Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#201 Příspěvek od BudVlad »

Žaluzie jsou v aerodynamic package. Nic takového jsem neobjednával, ale asi je to součást M paketu u E92. Dočetl jsem se že je to ovládané magnetem a při vypnutém zapalování nebo při poruše se to uvolní. Já mám vypnuté zapalování a poruchu a nehnu s tím.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#202 Příspěvek od pavproch »

Tak, neska sem mohl být o N53B30 kratší....
pavproch píše:Tak nevím, esli sem to měl v ruce já nebo on nebo štěstí v neštěstí či co....

II/150 od BpH směr VM, první les a za ním ostrá levotočivá... za sucha a bez protiprovozu to tam řežu 120+.... neska scalo a proti mně jel kamjon a za ním kolona, taxem do zatáčky najížděl max 65kmph.... zaplaťpanbu... ten chuj kamjovovy i dyž ňa viděl, si tu zatáčku tak nadjížděl, že byl dobře metr za čarou, což pro mě znamenalo jít až na krajnici, ta ňa naudržela a už sem šel i s bramborem na výlet do pole.... prvních 30 metrů nedobrovolně, další 250m (kotníkovým bahništěm) až na nejbližší vjezd zpět na cestu už dobrovolně.... normálně zázrak, přes hluboký ryncál sem to udržel obkročmo, o 20cm minul pařezy po pokácených švestkách a o 15cm hromadu naskládaných sněhozábran.... a pak se krz to pole vyhrabal jen díky xDrive.... auto posekalo hafo trávy a nabralo ještě víc hlíny do všech spár zespoda ale kromě ztracené krytky pod výpustný ventil voleje z vany asi nic netknuté, neháže, jede i brzdí rovně, nedostalo žádnou ránu (už sem to měl pod wapkou a na zvedáku u michala) ..... ufffff.... ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

zítra to dám rači ale na geošku.....

Zasraný kamjoniska.... myslím, že to byla cisterna z blízké zásobárny Čepro, ale jistý si nejsem.... :ymdevil:
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

#203 Příspěvek od MMM123 »

Toto nebudeš chcieť mať v histórii vozidla, keď ho budeš predávať :)))
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#204 Příspěvek od pavproch »

klidně to přiznám... já totiž 3er prodávat nehodlám... :twisted:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#205 Příspěvek od BudVlad »

+1
Obrázek
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

#206 Příspěvek od MMM123 »

pavproch píše:klidně to přiznám... já totiž 3er prodávat nehodlám... :twisted:
veď ja viem, čítam to tu:: bol to vtip:)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#207 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

"Chuj kamjonovy" :) si to nejspíš sunul z Čepra Loukov či co to tam je.. Tam dělá Plachý - týpek zrovna dobrou geošku, aj na závoďáky. Ještě, že to Skočdopole dobře dopadlo.
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

#208 Příspěvek od MMM123 »

Totic píše:"Chuj kamionovy" :) si to nejspíš sunul z Čepra Loukov či co to tam je.. Tam dělá Plachý - týpek zrovna dobrou geošku, aj na závoďáky. Ještě, že to Skočdopole dobře dopadlo.
tento bol tiež dobrý:)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#209 Příspěvek od pavproch »

já právě jel k plachému na geošku... a takle to dopadlo... geoška nebyla... :twisted:
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

#210 Příspěvek od MMM123 »

pavproch píše:já právě jel k plachému na geošku... a takle to dopadlo... geoška nebyla... :twisted:
tak teraz bez srandy: muselo to byť nepríjemné a dopadnúť to mohlo všelijako...
Buď rád, že si to zvládol a v podstate sa nič nestalo. Ckcel by som ťa vidieť v tej zákrute, keď tam znovu pojdeš na tú geometriu :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#211 Příspěvek od pavproch »

jj, z ().() klika

to víš, že tam příště pojedu jak pipinka... :wink:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#212 Příspěvek od matiz »

A do prdele. Jeste ze to takhle dopadlo !!!
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#213 Příspěvek od pavproch »

Hmmmm, tak to vypadá, že motoru v bramborovi (aktuálně 220tis km) začal lehce chutnat wolej..... 3/4litru @ 6200km, což je zhruba o polovinu víc, než žral doposud.... 5w-40... řešit to ještě nebudu.... ešče musí vydržet 80tis km, až bude na tachu 300, tak.... co udělám, už sem tu psal... :twisted:
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

#214 Příspěvek od mykovec »

Ahoj všem, prosím o radu k mému problému, který řeším asi poslední měsíc na mojí E91 2007, 255tis najeto.

