Navážu na starší příspěvky.... poslední asi tři dny (z toho jedna SC, asi 800km včera v těch sračkách) sem se věnoval intenzivnímu výzkumu, co by asi mohlo být příčinou teho "nepadání" otáček... a přišel sem na pár dalších věcí, které to NEjsou:
- není to ten podtlakový ventil v kufru (otevírání klapy výfuku) - i když sem hadičky odpojil (čili přisávaly si vzduch ) nebo naopak úplně zaslepil, chovalo se to stejně (blbě)
- není to ani odvětrání nádrže, i s otevřeným víčkem se to chová stejně blbě
- není to ani "ventilace" motoru, ani pootevřené víčko (na dolívaní oleje) to nezměnilo (ani k horšímu, ani k lepšímu)
Zrovna fčera se to během jízdy asi na 30km dvakrát skokově (bez zjevné příčiny, bez změny jízdního stylu či razance jízdy) změnilo, a to tak že dramaticky - cca 10km se s tím fakt téměř nedalo jet - při odřazení otáčky (i bez dotyku nohy s pedálem plynu) vyletěly o 300 nahoru....
Otázka: veškerý vzduch se do spalovacího prostoru dostává POUZE skrz škrtící klapu, že? (Tj. není tam nějaký bypass či co...)
Takže pokud to někdy začne blbnout, příčinou musí být nějaký signál , který z neznámých důvodů nechá tu klapku otevřenou déle/více než by měla být ...
Nojono, ale těch signálů, co DME zpracovává je kopec... a vzhledem ke komplikovanosti dnešních aut to klidně může způsobovat např. signál od zátěžové dečky či co.... a sem tam kde sem byl... kurwa, PROČ to někdy (čím dál tím časteji) blbne a někdy ne?