Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stavba E36 328i na zábavu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně e36 mám problém s redukcí u vícepístku, tam je nejlepší jít rovnou do brembo 18Z + 345mm CSL kotouče a R18
Blbě vychází i ta rozteč, lepší je jít do radiálního uchycení brzdičů v tomhle případě 
Ad brzdy 750 - je to atyp brzdič jako všechny vícepístky od ATE, je v tom deska menší než u e38 brembo a ještě k tomu se do ní nedá sehnat performance náhrada, ale obyč trw nebo ate
Jedinou výhodu mají pro majitele e34/32 kteří to nasadí P&P a jízda, ale ve finále jsou vlastně k ničemu ...


Ad brzdy 750 - je to atyp brzdič jako všechny vícepístky od ATE, je v tom deska menší než u e38 brembo a ještě k tomu se do ní nedá sehnat performance náhrada, ale obyč trw nebo ate

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál![]()
Já taky, rozhodně pro auto o kterym je tenhle topic

Nicméně pro klasickou 328 na běžný ježdění jako má třeba Fabledwarior naprostej ideál. Oproti 2,8 to fakt brzdí a i ten průměr kotouče v kole je znát...
Neboj, oni na tebe počkajfabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes![]()

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Tak to je dobře, mě by se líbil komplet se znáčkama ///M jak jsi psal:D Bohužel to pro mě není jen tak, to člověk musí nechat obrousit, nabarvit, zvýraznit ///M, potom repas těch třemenů, pak nějaký vhodný kotouče a desky a hmm... dost peněz v prdeli. Ale ikdybych je měl prozatím hodit do krabice, tak už mi neutečou. Já se ti ozvu=)kovaljuk píše:Neboj, oni na tebe počkajfabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes![]()
Každej chce za nižší cenu jenom předky a to si to radši nechám...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No ja jsem v situaci, kdy jsem na seriovy trmen dal jakesi brembo "sportovni" kotouce a DS3000. Nemuzu rici pul slova. Brzdilo to vyborne, lidi se na semaforech chytali za usi, ale vydrzelo to cca 6000 km. Ted uz brzdim plech na plechMattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál![]()
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
DS3000 nejsou moc dobré desky, je to už celkem prehistorická směs, která neprošla za dlouho dobu žádnou modifikací... Nástup mají úplně na kokot, pískají jak kurva a nedají se k nim najít rozumné kotouče, které by vydržely :-/ Ale večer jsou o nich hezké jiskřičky 
Jako poměr cena+ P&P vedou 330i - stejný pístek jako M3. Kotouče byť 325mm ale jenom 25mm a hlavně +1kg na kotouči proti 3,0 M3 Kotouči a oproti 3,2 kotouči ještě více.
Na FB jsem narazil na 6píst D2 330*32 použitý za 18tis - ale musíš si k nim vyrobit nová adaptéry a upravit středovku - jsou z octavie II.

