Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím o prověěření vin.
pokud nebydlíš na horách tak se na xdrive vykašli, ten to auto uplně zabíjí
Vehicle information
VIN long WBAWC31070PW89332
Type code WC31
Type 325XI OL (EUR)
Dev. series E92 ()
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine N52K
Cubical capacity 2.50
Power 160
Transmision ALLR
Gearbox MECH
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. date 2007-05-05
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
337 M SPORT PACKAGE
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
464 SKIBAG
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
616 BMW ONLINE
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
7RS COMFORT PACKAGE
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SP COP CONTROL
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
Vehicle information
VIN long WBAWC31070PW89332
Type code WC31
Type 325XI OL (EUR)
Dev. series E92 ()
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine N52K
Cubical capacity 2.50
Power 160
Transmision ALLR
Gearbox MECH
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. date 2007-05-05
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
337 M SPORT PACKAGE
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
464 SKIBAG
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
616 BMW ONLINE
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
7RS COMFORT PACKAGE
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SP COP CONTROL
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Zadej si to sem http://bimmer.work/
lidi jsou snad nepoučitelný.
BMW je zadokolka vždycky a nemá problém se sněhem, podmínkou je mít kvalitní gumy, xDrive je maximálně pro ty co jezdí na hory nebo bydlí v Aljašce. Jak se dívám na výrobu tak furt chcou 4x4 jak Hyundai, Škoda atd..
Když chcete 4x4 proč se nedíváte Land rover, Audi, JEEP, další?
BMW je zadokolka vždycky a nemá problém se sněhem, podmínkou je mít kvalitní gumy, xDrive je maximálně pro ty co jezdí na hory nebo bydlí v Aljašce. Jak se dívám na výrobu tak furt chcou 4x4 jak Hyundai, Škoda atd..
Když chcete 4x4 proč se nedíváte Land rover, Audi, JEEP, další?
4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab,
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
Mohl bych taky poprosit o výbavu jednoho vin:WBAVU91030KT18449. Na stránkách http://www.bimmer.work mi to nic nenašlo 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
hmmm, tak bach to tak nějak asi okomentoval, že?!?JaraX píše:4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab,
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
(mám jako daily 330i xD a jako fun 30i RWD, takže mám srovnání)
- tam kde mám v oblouku s RWD plné ruce a nohy práce, tam jede xD jak po kolejích (a rychleji) - myslím samozřejmě DSC off a redline
- OEM podvozek xdrive (alespoň u 3er) není VŮBEC uskákaný
- s xdrive je auto méně akční (čti méně vrtí prdelí), to jo, ale úbytek výkonu je v řádu % nikoli desítek %
(už sem to tu kdysi psal - při testování s -pj- jsme přesedali z jeho (stock) e90 330i RWD (N52, 190kW) do mé (tehdy ještě stock) e91 330ix (N53, 200kW) a ta auta jela +/- stejně, tož tak asi k tomu úbytku výkonu)
- spotřebu neřeším ani u jednoho ze svých aut, takže no comment
- ano, bydlím v horách, navíc sem zimní potfor, takže proto mám daily xD
u tebe to je pochopitelný nebo aspon obhajitelný,
a s tím podvozkem nesouhlasím a nebo nemáte ani trochu cit, když tu mám dvě stejná BMW jakýkoliv xdrive tak na hodně rozbité cestě auto s xdrivem vždy skáče mnohem víc, ten podvozek je jinak naladěnej, navíc je to auto vždy vyšší, to taky s jízdníma vlastnostma zacvičí,
procenta vykonu to budou u 330i, desítky procent u 325i, tam prostě pozoruju velký rozdil jeslti to je nebo neni xdrive, to auto prostě nemá krouták na to aby tahalo ještě další dva diferáky a 2 poloosy, 330i zvládá xdrive mnohem lépe a rozdíl je menší.
jo a strašně mi u xdrive vadí že plyn "rovná" volant
a s tím podvozkem nesouhlasím a nebo nemáte ani trochu cit, když tu mám dvě stejná BMW jakýkoliv xdrive tak na hodně rozbité cestě auto s xdrivem vždy skáče mnohem víc, ten podvozek je jinak naladěnej, navíc je to auto vždy vyšší, to taky s jízdníma vlastnostma zacvičí,
procenta vykonu to budou u 330i, desítky procent u 325i, tam prostě pozoruju velký rozdil jeslti to je nebo neni xdrive, to auto prostě nemá krouták na to aby tahalo ještě další dva diferáky a 2 poloosy, 330i zvládá xdrive mnohem lépe a rozdíl je menší.
jo a strašně mi u xdrive vadí že plyn "rovná" volant