Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Servis ojeteho BMW 325d rv2008
ahoj chlapi,
mam (asi) zajimavou moznost na koupi BMW (https://auto.bazos.cz/inzerat/63544084/ ... norama.php)
chci se zeptat, jak moc nakladna je udrzba (olej - kolik, filtry) a pripadne co se nejvice na takovem aute kazi?
servis melo kazdy cca 30t, a jedna mezera na 60t pred 4 lety
motor m57/t2, 3.0tdi
chci auto, ktere vydrzi dalsich min 5 let, budu mit najezd cca 15-20t rocne, provozni opravy samozrejme chapu, avsak bych nerad resil potkany motor nebo jine 'bolistky'
dekuji za rady a postrehy
dst
mam (asi) zajimavou moznost na koupi BMW (https://auto.bazos.cz/inzerat/63544084/ ... norama.php)
chci se zeptat, jak moc nakladna je udrzba (olej - kolik, filtry) a pripadne co se nejvice na takovem aute kazi?
servis melo kazdy cca 30t, a jedna mezera na 60t pred 4 lety
motor m57/t2, 3.0tdi
chci auto, ktere vydrzi dalsich min 5 let, budu mit najezd cca 15-20t rocne, provozni opravy samozrejme chapu, avsak bych nerad resil potkany motor nebo jine 'bolistky'
dekuji za rady a postrehy
dst
Kdyz jsem jeste ten motor mel tak se mluvilo neco o 40 - 50.
DPF to bude mit urcite protoze to ma rovne konce.
Takze bud vykuchane tzn problem s STK, nemcko a rakousko.
Nebo jestli je jeste original stejne bude za chvilku chtit vymenit.
Original stoji myslim 40. Pripadne vycistit a to je neco kolem 10-15.
DPF to bude mit urcite protoze to ma rovne konce.
Takze bud vykuchane tzn problem s STK, nemcko a rakousko.
Nebo jestli je jeste original stejne bude za chvilku chtit vymenit.
Original stoji myslim 40. Pripadne vycistit a to je neco kolem 10-15.
Rozvody mají udávanou životnost motoru, ale je to hodně relativní. V této variantě (motor M57) je to o něco lepší, ale žádná sláva (viz vlákno zdedst píše:Na kolik prosim orientacne vychazeji rozvody? (V radech, neocekavam presne cislo)
Majitel rika, ze je tam retez a rozvody se nedelaji
). Výměna by mohla být za cca 30.000,-
Není pravda. Mám stejné (jen o pár měsíců starší), taky mám rovné konce a filtr pevných částic nemám. Dá se to zjistit dle VIN. Ve výbavě je to kód S200A.ugurundu píše:DPF to bude mit urcite protoze to ma rovne konce.
Tady máš origo nový filtr
http://www.turboservice24.de/en/new-ori ... #undefined
http://www.turboservice24.de/en/new-ori ... #undefined
Fakt ve vybave DPF neni, nebo se neuvadi?
Kod kód S200A chybi.
Jedine co me neda spat jsou ty dlouhe intervaly a pak vynechanych 60t.
A asi celkove 250tkm.
Nerad bych kupoval za takove penize auto a za rok ho daval na srot.
Ostatni provoz chapu, ze bude neco stat a pocitam s tim.
Jaky je vas nazor na konkretni vuz?
Kod kód S200A chybi.
Jedine co me neda spat jsou ty dlouhe intervaly a pak vynechanych 60t.
A asi celkove 250tkm.
Nerad bych kupoval za takove penize auto a za rok ho daval na srot.
Ostatni provoz chapu, ze bude neco stat a pocitam s tim.
Jaky je vas nazor na konkretni vuz?
Mám ten samý motor, ve výpisu výbavy filtr také nemám uveden a je tam. Koupil jsem před třemi roky, najeto mám cca 240000, dělal jsem po koupi komplet brzdy, filtry, oleje, měnil jsem přední a zadní tlumiče, minulý rok žhaviče a jednotku žhavení. Jezdím denně, spíš kratší trasy, občas delší. Olej měním po 10000 km, dávám Schell 5w30. Diagnostiku mám vlastní,občas to zkontroluju pro klid duše.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
osobne ? To ze nekdo jezdi 30k interval uz samo o sobe neco znaci. Jasne, predpis je predpis a je rozdil, jak to najezdi, tzn jestli to je cca rocni interval, nebo treba dvoulety. Vzhledem ke stari a najezdu, pokud se mu da verit, to vychazi na cca rocni interval, coz neni takova traga, ale co uz traga je, ze nekdo nevymeni olej 60t km... Jako sorry, ale to za ten rok nemel cas nechat udelat olej ? S tim najezdem jezdit starej olej je prasarna. Viditelne mu to bylo dost jedno, coz se samozrejme projevi nejen na tom motoru, ale spis na pristupu ke zbytku toho auta. Po nekom takovem bych auto asi nechtel, at uz by vypadalo sebelip. preci jenom to neni pes v utulku, ktery bude za lepsi zachazeni vdecny a verny, ale prave naopak, ty se budes snazit a ono se to zacne vic a vic srat, jak uz to tak bohuzel byva (Murphyho zakon).
dekuji za nazory
serviska vypada asi takto:
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
interier vypada docela dobre, proto je zvlastni ze by o auto 'nepecovali'..mozna jen dodrzovala co ji rika PP..
serviska vypada asi takto:
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
interier vypada docela dobre, proto je zvlastni ze by o auto 'nepecovali'..mozna jen dodrzovala co ji rika PP..
Podle moji servisky z DE auto taky jezdilo 30 ročně na LL servis a tady v Čr už jsme radši kratily výměnu na 15tkm.
Rozvody jsem taky pro klidný spánek nechal ve 225tkm vyměnit. Bral jsem original dily bmw včetně rozvod. kol a těsnění. Celá výměna mě vyšla na 30 tis a kupodivu nebyly řetězy vůbec vytahané. Ale jezdím 70%dalnice a mam manuál převodovku.
Tak snad chytneš a vybereš dobrý kus
Rozvody jsem taky pro klidný spánek nechal ve 225tkm vyměnit. Bral jsem original dily bmw včetně rozvod. kol a těsnění. Celá výměna mě vyšla na 30 tis a kupodivu nebyly řetězy vůbec vytahané. Ale jezdím 70%dalnice a mam manuál převodovku.
Tak snad chytneš a vybereš dobrý kus

