ...
Neví někdo,kde se nachází?
Není ani v protikusu ani na kastli jsem nic nenašel.
Jinak se mi to včera po prostříknutí kontaktolem vzpamatovalo,ale jen na chvilu.Po cestě domů zase blik a už jsem auto dálkou zase nezavřel

xSAFA : Na všech dveřích byl interval moc krátkej,cca 10 sekund a zhaslo to.Když se to vzpamatovalo bylo vše ok,ale teď když je to rozhašený,tak světla při odchodu zhasínám ručně,myslím že se nezhasnou vůbec po zamčení klíčem ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Je to takový malí černý spínač z druhé strany (ze vnitř) auta. Při otevření se zámek vycvakne a propojí se v tom konektoru obvod a drží dokud zase nezavřeš 5té dveře . Já to měl na kaši a jde to při troše hrání nahradit i resetem z bedny PC . Já to mám už 2 roky a funguje to 100%
Jinak s tím zámkem neporadím
Jinak s tím zámkem neporadím

Tak po dlouhé odmlce musím oživit toto téma.
Osvětlení jsem ovládal ručně, auto zamykal klíčem a řešil jsem xx jiných věcí a to až do té doby, než mi po nastartování někdy třeba v půlce cesty začaly problikávat výstražné světla (mnohem menším intervalem, uvnitř na přístrojích zřetelně, zvenku zažhnuly žárovky).
Včera při montáží ježka topení jsem našel bastl neorigo alarmu u řidiče a odtud pochází celý problém.
Jednotka tohoto alarmu je pověšená v chuchlu drátů (nikde nepřipevněná) a okolo spousta izolačkových spojů, dokonce i uštípnutých nezaizolovaných drátů.
Při pohybu s jednotkou a kabeláží začnou blikat výstražná světla a při jiné poloze začne vše fungovat normálně (vnitřní osvětlení, dálkové zamykání... )
Podle dekodéru mám : 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING, takže tenhle bastl je jen dodělaný alarm jestli tomu rozumím správně?
Potřebuji někoho znalého v alarmech, kdo by věděl rozšifrovat ten balast a poradil, co se s tím dá rozumně udělat. (vyřadit, dát el. do pořádku ??)
Zvláštní je, že při špatném pohybu jednotky s kabeláží vypadne vnitřní osvětlení, auto nelze zamčít dálkou, ale otevřít ano a při zamčení klíčem se auto zamče kromě víčka nádrže, do kterého nejde zamykací impuls (odemykací ano).
Zadní dveře, servomotorek a mikrospínače jsou vyřešeny z minule.
Omlouvám se za délku postu, snažil jsem se to celé popsat jak to je.
Foto : https://goo.gl/photos/xJcRzEtzjq3ecvQn7
Osvětlení jsem ovládal ručně, auto zamykal klíčem a řešil jsem xx jiných věcí a to až do té doby, než mi po nastartování někdy třeba v půlce cesty začaly problikávat výstražné světla (mnohem menším intervalem, uvnitř na přístrojích zřetelně, zvenku zažhnuly žárovky).
Včera při montáží ježka topení jsem našel bastl neorigo alarmu u řidiče a odtud pochází celý problém.
Jednotka tohoto alarmu je pověšená v chuchlu drátů (nikde nepřipevněná) a okolo spousta izolačkových spojů, dokonce i uštípnutých nezaizolovaných drátů.
Při pohybu s jednotkou a kabeláží začnou blikat výstražná světla a při jiné poloze začne vše fungovat normálně (vnitřní osvětlení, dálkové zamykání... )
Podle dekodéru mám : 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING, takže tenhle bastl je jen dodělaný alarm jestli tomu rozumím správně?
Potřebuji někoho znalého v alarmech, kdo by věděl rozšifrovat ten balast a poradil, co se s tím dá rozumně udělat. (vyřadit, dát el. do pořádku ??)
Zvláštní je, že při špatném pohybu jednotky s kabeláží vypadne vnitřní osvětlení, auto nelze zamčít dálkou, ale otevřít ano a při zamčení klíčem se auto zamče kromě víčka nádrže, do kterého nejde zamykací impuls (odemykací ano).
Zadní dveře, servomotorek a mikrospínače jsou vyřešeny z minule.
Omlouvám se za délku postu, snažil jsem se to celé popsat jak to je.
Foto : https://goo.gl/photos/xJcRzEtzjq3ecvQn7
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To bude tím, že bastl je na straně řidiče, tím pádem pravděpodobně namotaný na vedení od zámku řidiče. Z nějakého důvodu ti asi nejede double lock, mrkni na pojistky. Proto nezamyká nádrž. Zkus, jestli po zamčení klíčem zvenku lze odemknout dveře páčkou zevnitř (nemělo by, pokud je double lock aktivní).
Díky Fxi, Double lock funguje normálně, dnes jsem vyzkoušel.
Jak píši, když je jednotka a kabeláž v "dobré" poloze, všechno funguje jak má. Ale nesmí se pohnout, pak to všechno zdisfunguje : (pravděpodobně i DLOCK), zamykání na DO, zamykání nádrže, vnitřní osvětlení a občas při jízdě problikávájí výstražné světla.
Koukal jsem, že od spolujezdce jsou taženy 2 dráty (modrý a červený) a z těch je udělaný 2 pin konektor, který je zapojen nahoře v řj alarmu ( je vidět na foto), to bych tipnul na zamykací a odemykací signál z origo řj dálky ??
Alarm nemá vůbec nebo má vykuchanou sirénu, takže při poplachu jen blikají výstražné = shledávám ho v autě zbytečným.
Jak ho bezpečně vyřadit z provozu??
Jak píši, když je jednotka a kabeláž v "dobré" poloze, všechno funguje jak má. Ale nesmí se pohnout, pak to všechno zdisfunguje : (pravděpodobně i DLOCK), zamykání na DO, zamykání nádrže, vnitřní osvětlení a občas při jízdě problikávájí výstražné světla.
Koukal jsem, že od spolujezdce jsou taženy 2 dráty (modrý a červený) a z těch je udělaný 2 pin konektor, který je zapojen nahoře v řj alarmu ( je vidět na foto), to bych tipnul na zamykací a odemykací signál z origo řj dálky ??
Alarm nemá vůbec nebo má vykuchanou sirénu, takže při poplachu jen blikají výstražné = shledávám ho v autě zbytečným.
Jak ho bezpečně vyřadit z provozu??