
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
central na dalku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Killca píše:ty zoubkovy konektory jsou spis u velmi novych e36 co sem koukal
jinak stahovaci pasku rozriznout, nejeb*t se s tim, nic se tam nerozkutali a vsechno se da s pajkou spravit zpet
Zoubkový konektor je od 1/95, napřed byl žlutý a někdy v roce 97 se barva změnila na fialovou. Zapojení je stejné.
Ahojte, mam e36 touring 1.8i z 06/96 a v nom starsiu jednotku ZVM II s jednym bielym 26pin konektorom.. dorabal som central, pin 25 UNLOCK a 24+19 DL.. vsetko super fungovalo, az kym som nesiel prvy krat tankovat. Dialkove mi neodomyka dvierka nadrze :-O kde by som mal hladat chybu?
Edit: no tak uz to nerobi problemy, vsetko funguje ako ma.. pravdepodobne nejaky nahodny problem s nedoliehanim dvierok od nadrze
PS: dakujem za reakciu
Edit: no tak uz to nerobi problemy, vsetko funguje ako ma.. pravdepodobne nejaky nahodny problem s nedoliehanim dvierok od nadrze
PS: dakujem za reakciu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 19.07.2016 00:00
Zdravím všechny,předem chci poděkovat,že takové forum vubec existuje .-)
Jsem amatér na zapojení elektriky a mám BMW E36/318i rv.92 a chtěl jsem dnes namontovat koupený central na DO (KEETEC CZ 10),ale absolutně se mi nedaří.Do dveří jsem to nedal,protože nevím kam a nechci nic spálit.Proto jsem si našel podle vašeho návodu tady,zapojení na řídící jednotku ..
Našel jsem krabicu (asi řídící jednotka,vedle takové větší krabice,asi ABS u spolujezdce) s názvem:
ZV - Modul 12V
BMW 61.35-1387 961
55892110
Version 2
No a z koupeného centrálu na DO jsem vyvedl + a - na baterii,zbyli mi 2 káble které jsou na zamknutí a odemknutí centrálu (zelený a modrý),na první stránce tohoto topicu se píše o pinech a barvách kabelů,na které to připojit.No každý píše něco jiného.Centrála cvaká když použiji ovladač ale nic se neděje,zkoušel jsem to pchnout na cervenobílý,zkousel jsem také zelenobílý a jeste jeden nevim který ted.Bohužel se nic neděje motorkům to příkaz nedává,jsem trošku neštastný tak vás profíků žádám o pomoc .-) Aby jste mi rozuměli,je mi jedno kam tu centrální sviňu budu v autě mít a na co to bude napojené ale potřebuji odemikání a zamikání auta na DO.Pokud by mi někdo mohl poradit tak sem s tím prosím.Vypadá to že to není tak jednoduché jak se zde píše,doufám že nebudem muset dat nekřestanské peníze automechanikovi ..
Jsem amatér na zapojení elektriky a mám BMW E36/318i rv.92 a chtěl jsem dnes namontovat koupený central na DO (KEETEC CZ 10),ale absolutně se mi nedaří.Do dveří jsem to nedal,protože nevím kam a nechci nic spálit.Proto jsem si našel podle vašeho návodu tady,zapojení na řídící jednotku ..
Našel jsem krabicu (asi řídící jednotka,vedle takové větší krabice,asi ABS u spolujezdce) s názvem:
ZV - Modul 12V
BMW 61.35-1387 961
55892110
Version 2
No a z koupeného centrálu na DO jsem vyvedl + a - na baterii,zbyli mi 2 káble které jsou na zamknutí a odemknutí centrálu (zelený a modrý),na první stránce tohoto topicu se píše o pinech a barvách kabelů,na které to připojit.No každý píše něco jiného.Centrála cvaká když použiji ovladač ale nic se neděje,zkoušel jsem to pchnout na cervenobílý,zkousel jsem také zelenobílý a jeste jeden nevim který ted.Bohužel se nic neděje motorkům to příkaz nedává,jsem trošku neštastný tak vás profíků žádám o pomoc .-) Aby jste mi rozuměli,je mi jedno kam tu centrální sviňu budu v autě mít a na co to bude napojené ale potřebuji odemikání a zamikání auta na DO.Pokud by mi někdo mohl poradit tak sem s tím prosím.Vypadá to že to není tak jednoduché jak se zde píše,doufám že nebudem muset dat nekřestanské peníze automechanikovi ..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 19.07.2016 00:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Liší se ZVM z roku 1991 a 1992-1994, potom se dávaly už ZKE IV.
- Verze 1991 by měla mít zamykání na pin 19, odemykání na pin 25.
- Verze 1992-1994 by měly mít měly zamykání na pin 24 a odemykání na pin 25, v obou případech se jedná o zástrčku č. 2 na jednotce.
- U ZKE IV se zapojuje odemčení na pin 4 a zamčení se musí (ideálně přes diodu) rozdvojit na pin 17 a ještě jeden - z hlavy nevím, ale v tématu se to určitě najde.
- Verze 1991 by měla mít zamykání na pin 19, odemykání na pin 25.
- Verze 1992-1994 by měly mít měly zamykání na pin 24 a odemykání na pin 25, v obou případech se jedná o zástrčku č. 2 na jednotce.
- U ZKE IV se zapojuje odemčení na pin 4 a zamčení se musí (ideálně přes diodu) rozdvojit na pin 17 a ještě jeden - z hlavy nevím, ale v tématu se to určitě najde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 19.07.2016 00:00
Děkuji tohle přesně potřebuji vědět,jelikož ale ten bílý konektor neumím rozebrat tak nevím který pin(26) je jaký drát,barva by mi pomohla(můžu nafotit i rozebrané,také kabely a co bude potřeba,bez problémů kvalitní fotky).A když už jsme u toho tak vedle jsou černé konektory,tam si můžu pchnout i +12V ne ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 19.07.2016 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 19.07.2016 00:00