Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 320d e90, najeto 308 000

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tego51
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22.11.2015 01:00

#1 Příspěvek od Tego51 »

Zdravím, chtel bych si pořídit svého prvního ,,baworáka,, a to řadu 3 e90 ročník 2006, auto je dovezeno z Německa a v cr ho mel 1 majitel, vypada ze se o nej oba majitele starali měněny filtry atd pravidelně, jenže najeto má 308tis, chci se zeptat jestli to je pro trojku ,,nic,, a nebo uz bych mel počítat i z odlozenim peněz na vstupní opravy. Dekuji za vaše názory
Tego51
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22.11.2015 01:00

#2 Příspěvek od Tego51 »

Jedna se o verzi 120kw
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#3 Příspěvek od czNEWMANcz »

záleží, co je to za motor (podle výkonu tipuju na 320d M47N2), jak s tím kdo jezdil a co vše na tom autě bylo zatím děláno. Osobně mám u e90 320d s tímto motorem poctivých 240 tis. a pomalu do toho začínám sypat. Aktuálně komplet podvozek - tlumiče i ramena byly doteď původní, časem bude potřeba udělat spojku + s ní asi i dvouhmotu a předpokládám, že nejspíš i turbo se začně časem ozývat. Jinak jsem dělal kromě běžné údržby zatím pouze termostaty (známá nemoc E90). Je fakt, že s tím ale neprasím, po našich "kvalitních" silnicích jezdím rozumně, ať podovozek co nejmíň trpí (mám komplet M paket, takže podvozek je tvrdší a nižší), motor za studena nevytáčím, poctivě měním olej...
Tego51
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22.11.2015 01:00

#4 Příspěvek od Tego51 »

vsechny filtry a kapaliny byli meneny pravidelne jsou o tom zaznamy v serv.knizce. .. brzdy byli delany cca pre 40000km a s tim predni kotouce. ... jinak za 5 let co vozidlo mam nic meneno nebylo vse je myslim stale original.

Podle teto zprávy majitele nejspise nic okolo turba ramena atd děláno nebylo, tak to mam ted trochu strach do toho jit aby se mi to hned nesesypalo, šle dekuji za Vaši reakci :-)
ferkov
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 17.01.2015 01:00

#5 Příspěvek od ferkov »

Těžká rada při koupi. Opravdu záleží na tom jak se k tomu choval předchozí majitel. řada E90 je o malinko hezčí než E46 ale kvalita zpracování šla pomalu dolu. Já mám ten samý model s tímto motorem. Dovezl jsem si ho individuálně přímo od majitelky. Dnes mám poctivých 220 000Km. Nejsem typ na brzdu plyn, samozřejmě na dálnici mi to vždy malinko ujede :o) Olej dávám jen Long Life se specifikací BMW ale měním každých 15 000Km včetně všech filtrů. Jak říkal kolega nade mnou na našich silnicích trpí podvozek hlavně ten sportovní který bohužel mám. Už mám i trasy které raději objíždím jinudy než abych mu ubližoval. Dále si dej pozor na panoramatickou střechu, něco mi tam začalo slabě křupat a je to nepříjemný při přejezdech nerovností. Jinak čekám že během 10 000km což jsou tak 3 měsíce mne bude čekat spojka a dvouhmota. Turbo zatím nepíská ale nevěřím že déle jak 250 000 najede. Jestli se ti auto líbí, je tedy důležitá cena za kterou je, protože tě tyhle věci asi budou čekat. U toho podvozku záleží jak jezdilo dlouho venku. Já když ho přivezl tak paráda. Teď po cca 40 000Km na našich silnicích už to jde poznat. Takže pokud je auto za dobrou cenu, že ti zbyde nějaká rezerva na drobné opravy /cca 40 000/ tak do něj klidně běž. Pokud jsi s koupí na knop tak si rozmysli zda není lepší se poohlédnout po jiném kousku nebo koupit E46 za menší peníz.
FreeMaroStyle
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#6 Příspěvek od FreeMaroStyle »

Motorově je to poslední kvalitní verze, po fl 130kw už bych se asi bál. A jinak samozřejmě spotřební věci jako čepy, silentbloky, ramena, díly podvozku, díly brzd, provozní kapaliny, turbo, spojka, pokud jsou původní, tak bude potřeba vyměnit, ale pak budeš mít zase na dost dlouho klid, že :) Ale pokud o auto bylo staráno, tak motorově by problém neměl být.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#7 Příspěvek od gsicbr »

Já bych do toho nešel. Ta cena by musela být fakt hodně lákavá. Kvalita zpracování oproti 46 nešla pomalu, ale hodně rychle dolů hlavně co se týče interiéru. Co se týče motoru, tak je to opravdu poslední dobrý motor ve 2l, ale problémová jsou turba Mitsubishi s el. regulací, takže při poruše jedině nové nebo starší(mám 200tkm a už mám druhé), ve 300tkm DPF bude taky dosluhovat a spojka jestli nebyla měněná tak tě to taky čeká. Tohle jsou položky, které můžou mít klidně poloviční hodnotu auta a to je potřeba si rozmyslet. Samozřejmě jestli to má servisku jak píšeš, tak všechno se dá zjisti z výpisu oprav přímo v BMW.
Jo a ta panoramatická střecha jak píše kolega je fakt jeden velký průser, takže se jí vyhni.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od surfis »