jake motory jsou tedy povazovane za ty spolehlivejsi?kuboslav píše:V této variantě (motor M57) je to o něco lepší, ale žádná sláva (viz vlákno zde
). Výměna by mohla být za cca 30.000,-
ja co se koukam tak 325d se vubec neprodavaji..ani v bazarech ani soukrome..tot prave otazka proc?

ad DPF..nevim nevim..kdyz ho najdu na aute, tak ok..ono tech 10k neni moc, ani ty rozvody za 30 pro klid duse..za 40K vcelku nemit problemy na dalsich 5-6 let..ok..jen jsem zvykly z AUDI ze se meni olej 15tkm/1rok a kdyz jsem videl tady 30+tkm, tak se mi proste nechce verit, ze tomu motoru to neskodi..ikdyz to zvlada..
je to jako se zdravim..clovek si ho pomalu nici a v jeden den bum a je vymalovano..zpet se cas nevrati..
Ja prave neco jako psa "z utilulku" mam, a ze by byla nejak vdecna?Joshuax píše:Preci jenom to neni pes v utulku, ktery bude za lepsi zachazeni vdecny a verny, ale prave naopak, ty se budes snazit a ono se to zacne vic a vic srat, jak uz to tak bohuzel byva (Murphyho zakon).

Tak ze naprosty souhlas
Tak jsem zjistil, že jako volitelná výbava s kódem S200A to bylo v 320d od 2005 do 2007. Od 2008 je to automaticky a ani se to ve výbavě neznačí. A modely 325d to mají všechny automaticky. Omlouvám se za nepřesnosti v předchozím příspěvku.kuboslav píše:Není pravda. Mám stejné (jen o pár měsíců starší), taky mám rovné konce a filtr pevných částic nemám. Dá se to zjistit dle VIN. Ve výbavě je to kód S200A.