Zdravim vsechny priznivce bmw.
Resim tedka problem na svoji e46 320d 100kw 5q r.v. 1998 je hrozne lina 66kw rotacka od tdi je proti me stihacka .
Na diagnostice po smazani mi nic nepise dalsi znamy mi rekl ze to vypada na turbo turbina ma vule jak axialni tak radialni turbo zacne trosku tlacit az od 2500otacek a ani do hadic od intercooleru netlaci.lze nejak opravdu poznat ze je to turbo at ho nevymenim a stejne to nepojede
Uz jsem delal palivivy filtr komplet podtlakove hadice zaslepil egr a vymlatil kat a porad to nejede(jeste jsem menil vahu vzduchu dal jsem jinou porad nic zkousel jsem i vahu off pres diodu mezi 4 a 5 pin a nic ) tedkom resim tu turbinu predem dily vsem za rady
jestli to nekomu pomuze tak kdyz teda to turbo sepne ikdyz ne moc tak auto cerne kouri jestli to nekomu pomuze
černý kouř je známkou moc paliva málo vzduchu, změř tlak v sání, pokud tam není tlak ,tak je KO turbo či pouze je někde nějaká díra ve vedení, to pak může turbo foukat jak chce, když to do motoru nedoleze.
me zastudena bezi nepravidelne nemá vykona hulí bíle turbo je po repasi a vstřiky vycisteny, na diagnostice bez chyb. když se ohreje uz nehulí spotřeba zvýšená co stim?
Nemyslím el.mg. ventil ale samotnou mechaniku na turbu pokud nedokáže přitáhnout baňka podtlakem až nadoraz nemáš šanci vytvořit požadovaný tlak v nízkých otáčkách. Ventil když odejde tak zůstava otevřený a tlak je zase velký protože se lopatky v turbu nevrátí zpátky. Jednoduše vem hadičku podtlaku z ventilu vakuovky při nastartovaném motoru a zapoj jí hned na turbo jak moc přitáhne
Zatím ti moc děkuju za rady. Když jsem měl sundané sání bylo celé od karbonu tak jsme vyjmul vzadu čidlo to jsme vyčistil vyčistil jsem egr a zaslepil dal jsme novej oil separato tak uvidime.
Hrube od karbonu manualne a vnuítrek sprejem na kontakty a pak vysusil vzduchem.
jeste me ale napadlo měl jsme venku vahu vzduchua je to BOSCH 13.62-7787076.0 nebo tam je cislo 0928400468. je to vubec to co tam ma byt je to rok 1999 6 mesic nekdo mi říkal, ze kdyz se tam da jina vaha vzchudu ta s e musi prehrat jednotka. Je to ta vaha co tam ma byt od vyroby? Kdyz ji odpojim auto netahne vubec, kdyz je pripojene sbira se az od vyšších otáček. dle diagnostiky má údajně malinko horší hodnoty ale v limitech....
Tak byl zjistěný menší tlak na 4 tém válci. Motor rozebrana zkontrolovan, dle vzhledu na 4-tem valci foukle těsnění pod hlavou - vyměněno. Dle vzhledu pístů blbě pálí 1 a 4 válec. Hydroštely vačky vše ok. Zůstává podezření na to, že ten kdo měnil (repasoval VP44) jelikož je oproti ostatním dílům na motoru zářivější ho blbě zajistil a je jemně pootočené, tudíž dává naftu ale o fous jinač. Vzdvihy pístů i tlaky jsou ok, zhavicky zkontrolovány. Vstriky cistěny atp...
Nevíte o někom kdo by zdiagnostikoval popřípadě nastavil do nulové polohy VP44?? Jsem z Královéhradecka, dojedu do blízkého okolí.