Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Stavba E36 328i na zábavu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#121 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud máš staggered setup, vzadu 245 a vpředu 225 pneu tak se není čemu divit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#122 Příspěvek od Alex89 »

Francis píše:Pokud máš staggered setup, vzadu 245 a vpředu 225 pneu tak se není čemu divit.
Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225.

Nicméně ohledně geošky a rozměrů kol si nechám rád poradit, aby to zatáčelo a fungovalo :)
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#123 Příspěvek od Alex89 »

Mám pár fotek interiéru. Není kompletně vyskládaný a chybí druhá sedačka :D .
Přílohy
_DSC2243-2.jpg
_DSC2243-2.jpg (156.21 KiB) Zobrazeno 2426 x
_DSC2229-2.jpg
_DSC2229-2.jpg (179.22 KiB) Zobrazeno 2426 x
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#124 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Alex89 píše:... Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225 ...
Tipoval jsem podle disků, style 68 byly dvourozměrové, vzadu širší a s jiným ET.
Přetáčivost se dá naladit, chce to např. samosvor a tužší stabilizátor.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#125 Příspěvek od paveld »

Sorry za OT, ale měl bych dotaz - co zamýšlíš s těma původníma sedačkama? :-)
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#126 Příspěvek od Alex89 »

Francis píše:
Alex89 píše:... Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225 ...
Tipoval jsem podle disků, style 68 byly dvourozměrové, vzadu širší a s jiným ET.
Přetáčivost se dá naladit, chce to např. samosvor a tužší stabilizátor.
To všechno mám, samosvor 7.0 kg, stabíky HR, billstein b16 podvozek.

Geoška bude špatně. Nicméně než se do ní pustím znovu, vyměním veškeré uložení. Přemýšlím jestli powerflex nebo strongflex :D
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#127 Příspěvek od Alex89 »

paveld píše:Sorry za OT, ale měl bych dotaz - co zamýšlíš s těma původníma sedačkama? :-)
Asi si je nechám na příští technickou :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#128 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jakou jezdis geo? U e36 je ta nedotacivost celkem castej jev, občas ale pomůže hodně plynu, aby se auto prehouplo na hranu pretacivosti a z te si pak ubírat na zatáčení plynem...

Co se týče jestli fialové nebo červené do náprav - je to úplně jedno, otázkou je, na co se ti podaří sehnat lepší cenu :-) v tvém případě se u powerflex a blackseries si koupis dvě sady žlutých strongflexu :-D
Každopádně gumy 225 jsou malo, časem to bude chtít polecit na větší šířku :-)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim

#129 Příspěvek od mira328 »

Tohle vlákno je moc zajmavý :thumbsup: doufám že tě uvidíme na okruhu v Brně :)
e36 328i coupé
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#130 Příspěvek od fizzer »

Alex89 píše:Po dlouhé pauze se opět musím ozvat :D .

Na autě se mezitím udělalo pár úprav, ale nic moc zásadního. Včera jsem ho poprvé zkusil na malém okruhu v mýtě. Musím říct, že vůbec nefungovalo (vůbec myslím opravud vůbec).

Nezatáčelo, pod plynem se chovalo jako Audi. Hrůza. Musím komplet předělat geometrii.
Přestaly fungovat blinkry a nešly vypnout dálky? :lol:

Francis: Co je špatně na dvourozměru?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#131 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Dvourozměr u BMW, širší vzadu a užší vpředu + samosvor = nedotáčivost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#132 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Alex89 píše:
Francis píše:Pokud máš staggered setup, vzadu 245 a vpředu 225 pneu tak se není čemu divit.
Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225.

Nicméně ohledně geošky a rozměrů kol si nechám rád poradit, aby to zatáčelo a fungovalo :)
No lze se ohledně rozměru inspirovat tady na tom "dvojčeti" :)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 3&start=15
.. koukám Federály jakbysmet ?
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#133 Příspěvek od fizzer »

Francis píše:Dvourozměr u BMW, širší vzadu a užší vpředu + samosvor = nedotáčivost.
:idea: ah tak
Shaolin
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 23.10.2013 00:00

#134 Příspěvek od Shaolin »

ano na foto je fed 595 rsr 255/40/17 na 9j et 40 ,predek 10mm podlozka lemy bez uprav, zadek bez podlozky a lehounce prikleple lemy. vzadu to trosku lesti gumu , ale nic co by neslo prezit
geo pr. -3,5 zb 0. zad. -2,5 zb 0.16 celkova

federaly hodnotim velice pozitivne vzhledem k cene ,ale na velkem okruhu 2 kola bomby pak to chce jedno chladici aby se na ne clovek mohl spolehnout a nenicil je pak prehraty je to porat UHP ne slick

loni sem jezdil 235/40 na 9j na okresky,kopce a male okruhy ideal hlavne zduvodu menciho obvodu kola je to hodne poznat na rovinkach,ale na velkem okruhu kde sirka zlepsi prujezdy tak maji 255 navrch i za cenu veciho obvodu , ja to dohnal jeste 3,73 prevodem krapet

jinak ke geu na stopu hlavne nejsem drifter u e36/46 obecne zb na predu kladna je stabilita, 0 neutral , rozbihava veci ochota do zatacek. preferuji 0 skrz velky odklon aby zvysil zivotnost gum mene se 'tahnou' po ceste.
odklon do 2st ideal na okresky rozumna zivotnost gum
nad 2st uz zacinaji vice trpet gumy ale zase na okruhu pouzivme lepe celou sirku gumy
zadek zb rovna se trakce tovarni celkova 0.20 vic nedavat spise ubirat podle nedotacivosti/pretacivosti,ale nikdy nejit pres 0
odklon ideal je o stupen mene nez predek ale nikdy bych asi nechodil pod 1,5 st

tohle je takovy zaklad kolem ktereho se clovek mota vse se samo odviji od podvozku,gum, tlaku vnich ale hlavne na ridici a jeho stylu
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#135 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Včera jsem tě potkal jak jedeš z bystrce, myslel jsem že jedeš na okruh , ale tam jsem tě nepotkal ... :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#136 Příspěvek od Alex89 »

