Swapoval som motor 325i M50b25tu (motor bez EWS imobilizera) stary motor bol 318is M44b19 (auto mal EWS 2 imobilizer)
vsetko mam zapojene a motor nestartuje teda palivo dava starter toci nedava iskru
moze iskru neako blokovat imobilizer co mam v aute? da sa to neako poriesit?
este dodam ze novy motor je 325i automat len som nanho prehodil komplet vestko z manualu
dakujem
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 M44b19 swap M50b25
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Musíš odpojit konektor od imobilizéru EWS a na něm propojit piny 1 a 3. Pokud chceš zachovat aspoň nějakou formu imobilizéru, tak můžeš odstřihnout (lépe vypíchnout pin a zaizolovat) linku mezi motorovou jednotkou a EWS (pin 4, u EWS zelený drát, v konektoru motorové elektriky X20 se mění na černý s fialovým pruhem).
Důvod, proč ti to nechytá, je následující:
Pokud EWS rozpozná správný klíč, sepne relé startu a dovolí startéru točit. Zároveň s tím posílá kód ISN do jednotky motoru. Kód jsou pulzy 12V. Motorová jednotka bez EWS má na stejném pinu, jako máš teď připojené EWS, vstup od blokace startu od palubního počítače, kde pokud se objeví 12V, aktivuje se imobilizace a motor nechytne.
Důvod, proč ti to nechytá, je následující:
Pokud EWS rozpozná správný klíč, sepne relé startu a dovolí startéru točit. Zároveň s tím posílá kód ISN do jednotky motoru. Kód jsou pulzy 12V. Motorová jednotka bez EWS má na stejném pinu, jako máš teď připojené EWS, vstup od blokace startu od palubního počítače, kde pokud se objeví 12V, aktivuje se imobilizace a motor nechytne.