
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zobrazovani regenerace DPF
Tak dnes jsem jel hodonín praha a zpet po ujeti teto štreky jsem hned zajel z autem do myčky tam jsem byl ze všim 20min a mel jsem to nastartovane 5min takovy smrad z vyfuku ajemny nadech černeho dymu jak kdybych palil snad gumu.nechal jsem to bežet jak jsem vyjel z myčky tak z vyfuku takovy oblak dymu jak kdyby se startovala tatra za studena.snad se to už vyčistilo pořadne auto začalo i lip jit za plyn. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
Taky jsem to hned zkusil a jak se píše umí jen připojení k jednotkám a vyhledat je. Ale třeba ani chyby mi to nenašloMiM píše:U lite nejde dělat nic, ani pořádně nic neukáže. Jen samé okna " kup si full verzi". Pouze u diagnostiky ukáže zelenou fajfku, že ok u jednotlivých modulů, toť vše. Včera jsem to zkoušel, po přečtení tohoto vlákna.

Musíme zjistit co za těch 1500 soft umí jsem zvědavý co se dozvíme od uživatele lulu991 psal jsem mu už i SZ.
Taky bych potřeboval info o DPF ať ho mám sičáka pod kontrolou.
Jo a připojoval jsem se přes činskou OBD2 přes modrozuba. Klasika co je na aliexpresu.
pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope 
LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.
FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/
Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/
Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.
CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android)
Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)
Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje
Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia
Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.

LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.
FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/
Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/
Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.
CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android)

Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje

Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie

Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia

Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
Prosím, když zakoupím full verzi, mohu mít na více mobilech? Nebo je nějaký klíč a nainstaluji pouze na jeden hardware a pak konec?lulu991 píše:pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope
LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.
FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/
Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/
Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.
CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android)Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)
Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje
Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia
Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
Re:
lulu991 píše:pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope
LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.
FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/
Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/
Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.
CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android)Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)
Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje
Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia
Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.
Ahoj, umí Carly i vymazat mapování převodovky? Jak prosím tě probíhá vynucená regenerace DPF? potvrdím a musím jet na dálnici, nebo se filtr zregeneruje třeba doma před barákem sám..?
Re: zobrazovani regenerace DPF
Před barákem regeneraci nikdy nespustíš podle mě. Nucené spuštění regenerace znamená pouze to, že ty dáš jednotce "nuceně" povel k tomu, že má začít regenerovat a jednotka nečeká na povel od diferenčních čidel či ujeté vzdálenosti. Nicméně i když jednotka tě to povel obdrží, tak stejně stále s regenerací bude vyčkávat, dokud pro ni nenastanou vhodné podmínky, tzn. dostatek paliva v nádrži, dostatečně vysoká teplota výfukových plynů, stále částečné zatížení motoru atd...
Re: zobrazovani regenerace DPF
Chci se zeptat, pokud nejdou me vicist live data, potrebuju original kabel?