Po projížďce na německý dálnici ve vysoký rychlosti se objevilo toto: při jedný z dalších akcelerací zlehka začal klesat výkon, potom se objevila kontrolka motoru, která následně za 2 min, než jsem stačil sjet na parking sama zhasla. Od té doby se děje toto:

na 5 a 6 rychlost při 2500ot. (v podstatě přesně tyto otáčky) začne vynechávat jeden (možná 2) válce, pokud dál nezvolním a přišlápnu, vyskočí kontrolka motoru a pak už vynechává motor v celým spektru i na volnoběh. (dokud se ale kontrolka nerozsvítí, tak pouze na poslední 2 stupně od těch 2500 ot.) Pokud pojedu zlehka do 2500, závada se vůbec neobjeví, běh vyrovnanej, ani spotřeba není vyšší. Pokud už kontrolka svítí, vypnu a zapnu motor, kontrolka zase zhasne a jedu podle stejnýho scénáře do těch 2500ot.

Dle mechanika byly špatný hodnoty na vstřikách, vyměnil se ten nejhorší, bohužel nepomohlo. Nechal jsem teda vyměnit všechny, jenže to taky nepomohlo. Zdá se mi, že mechanik ví prd a já jsem v tom už docela za dost peněz a řešení v nedohlednu. HPFP vyměněná originál před 5tis km. (ta byla po koupi špatná, o tom se vědělo). Svíčky vyměněný těsně před HPFP (jaký tam jsou nevím)
Mechanika potřebuju obecně vyměnit hlavně kvůli extrémnímu nedodržování termínů, kdybyste náhodou věděli o někom, kdo se vyzná nejlépe konkrétně v N53 (nebo N54/55) v okolí Česk. Budějovic, byl bych vám velice vděčnej, ačkoliv tenhle fail potřebuju ještě s tím současným mechanikem dodělat a nějak to finančně všechno vypořádat.

Předem díky moc za rady. Michal
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#215 Příspěvek od Joshuax »

A diag hlasi co pri tom, kdyz to kravi ? Nejaky error kody ?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#216 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jak píše Joshuax, vyčíst BMW diagnostikou. Kontaktuj BudVlad viz předchozí stránka.
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

#217 Příspěvek od mykovec »

Zjistím a napíšu, hned jak to půjde. Díky.
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#218 Příspěvek od de-nitro »

nakodovali jste ty vstriky?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#219 Příspěvek od BudVlad »

V Budějovicích můžu doporučit Václav Novotný Zacharova 5, Dobvrá Voda Tel: 608 212177.
Obrázek
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

#220 Příspěvek od mykovec »

Ahoj,
přesný kódy bohužel nemám, mekánik mi to nedodal a už to vyřešil (alespoň to původní). Po chybě vstřikování, se objevila chyba zapalování, svíčka na 6. byla upálená a těžko říct, kdo kecá, buďto svíčka vydržela jen 5tis km (a nebo tahle jedna nebyla měněná. Všechny ale byly NGK a ty ostatní jak nový, jen jedna v čoudu). Vyměněno radši všech 6 na originál.

Bohužel po cca. 100km se objevila nová věc: lambda B1S2 a já si říkám, kdy už se dostanu do stavu, že to alespoň chvíli pojede :-)
O původu zbývajících 3 totiž informace nemám a těch 250tis km zdá se, že bude asi hrana na většinu dílů u N53.
Díky moc za tip na mechanika. Michal
Odpovědět