Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M50b25 cidlo uhlu vacky- efekt pri spatny funkci?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#1 Příspěvek od tucnak »

Ahoj vespolek

Mam na e36 podle diagnostiky spatny cidlo uhlu vackovy hridele. Muze to mit za efekt snizeni vykonu pri nizssich otackach/ chcipani na volnobeh? (treba ze to nastavuje smes/ zapal pro odlisny otevreni ventilu nez v realu je?)...

Premejslim, jestli to menit.. dle mechanika by to nak extra vadit nemelo, ale diagnostika nic jinyho neukazuje :/

Mate nekdo zkusenost?

Diky
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

Ne čidlo neměň odpoj i teplotní, lambdu, váhu vzduchu, potenciometr škrtící klapky a dvě cívky uplně na piču to tam synci z mnichova dávali :roll:
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#3 Příspěvek od tucnak »

Vsak ja si rikal, ze tam urcite k necemu bude.... Stejne mi mechanik uz mesic nebere telefony, tak je asi cas zmenit servis :D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

To určitě změň máš vanos nebo bezvanos?
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#5 Příspěvek od tucnak »

vanos.... u bezvanosu to zas tak potreba neni dokud nepreskoci retez ne?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

U plně sekvenčního zapalování/vstřikování to potřeba je, podle čidla na klikovce systém neví, zda má pálit 1. nebo 6. válec, to určí až poloha vačky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#7 Příspěvek od tucnak »

aaa kua, bezim ho koupit :D
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno

#8 Příspěvek od Toci »

Jestli máš mechanika, co Ti tvrdí, že to nemá na nic vliv, tak nejdřív vyměň mechanika a pak až to čidlo. Mě na M52B25 odešlo a dělalo to strašný věci.....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Foldas »

vanos bez snímání váčky je rád že vůbec jede. Teď je ještě otázka jakou chybu to přesně hlásilo jestli vadné čidlo nebo špatnou polohu váčky
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno

#10 Příspěvek od Toci »

třeba mě diag psala konkrétně "vadný snímač polohy klikového hřídele"
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#11 Příspěvek od tucnak »

A jeste otazka do placu: nemate nekdo odkaz na postup pri vymene/ je to plug and play? Bohuzel sem na tom ted blbe s casem ,a nic moc vic nez parkoviste, naradi a celovku nemam k dispozici, a auto potrebuju prakticky denne abych to hazel do servisu :(
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Foldas »

https://www.youtube.com/watch?v=Zqi-vTI6fHU zkuste lidi víc používat google
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#13 Příspěvek od tucnak »

Kua ja travil na googlu asi hodinu (..pravda, skoncil sem u videi o konstrukci motoru, naprav a vubec na youtube..... :oops: )

...asi sem mel hledat podle oznaceni auta, ja tam zadaval m52b25 a naslo to prd... jsem poucen a dekuji :wink:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Sensor.htm ....dokonce i na pelikanovi.. UTFG :)
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

#14 Příspěvek od tucnak »

...tak nakonec dobra gynekologie.... Pohodlna varianta by byla sundat sani, nebo apson domecek olejovyho filtru, ale slo to i bez toho :)

Pokud se do toho budete poustet, tak me zachranilo vyndat ten konektor z uchytu pod sanim, a prez ten pojistnej dratek si ho privazat aby po rozpojeni nezaplul nekam pod motor. Sice to neni nak extra pohodlny, ale jde to (a to nemam uplne hubeny predlokti...)

...a bacha na vyber bitu/ racny, neb ja to mel tak roztomile natesno, ze kdyz sem ten sroub drzici senzor povysrouboval, tak se racna zarazila proti krytu olejovyho filtru a nesla zaboha vyndat. Takze zasroubovat, a pomoct si klestema... vzpomel sem si na opravu lakatose :D

anyway se ted chova auto v nizkejch otackach mnohem prijemnejc a startuje za polovicni cas.

Jeste jednou diky za rady
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Mesa »

Trosku se vetru do tematu. Mel jsem stejny problem, vymenili jsme cidlo, problem zmizel, ale auto hure startuje, dele. Musi se po vymene nejak resetovat hodnoty v DME? Pozn. cidlo je origo.
Odpovědět