S tou panoramou to říká asi každý. Já jí mám a předchozí majitel jí nechal opravit v DE s fakturou na 1200E. STejně se mi zasekává při otevření ventilace. Takže když už, tak otevírat jen vysunutím.
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#9 Příspěvek od Kani »

ferkov píše: řada E90 je o malinko hezčí než E46
Ciste subjektivni, rekl bych, ze vseobecny nazor je presne opacny.
Tego51
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22.11.2015 01:00

#10 Příspěvek od Tego51 »

Všem Vám děkuji za reakce, ještě si to stále nechávám proležet v hlavě, jinak mě osobně se také líbí více E90, 100lidí 100chutí :-)
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#11 Příspěvek od gsicbr »

pokud se jedná o před FL e90/91 tak za mě určitě e46. Materiály, kvalita a hlavně poslední klasickej baworskej styl.
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

#12 Příspěvek od stellaM3 »

gsicbr píše:pokud se jedná o před FL e90/91 tak za mě určitě e46. Materiály, kvalita a hlavně poslední klasickej baworskej styl.
jj když jsem rozmejšlel minulej rok do čeho jít tak jsem nakonec taky sáhnul po e46 sice za vyšší cenu ale zas málo jetej kousek takže nelituju.
Jinak bych do auta co má 300najeto taky nešel.
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od DKx »

Mám to samý 290k, z Německa a stále bez investic.
Postupně měním nějaké díly, ale nic z nutnosti.
venca198
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.04.2014 00:00

#14 Příspěvek od venca198 »

vůbec by jsem se toho nebál mám e90 320D koupeno v čr jsem druhý majitel
najeto 315 000 v automatu ale je fakt že na interieru je poznat že to má tak 150 000 kupoval jsem to přímo v bmw se serviskou do 290 000. a jelikož jsem automechnik tak vím že je hodně takovích aut akorát stočených takže jsem radši koupil auto co má 300 000 poctivých než 150 000 stočených . vyměnil jsem zadní tlumiče přední brzdy olej +olej v převodovce a .jsem spokojenej auto mě dělá jenom radost tubo je suchý a automat ředí hladce a rychle .A kvalita zpracování dolu nešla jak tu někdo píše protože když si vezmeš model e46 je už hodně starý takže ty interiery budou v hrozném stavu až na výjímky.
coufy88
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 31.03.2013 01:00
Bydliště: havirov

#15 Příspěvek od coufy88 »

Vůbec bych se toho nebál,mám na své e91 318D 90kw teď 283tkm a pohoda např. turbo pořád původní.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Huska »

pokud se jedná o servisovaný vůz tak bych se vůbec nebál .. většina investic je při 220-250tis km a pak zase klid ... pouze běžné věci které odchází průběžně.

PS: spousta lidí má auto s mnohem více km, jen na tacho jim svítí jiné číslo .. většinou o statisíce nižší :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#17 Příspěvek od gsicbr »

venca198 píše:A kvalita zpracování dolu nešla jak tu někdo píše protože když si vezmeš model e46 je už hodně starý takže ty interiery budou v hrozném stavu až na výjímky.
Tak teď si mě fakt pobavil. To snad ani nemůžeš myslet vážně. Je vidět, že asi nemáš s čím srovnávat. Svoje 46 jsem prodal kámošovi najeto cca 350k, druhá to samý, a auta jako celek v supr stavu. Já jsem přešel prvně na 60 to bylo ještě supr(oproti 39 zanedbatelný rozdíl), a teď na 91 174k a je to tak propastný rozdíl ve zpracování, že je o tom škoda mluvit. Mooooooooc mě BMW zklamalo!
A jak tu někdo píše, že jsou to stočenky a ve skutečnosti je to odjetý, no nevím v dnešní době, kdy z renocáru mám celou historii servisů a provedených úkonů a možností jak si to zjistit je fakt spousta, je tich aut čim dál méně.
Takže jestli tady někdo tvrdí, že kvalita zůstala zachována, tak nezažil kvalitu starších BMW. Jediný co bylo horší, je ochrana proti korozi.
zip2150
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.07.2013 00:00
Bydliště: Praha 4

#18 Příspěvek od zip2150 »

Myslím, že je to dosť individuálne... auto môže mať človek zhumplované po 50.000km a naopak môže byť v top stave pri 3XX.XXX km.

Osobne by som sa tiež prikláňal k E90 i keď viem, že spracovaním bola E46 na tom lepšie.

Dnes mám na svojej E91 (ktorú som kupoval ako pôvodne firemný povoz v 280.000km s plnou serviskou BMW) nalietaných 356.000km. Až na preventívnu výmenu rozvodov (reťaz, N47D20A) a klaksón (v rámci záruky) nebol s autom jediný problém... a na stav si nesťažujem:

Obrázek
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#19 Příspěvek od mr_nitroz »

Ti co se boji auta s 300000, vetsinou koupi auto s 180000 na tachu ale s 300000 ve skutecnosti. A 80% tadytech aut je smotanych...
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Martyn »

Ja mám e91 se 195.000km a interier jak nový..
Odpovědět