Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 330ci chyby z inpy a otačky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
E4666
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 17.05.2016 00:00

#1 Příspěvek od E4666 »

Zdravim klubaci.
Nedavno jsem si pořidil 330ci a ted se tam objevili chybičky.
Problem je v tom, že když je auto studene a nastartuji ho, tak na volnoběh se trochu třese. Po zahřati je to ok ( malo kdy se to projevi, ale uplně malo)
Další problem je kolisani otaček - ne nějak moc, jen trochu, ale je to citit a v autě mam automat, takže se to chova za jizdy tak, jak kdyby byl nedostatek benzinu anebo falešné přisavani vzduchu a když jedu na 5 rychlosti, tak něco tam chybi, ztrati to trochu tah no a pote to podřadi a jede jak by mělo.

- Už jsem vyměnil 2 hadičky, ktere jsou na koleni u vahy vzduchu - ty byly popraskane.
- Vyměnil jsem i vahu vzduchu ( ale kdyby byla špatna, tak by po jeji odpojeni to kolisani otaček by mělo zmizet, ne ? )
- Vyčistil jsem klapku

a furt nic. Bylo mi řečeno, že častou chybou byva Snimač klikové hřidele - ale ten mi INPA neukazala.
INPA mi zase načetla lambda sondy, ty už mam koupene. Ale neni čas na vyměnu. Když je odpojim, tak by problem měl zmizet aspon na chvili? (abych zjistil zda je to nima nebo ne)
A par dalších chyb -

- 123 Thermostatheizung, KFK
Logistic counter: 37
N_32 2464.00 rpm
MAF 174.31 mg/stk
TCO 88.50 Grad C
VB 13.77 V
auFgetreten vor 2.00 h


- 90 TEG_UP_1

- 92 TEG_DOWN_1

- 93 TEG_DOWN_2

- 133 Timeout CAN-Botschaft ASC3


Prosim o radu co stim :(
Diky moc předem.

Taky jsem prolezl snad všechny přispěvky s podobnyma problemama a pry jestli to nemuže byt hydroměnič anebo snimač volnoběhu ? Ale to by přeci měla ukazat INPA, ne ? Protože ted nejsou penize, abych vyměnil pulku auta při hledani nějake beztak kraviny :)))
E4666
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 17.05.2016 00:00

#2 Příspěvek od E4666 »

Taky jestli to nemuže byt hadicema k olej. separatoru? Neměl by někdo navod jak se k nim dostat a jak vypadaji? Moc se v tom nevyznam.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... separator/

Sice tady jsou vyznačené, ale mě to nic moc neřika... :(
Tohle měl kolega s M54 a pry u něj to taky ukazovalo lambdy a podobne chyby jak mam ja, ale po vyměně hadic je vše ok.
Přílohy
Mam tam takovy separator a když jsem ho sundaval při čištěni klapky, tak vypadal živě. A abych tam našel nějake hadičky,tak pravě nevim...
Mam tam takovy separator a když jsem ho sundaval při čištěni klapky, tak vypadal živě. A abych tam našel nějake hadičky,tak pravě nevim...
separator.jpg (17.56 KiB) Zobrazeno 2833 x
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To je DISA klapka na sání. Olej.separator je dole pod sáním a vedou z něj myslím 3hadice. Mrkni do ETK..
E4666
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 17.05.2016 00:00

#4 Příspěvek od E4666 »

Totic píše:To je DISA klapka na sání. Olej.separator je dole pod sáním a vedou z něj myslím 3hadice. Mrkni do ETK..
aha :-) no jak jsem psal, nevyznam se v tom tollik
No a jinak co si myslis o mem problemu?
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od WITT »

Jen doplním, že Thermostatheinzung je vyhřívací tělísko v termostatu.. vyměň termostat, a máš zas o chybu méně .. :)
E4666
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 17.05.2016 00:00

#6 Příspěvek od E4666 »

WITT píše:Jen doplním, že Thermostatheinzung je vyhřívací tělísko v termostatu.. vyměň termostat, a máš zas o chybu méně .. :)
to udělam, ale ted jsou duležitější ty otačky. Dnes proběhla vyměna všech 4 lambd a nic se nezměnilo. No o něco jo, ale otačky stale kolisaji v rozmezi cca 2mm.
Zkusim to maznou přes INPU , ale podlě mě je chyba jinde.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No 2mm nahoru dolů je např. u E60/E61 (se stejným motorem) "normální" a dělají to budíky resp. elektronika.
Teď nevím jak je to tady s volnoběžným ventilem, ale pročištění většinou pomůže na houpání volnoběhu. Pak to může sklidnit ten novej olej.separátor s čistýma hadicema..
Dál zkontrolovat tu DISA klapku jestli podtlakuje, či není prasklá hřídelka/klapka.
Pak zkus odpojit čidla vaček (2x) jestli nejsou K.O. někdy to diag. nemusí ukázat.
Čidlo kliky to nebude to by nešlo moc jezdit.
A v neposlední řadě live data váhy vzduchu, resp. jestli pracuje OK a někde nepřisává (v koleni, hadici a atak).
Thevojca1
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 14.02.2016 01:00
Bydliště: Pražák

#8 Příspěvek od Thevojca1 »

A koukal si na svicky jesly nejsou k.o ? Neco podobnyho delala ted moje 46 dostala svice lita jak nova
E4666
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 17.05.2016 00:00

#9 Příspěvek od E4666 »

svičky jsou jak nove od NGK.
Ono mi to dělali debilni lambdy a svitila chyba motoru. Ted po vyměně všech 4 je to ok :)
Odpovědět