Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Tak, neska sem mohl být o N53B30 kratší....
pavproch píše:Tak nevím, esli sem to měl v ruce já nebo on nebo štěstí v neštěstí či co....
II/150 od BpH směr VM, první les a za ním ostrá levotočivá... za sucha a bez protiprovozu to tam řežu 120+.... neska scalo a proti mně jel kamjon a za ním kolona, taxem do zatáčky najížděl max 65kmph.... zaplaťpanbu... ten chuj kamjovovy i dyž ňa viděl, si tu zatáčku tak nadjížděl, že byl dobře metr za čarou, což pro mě znamenalo jít až na krajnici, ta ňa naudržela a už sem šel i s bramborem na výlet do pole.... prvních 30 metrů nedobrovolně, další 250m (kotníkovým bahništěm) až na nejbližší vjezd zpět na cestu už dobrovolně.... normálně zázrak, přes hluboký ryncál sem to udržel obkročmo, o 20cm minul pařezy po pokácených švestkách a o 15cm hromadu naskládaných sněhozábran.... a pak se krz to pole vyhrabal jen díky xDrive.... auto posekalo hafo trávy a nabralo ještě víc hlíny do všech spár zespoda ale kromě ztracené krytky pod výpustný ventil voleje z vany asi nic netknuté, neháže, jede i brzdí rovně, nedostalo žádnou ránu (už sem to měl pod wapkou a na zvedáku u michala) ..... ufffff.... ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^
zítra to dám rači ale na geošku.....
Zasraný kamjoniska.... myslím, že to byla cisterna z blízké zásobárny Čepro, ale jistý si nejsem.... :ymdevil:
Ahoj všem, prosím o radu k mému problému, který řeším asi poslední měsíc na mojí E91 2007, 255tis najeto.
Po projížďce na německý dálnici ve vysoký rychlosti se objevilo toto: při jedný z dalších akcelerací zlehka začal klesat výkon, potom se objevila kontrolka motoru, která následně za 2 min, než jsem stačil sjet na parking sama zhasla. Od té doby se děje toto:
na 5 a 6 rychlost při 2500ot. (v podstatě přesně tyto otáčky) začne vynechávat jeden (možná 2) válce, pokud dál nezvolním a přišlápnu, vyskočí kontrolka motoru a pak už vynechává motor v celým spektru i na volnoběh. (dokud se ale kontrolka nerozsvítí, tak pouze na poslední 2 stupně od těch 2500 ot.) Pokud pojedu zlehka do 2500, závada se vůbec neobjeví, běh vyrovnanej, ani spotřeba není vyšší. Pokud už kontrolka svítí, vypnu a zapnu motor, kontrolka zase zhasne a jedu podle stejnýho scénáře do těch 2500ot.
Dle mechanika byly špatný hodnoty na vstřikách, vyměnil se ten nejhorší, bohužel nepomohlo. Nechal jsem teda vyměnit všechny, jenže to taky nepomohlo. Zdá se mi, že mechanik ví prd a já jsem v tom už docela za dost peněz a řešení v nedohlednu. HPFP vyměněná originál před 5tis km. (ta byla po koupi špatná, o tom se vědělo). Svíčky vyměněný těsně před HPFP (jaký tam jsou nevím)
Mechanika potřebuju obecně vyměnit hlavně kvůli extrémnímu nedodržování termínů, kdybyste náhodou věděli o někom, kdo se vyzná nejlépe konkrétně v N53 (nebo N54/55) v okolí Česk. Budějovic, byl bych vám velice vděčnej, ačkoliv tenhle fail potřebuju ještě s tím současným mechanikem dodělat a nějak to finančně všechno vypořádat.
Předem díky moc za rady. Michal
Po projížďce na německý dálnici ve vysoký rychlosti se objevilo toto: při jedný z dalších akcelerací zlehka začal klesat výkon, potom se objevila kontrolka motoru, která následně za 2 min, než jsem stačil sjet na parking sama zhasla. Od té doby se děje toto:
na 5 a 6 rychlost při 2500ot. (v podstatě přesně tyto otáčky) začne vynechávat jeden (možná 2) válce, pokud dál nezvolním a přišlápnu, vyskočí kontrolka motoru a pak už vynechává motor v celým spektru i na volnoběh. (dokud se ale kontrolka nerozsvítí, tak pouze na poslední 2 stupně od těch 2500 ot.) Pokud pojedu zlehka do 2500, závada se vůbec neobjeví, běh vyrovnanej, ani spotřeba není vyšší. Pokud už kontrolka svítí, vypnu a zapnu motor, kontrolka zase zhasne a jedu podle stejnýho scénáře do těch 2500ot.
Dle mechanika byly špatný hodnoty na vstřikách, vyměnil se ten nejhorší, bohužel nepomohlo. Nechal jsem teda vyměnit všechny, jenže to taky nepomohlo. Zdá se mi, že mechanik ví prd a já jsem v tom už docela za dost peněz a řešení v nedohlednu. HPFP vyměněná originál před 5tis km. (ta byla po koupi špatná, o tom se vědělo). Svíčky vyměněný těsně před HPFP (jaký tam jsou nevím)
Mechanika potřebuju obecně vyměnit hlavně kvůli extrémnímu nedodržování termínů, kdybyste náhodou věděli o někom, kdo se vyzná nejlépe konkrétně v N53 (nebo N54/55) v okolí Česk. Budějovic, byl bych vám velice vděčnej, ačkoliv tenhle fail potřebuju ještě s tím současným mechanikem dodělat a nějak to finančně všechno vypořádat.
Předem díky moc za rady. Michal
Ahoj,
přesný kódy bohužel nemám, mekánik mi to nedodal a už to vyřešil (alespoň to původní). Po chybě vstřikování, se objevila chyba zapalování, svíčka na 6. byla upálená a těžko říct, kdo kecá, buďto svíčka vydržela jen 5tis km (a nebo tahle jedna nebyla měněná. Všechny ale byly NGK a ty ostatní jak nový, jen jedna v čoudu). Vyměněno radši všech 6 na originál.
Bohužel po cca. 100km se objevila nová věc: lambda B1S2 a já si říkám, kdy už se dostanu do stavu, že to alespoň chvíli pojede
O původu zbývajících 3 totiž informace nemám a těch 250tis km zdá se, že bude asi hrana na většinu dílů u N53.
Díky moc za tip na mechanika. Michal
přesný kódy bohužel nemám, mekánik mi to nedodal a už to vyřešil (alespoň to původní). Po chybě vstřikování, se objevila chyba zapalování, svíčka na 6. byla upálená a těžko říct, kdo kecá, buďto svíčka vydržela jen 5tis km (a nebo tahle jedna nebyla měněná. Všechny ale byly NGK a ty ostatní jak nový, jen jedna v čoudu). Vyměněno radši všech 6 na originál.
Bohužel po cca. 100km se objevila nová věc: lambda B1S2 a já si říkám, kdy už se dostanu do stavu, že to alespoň chvíli pojede

O původu zbývajících 3 totiž informace nemám a těch 250tis km zdá se, že bude asi hrana na většinu dílů u N53.
Díky moc za tip na mechanika. Michal