MattyX píše:Včera jsem tě potkal jak jedeš z bystrce, myslel jsem že jedeš na okruh , ale tam jsem tě nepotkal ... :)
Ty jo ani nevím kam jsem jel. Některý den bychom se mohli potkat a dát rozpravu :D
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#137 Příspěvek od Alex89 »

Shaolin píše:ano na foto je fed 595 rsr 255/40/17 na 9j et 40 ,predek 10mm podlozka lemy bez uprav, zadek bez podlozky a lehounce prikleple lemy. vzadu to trosku lesti gumu , ale nic co by neslo prezit
geo pr. -3,5 zb 0. zad. -2,5 zb 0.16 celkova

federaly hodnotim velice pozitivne vzhledem k cene ,ale na velkem okruhu 2 kola bomby pak to chce jedno chladici aby se na ne clovek mohl spolehnout a nenicil je pak prehraty je to porat UHP ne slick

loni sem jezdil 235/40 na 9j na okresky,kopce a male okruhy ideal hlavne zduvodu menciho obvodu kola je to hodne poznat na rovinkach,ale na velkem okruhu kde sirka zlepsi prujezdy tak maji 255 navrch i za cenu veciho obvodu , ja to dohnal jeste 3,73 prevodem krapet

jinak ke geu na stopu hlavne nejsem drifter u e36/46 obecne zb na predu kladna je stabilita, 0 neutral , rozbihava veci ochota do zatacek. preferuji 0 skrz velky odklon aby zvysil zivotnost gum mene se 'tahnou' po ceste.
odklon do 2st ideal na okresky rozumna zivotnost gum
nad 2st uz zacinaji vice trpet gumy ale zase na okruhu pouzivme lepe celou sirku gumy
zadek zb rovna se trakce tovarni celkova 0.20 vic nedavat spise ubirat podle nedotacivosti/pretacivosti,ale nikdy nejit pres 0
odklon ideal je o stupen mene nez predek ale nikdy bych asi nechodil pod 1,5 st tohle je takovy zaklad kolem ktereho se clovek mota vse se samo odviji od podvozku,gum, tlaku vnich ale hlavne na ridici a jeho stylu
Parádní info. Díky, budu se inspirovat. Jinak s názorem na federaly souhlasím. Za pár korun velmi solidně fungující guma.

Jen si říkám, jestli už není lepší přejít rovnou na 18". Zvětšit lemy. V 18" je větší výběr a dostupnost pneu nebo se pletu?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#138 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Alex89 píše:
MattyX píše:Včera jsem tě potkal jak jedeš z bystrce, myslel jsem že jedeš na okruh , ale tam jsem tě nepotkal ... :)
Ty jo ani nevím kam jsem jel. Některý den bychom se mohli potkat a dát rozpravu :D
No prvně když jsem jel golfem, tak jsem tě potkal v pisoárkách, ale to bylo marný se nějak hlásit :D a pak po cestě z bystrce zpět na tu stejnou silnici :)

Ad gumy ...

Buď můžeš přejít na 9x17 a gumy 255/40 a nebo 18" a 265/35/18 - ale je k tomu pak potřeba mít i difec, dostaneš se průměrem kola kolem 650mm a to je oproti serii 625 už rozdíl :-/ takže 3,73 - 3,91 převod tě pak nemine ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
helikon
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 15.05.2016 00:00

#139 Příspěvek od helikon »

zdary jak si vyresil vyfuk jako celek komplet od svodu po konec ? ja ho mam v planu tedka delat taky na 2.8 tak laboruju jak to seskládat tech vyrobcu je celkem moc ale slycham většinou zM3 nejlepší kompromis kterej funguje.. nejdriv sem koukal na schmiedmany ale ty mi par lidi uz rozmlouvalo ze za ty peníze ne a co sem koukal v nemecku je ted celkem rozsireny výrobce friedrich motorsport
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#140 Příspěvek od Alex89 »

helikon píše:zdary jak si vyresil vyfuk jako celek komplet od svodu po konec ? ja ho mam v planu tedka delat taky na 2.8 tak laboruju jak to seskládat tech vyrobcu je celkem moc ale slycham většinou zM3 nejlepší kompromis kterej funguje.. nejdriv sem koukal na schmiedmany ale ty mi par lidi uz rozmlouvalo ze za ty peníze ne a co sem koukal v nemecku je ted celkem rozsireny výrobce friedrich motorsport
Ahoj, no já si nakoupil trubky a tlumiče a nechal si ho udělat. Jediné co nemám jsou svody. Ty jsou série :D

Roubovat M3 svody není prý úplně plug and play :D
Odpovědět