Jako poměr cena+ P&P vedou 330i - stejný pístek jako M3. Kotouče byť 325mm ale jenom 25mm a hlavně +1kg na kotouči proti 3,0 M3 Kotouči a oproti 3,2 kotouči ještě více.
Na FB jsem narazil na 6píst D2 330*32 použitý za 18tis - ale musíš si k nim vyrobit nová adaptéry a upravit středovku - jsou z octavie II.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jazdil som po sebe Carbone Lorain RC6, DS3000 a PFC08 a z tejto trojky boli podla mna najlepsie PFC08.
DS3000 ostry nastup, nevadnuce, nebolo mozne ich utahat, zrali najviac kotuce, pomerne silno piskali. Carbone Lorain o nieco pozvolnejsi nastup, menej agresivny ucinok, tiez nevadli, o nieco mal menej zrali kotuce ako DS3000, PFC08 zhruba rovnaky brzdny ucinok, najmensie opotrebenie kotucov a aj najnizssia miera piskania, velmi dobre davkovanie.
Celkovo so veetky intromi som bol spokojny. 30min vydrzali na okruhu kazde z nich bez chladenia a vadnutia. Rozdieoy boli v nastupe, opotrebenei kotucov a miere piskania.
DS3000 ostry nastup, nevadnuce, nebolo mozne ich utahat, zrali najviac kotuce, pomerne silno piskali. Carbone Lorain o nieco pozvolnejsi nastup, menej agresivny ucinok, tiez nevadli, o nieco mal menej zrali kotuce ako DS3000, PFC08 zhruba rovnaky brzdny ucinok, najmensie opotrebenie kotucov a aj najnizssia miera piskania, velmi dobre davkovanie.
Celkovo so veetky intromi som bol spokojny. 30min vydrzali na okruhu kazde z nich bez chladenia a vadnutia. Rozdieoy boli v nastupe, opotrebenei kotucov a miere piskania.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Mám vpředu originál ATE kotouče pro M3 a k tomu Hawk Performace Plus, brzdí to skvěle, je to k neutahání, ale běžná jízda je nezahřeje tak, aby nepískaly jak vlak.
Druhou sadu mám Hawk Street, též brzdí skvěle, nepískají, ale na okruh už to není.
Chtělo by to něco mezi.
Druhou sadu mám Hawk Street, též brzdí skvěle, nepískají, ale na okruh už to není.
Chtělo by to něco mezi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nebo je tam pak varianta upgrejdovaných DTC30, kterým zůstal maximální výkon - lepší než Hp+ + mají antivibrační plíšky a cenově jsou jen o trochu dražší než hp+ 
Já nevím, ale ds2500 jsou vyhozené peníze ... to kup raději pagid rs19, CR RC06, raybestos st47 nebo něco takového - já preferuju hawk, protože je tam těch směsí na výběr batalion a zkouším postupně všechny
Každopádně pokud chceš výkon - smiř se s pískáním.
Potom by jsi musel nasadit nějaký psychobrzdiče, aby jsi mohl dát civilní desky, který budou jakštakš brzdit - ale na okruhu to stejně přehřeješ

Já nevím, ale ds2500 jsou vyhozené peníze ... to kup raději pagid rs19, CR RC06, raybestos st47 nebo něco takového - já preferuju hawk, protože je tam těch směsí na výběr batalion a zkouším postupně všechny

Každopádně pokud chceš výkon - smiř se s pískáním.
Potom by jsi musel nasadit nějaký psychobrzdiče, aby jsi mohl dát civilní desky, který budou jakštakš brzdit - ale na okruhu to stejně přehřeješ

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Já už se s pískáním smířil. Mám dvě sady kotoučů a desek, před plánovaným výjezdem na okruh je přehodím, je to za chvilku hotové.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Alex89: Platne tu mas uz vypisane, k nim by som rozhodne odporucil seriove kotuce pre M3 E36 3,2 (pozor origi pre 3,2 tie - maju duralovy stred).
k tomu ked vyberies cokolvek spomedzi: Performance friction:PFC08, Carbone Lorrain: RC06, Raybestos:ST047, Hawk DCT30 - tak budes spokojny
Nezlakni sa cien platni a nesetri na nich, tie su najdolezitejsie. (ich cena na jednu napravu sa pohybuje v cene 250-350Eur). Na piskanie by som sa vykaslal
k tomu ked vyberies cokolvek spomedzi: Performance friction:PFC08, Carbone Lorrain: RC06, Raybestos:ST047, Hawk DCT30 - tak budes spokojny
Nezlakni sa cien platni a nesetri na nich, tie su najdolezitejsie. (ich cena na jednu napravu sa pohybuje v cene 250-350Eur). Na piskanie by som sa vykaslal
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně: 
http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info
Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice.

http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info
Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mám rád tyhle poctivé úpravy. Sám jsem se touhle cestou vydal.Totic píše:Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně:
http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info
Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice.
Překvapuje mě, že poměrně dlouho nebo ještě možná jezdí ten setup co já (Federaly a 225/45 17). Jakkoliv je na nich auto čitelné, tak rychlost v zatáčce nějak závratná není

Je fakt, že má odklony díky těm ramenům, takže asi mu to bude fungovat výrazně lépe.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba E36 328i na zábavu
Tak jsem konečně nasadil brzdy z M3 a ty HAWK desky.
Úžasný je, že na těch TRW M3 kotoučích vůbec nepískají a brzdí
Úžasný je, že na těch TRW M3 kotoučích vůbec nepískají a brzdí

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba E36 328i na zábavu
štastný to člověk
HP+ jsou většinou v pohodě, ale to co pak může následovat je hell ...

HP+ jsou většinou v pohodě, ale to co pak může následovat je hell ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance