Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém s výkonem BMW 320d 120KW

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Michal24
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 01.03.2016 01:00

#1 Příspěvek od Michal24 »

Ahoj, mám problém s BMW e91 320D 120kw automat 360 000km .. Auto jednou jede a jednou nejede. Nejde vůbec za plynem, automat nevím jak řadit a v 1500 otáčkách hrozně duní a spotřeba po městě je 10l. Začalo to DPF které sem nechal vyříznout a přehrát soft ale problém stále zůstal. Dával sem nové turbo, a nechával všechno zkontrolovat v sání. Diagnostika ukazuje že je všechno v pořádku, nafta a tlak tam jde. Nenapadá někoho čím by to mohlo být? Měl sem to už u 5 automechaniku a nikdo si nevěděl rády. Když sem auto kupoval bylo v naprostém pořádku v perfektní kondici. Najel sem 5 000km a tohle to začalo dělat.
rostak
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od rostak »

Za to vyříznutý DPF by sis měl nafackovat! Buhví co ti tam kdo natropil, když ti přehrával SW v řídící jednotce...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
spasell
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 13.10.2014 00:00

#4 Příspěvek od spasell »

Za odstraněný DPF si fackovat nemusíš, jen musíš najít někoho, kdo si pohraje v ŘJ s nastavením a obejitím filtru, přehrát SW nestačí.
Michal24
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 01.03.2016 01:00

#5 Příspěvek od Michal24 »

Huska píše:ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.
Měl sem spojené DPF s katem. Takže tam nemám ani jedno.
Michal24
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 01.03.2016 01:00

#6 Příspěvek od Michal24 »

spasell píše:Za odstraněný DPF si fackovat nemusíš, jen musíš najít někoho, kdo si pohraje v ŘJ s nastavením a obejitím filtru, přehrát SW nestačí.
Tohle by mělo být v pořádku, ten chlapík tohle dělá 4x do měsíce a nikdo zatím neměl problém.
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od DKx »

Vyříznutý DPF, to si může nafackovat více lidí (vč. mě samozřejmě), ten je ale k eko-hovnu, pomáhá to nula nic a akorát to sere auta a uspokojuje Merkelovou.
Až nebude každá druhá vesnice zamořená smradem z pálení PET lahví, pak si můžeme povídat o míře bezohlednosti tohoto jednání.

Ale katalyzátor? Ten také venku? To už mi přijde docela kontroverzní.
skrec
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 03.05.2012 00:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od skrec »

Michal24 píše:
Huska píše:ucpaný katalizátor tím bych začal. případně jinak ucpaný výfuk.
Měl sem spojené DPF s katem. Takže tam nemám ani jedno.
Přesně tak, katalyzátor tam musí zůstat.
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mixsny »

Jenže BMW má (alespoň v E řadách) katalyzátor a DPF v jednom válci, tudíž když se odstraňuje dpf tak to vezme i katalyzátor.

Pokud se teda nevykuchá jen část, kde je ta vložka a jestli to tak jde?

Nebo pak je řešení, že se koupí nějaký uni kat a dopasuje se tam?

Jak to máte udělaný? :idea:
Odpovědět