Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna oleje xdrive
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
330ix koupená nová tayd v CZ: Měnil sem poprvé ve 100tis km (hned po konci záruky) a fčíl měním každých 50tis. (preventivně, bo z teho šel vždy krásně čistý olej)
Zásadně používám OEM BMW xDrive Getriebe Ol - litrová piksla stojí v autorizáku myslím 8 stovek
vleze se tam 0.52litru
prostě vylít a nalít, nic není třeba diagnostikovat (lépe řečeno nikdy sem nic nenuloval)
Zásadně používám OEM BMW xDrive Getriebe Ol - litrová piksla stojí v autorizáku myslím 8 stovek
vleze se tam 0.52litru
prostě vylít a nalít, nic není třeba diagnostikovat (lépe řečeno nikdy sem nic nenuloval)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
měnil sem ve 100tis - ze zadního (OEM open diff) vytekl lehce zatmavený s mikrošponama nebo co to bylo, z předního čistý wolej, ve 150tis sem měnil znova - oba vytekly čisté....
fčíl ve 200 budu měnit wolej aji s celým diffem, teda oběma - budu tam dávat nové, 15% zkrácené, zadní se 40% LSD Drechslerem ...
důležitá je je i viskozita - open diff vyžaduje 75w-90, lamelák naopak 75w-140 (naopak třeba ale Quaife - šnekový LSD výslovně zakazuje vyšší viskozitu než těch sériových 75w-90)
fčíl ve 200 budu měnit wolej aji s celým diffem, teda oběma - budu tam dávat nové, 15% zkrácené, zadní se 40% LSD Drechslerem ...
důležitá je je i viskozita - open diff vyžaduje 75w-90, lamelák naopak 75w-140 (naopak třeba ale Quaife - šnekový LSD výslovně zakazuje vyšší viskozitu než těch sériových 75w-90)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
já tam v těch 100tis km taky nalil ten SAF X0 (z autorizáku), ve 150 už sem do obou lil Millers Oils EE Transmission 75w-90
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Taky ve 100k měněný OEM SAF-X0, ovšem musel jsem ho vysávat, jelikož nemám výpušťák na diffu zespodu, bo nemám xdrive, ale zezadu, ale to nebyl problém. Byl tmavý, trochu železného prachu tam občas cítit bylo.
V převodovce jsem taky měnil ve 100k OEM MTF-LT2, to šlo samo
Změny jsem nepocítil, ale jsem rád, že jsem to udělal
A doporučuji to udělat všem 
V převodovce jsem taky měnil ve 100k OEM MTF-LT2, to šlo samo

Změny jsem nepocítil, ale jsem rád, že jsem to udělal

