Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
EGR na E90
Sazí ne, ale NOx. Katy potřebují lambda 1 aby mohly správně fungovat a přímý vstřik umí jít až k lambda 2,5. Recirkulace výfuku snižuje teplotu hoření a tím tvorbu NOx. Toť vysvětlení od BMW.
Proč N54 nemá EGR netuším.
Proč N54 nemá EGR netuším.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Včera jsem v ISTA D objevil možnost částečně omezit otevírání EGR ventilu přes service functions/diesel electronics/adjustment/exhaust-gas recirculation. Zde se dá nastavit možnost objemu přisávání čerstvého vzduchu/omezení EGR v rozsahu -40mg/+40mg. Defaultně je 0. Po nastavení na +40mg jde auto výrazně líp v nízkých otáčkách, je znát, že se tolik nedusí. Někdo s podobnou zkušeností? Co jsem zatím hledal, tak to omezí EGR tak z cca 5% - říkám si furt lepší alespoň něco než nic. Může to mít i nějaký negativní dopad?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
Tak jsem se dnes koukal taky na EGR - exhaust-gas recirculation, ale default 0 a jde nastavit z 0 na max 0,7 až 1.0 podle typu software. nic o mg tam nemám. (viz příloha)czNEWMANcz píše:Včera jsem v ISTA D objevil možnost částečně omezit otevírání EGR ventilu přes service functions/diesel electronics/adjustment/exhaust-gas recirculation. Zde se dá nastavit možnost objemu přisávání čerstvého vzduchu/omezení EGR v rozsahu -40mg/+40mg. Defaultně je 0. Po nastavení na +40mg jde auto výrazně líp v nízkých otáčkách, je znát, že se tolik nedusí. Někdo s podobnou zkušeností? Co jsem zatím hledal, tak to omezí EGR tak z cca 5% - říkám si furt lepší alespoň něco než nic. Může to mít i nějaký negativní dopad?
- Přílohy
-
- egr3.png (41.51 KiB) Zobrazeno 1123 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
ISTA P mám taky, ale na tohle používám ISTA D. Myslím, že jsem někde viděl, že u toho 0,7 se to dá udělat několikrát po sobě (znásobit), je to takový dost nepřehledný a asi nikdo moc neví, jak to presně funguje. U toho +/-40 mg je to jasně daný.kubicek106 píše:Mám istu (D) 3.54 - konec ledna. Namáš náhodou programovací?
A kdž s té mé dám z 0 na 0,7 tak to bude stejné jako u tebe ne? nebo nemáš zkušenost? Díky za info K.
Jakou máš verzi řídící jednotky DDE?
http://www.motor-talk.de/forum/agr-rate ... 73265.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
czNEWMANcz píše:ISTA P mám taky, ale na tohle používám ISTA D. Myslím, že jsem někde viděl, že u toho 0,7 se to dá udělat několikrát po sobě (znásobit), je to takový dost nepřehledný a asi nikdo moc neví, jak to presně funguje. U toho +/-40 mg je to jasně daný.kubicek106 píše:Mám istu (D) 3.54 - konec ledna. Namáš náhodou programovací?
A kdž s té mé dám z 0 na 0,7 tak to bude stejné jako u tebe ne? nebo nemáš zkušenost? Díky za info K.
Jakou máš verzi řídící jednotky DDE?
http://www.motor-talk.de/forum/agr-rate ... 73265.html
Jednotka viz příloha, nebo myslíš jiné info? (když jsem v inpe, tak mi to všude ukazuje DDE7
- Přílohy
-
- DDE jednotka.jpg (52.66 KiB) Zobrazeno 512 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00