Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chladicí okruh se tlakuje,mizí voda ,za studena kouří
Zdravím borci, koupil jsem si bmw 330d 150 kw , po ujetí 300 km se mi začala zrácet chladící kapalina , hadice do chladiče je tvrdá (při zahřátem motoru) a za studena modro bíle kouří , po zahřatí kouření ustane jen se tlakuje chlad, okruh.Starty sou bez problému a diagnostika mi ukázala jen vadu jedné žhavící svíčky, mám podezření na hlavu nebo těsnění pod hlavou. co vy na to ? Dik za rady .
měl jsem podobný problém. nejdříve lehce a potom čím dál více se ztrácela voda a za studena dost kouřilo. bíle, bez smradu..
Byl to výměník na egr ventilu (EGR chladič) když bylo auto studené a egr přiotevřený, auto přes něj bralo vodu do sání..
Natlakované hadice jsem nějak nekontroloval. protože když se auto ohřálo přestalo i kouřit. a když ne stačilo při ohřátém autě chcípnout a nastartovat.
Potom pravděpodobně EGR zavřel úplně a vše v poho.
díky tady těm znakům jsem rovnou koukl do toho chladiče a bylo tam mokro.
Byl to výměník na egr ventilu (EGR chladič) když bylo auto studené a egr přiotevřený, auto přes něj bralo vodu do sání..
Natlakované hadice jsem nějak nekontroloval. protože když se auto ohřálo přestalo i kouřit. a když ne stačilo při ohřátém autě chcípnout a nastartovat.
Potom pravděpodobně EGR zavřel úplně a vše v poho.
díky tady těm znakům jsem rovnou koukl do toho chladiče a bylo tam mokro.
Voda nikde neutikala, uz je hlava dole a ted je na repasi ale zavada je nejspiš v tesneni mezi 5-6 valcem, jsou tam stopy po chladici kapaline, po zahrati na provozni teplotu se okruh natlakoval a po zastaveni motoru se zase okruh odtlakoval prez praskle tesneni a tak natekla voda nad pist a tim vznikla pri startu ta para 
