Ahoj, potřeboval bych vyrobit výfuk na zakázku, nevíte o někom? Byl by to střední díl na 335i, z dvou svodů do jedný trubky a u nápravy zase rozdělit do dvou. Nerez, průměr 90-100mm. Ideálně v okolí Plzně.
Dík
100 mm fakt určitě ne... To je roura jak od kamen... Pokud chceš někoho, kdo je na tohle opravdu machr, jakože fakt odborník, ne "jen jako", tak bych doporučil zadat do google: "marenaTDI". Je to sice člověk, který se specializuje na koncern, ale tvoje požadavky určitě splní, stačí se podívat na jeho práci. Ovšem z Plzně je to k němu daleko, ale tady u nás nevím o někom, komu bych tohle svěřil.
Laetry píše:100 mm fakt určitě ne... To je roura jak od kamen... Pokud chceš někoho, kdo je na tohle opravdu machr, jakože fakt odborník, ne "jen jako", tak bych doporučil zadat do google: "marenaTDI". Je to sice člověk, který se specializuje na koncern, ale tvoje požadavky určitě splní, stačí se podívat na jeho práci. Ovšem z Plzně je to k němu daleko, ale tady u nás nevím o někom, komu bych tohle svěřil.
Dělá fakt pěkně, ale Frýdek - Místek. Dál už to ani nejde. Všechno co jsem našel je na moravě...
nevim jak to protahnes nad zadni napravou aby se to nedotykalo.ja mam 3 palec rouru s jednou koncovkou na 135i ale mam zatim jenom 400ps.taky bych doporucil tam dat nakej tlumic jestli chces bejt za dobro se sousedama.
de-nitro píše:nevim jak to protahnes nad zadni napravou aby se to nedotykalo.ja mam 3 palec rouru s jednou koncovkou na 135i ale mam zatim jenom 400ps.taky bych doporucil tam dat nakej tlumic jestli chces bejt za dobro se sousedama.
Zadní tlumič je vyřešenej, je tam upravenej z M3, takže okolo zadní nápravy je to vyřešený, krásně vedou kolem diferáku a před nápravou (u nádrže) mi koukají dvě 63mm trubky. Jde jenom o to spojit svody s těmahle trubkama. Takže potřebuju Přechod z 2x 76mm do jedný trubky, tu táhnout pod autem a pak to před tou nápravou zase rozdělit do 2x63mm. Dvě trubky táhnout nechci kvůli hmotnosti a asi by to vyšlo i dráž...
Zkusím se poptat kluků, který znám jestli někdo o někom blíž Plzně neví, ale dost pochybuju... My tady takový odborníky prostě nemáme. Pokud bych to řešil já, tak bych kvůli tomu klidně jel i na Moravu, za kvalitu to stojí.
Z 2x 76 do 2x 63mm... ? Buď dělej stejný průměr od začátku do konce nebo nevymejšlej, co myslíš, že se na tom "škrcení" bude dít?
V důsledku nic, protože 2x 76 je overkill i tak, takže i s těma turbulencema bude 2x 63 pořád ok
de-nitro píše:aha 2x 3 palce downpipes sem si rikal ze pres 600ps uz pujdes do single turba...
Proto chci už jen jednu rouru, až odejdu hybridy, mam už doma připravený ODGT 3588R Takže se pak jen vyhodí ten přechod z 2x3" do 1x ještě nevim kolik, asi 3.5"
Hanz píše:Z 2x 76 do 2x 63mm... ? Buď dělej stejný průměr od začátku do konce nebo nevymejšlej, co myslíš, že se na tom "škrcení" bude dít?
V důsledku nic, protože 2x 76 je overkill i tak, takže i s těma turbulencema bude 2x 63 pořád ok
Neříkam, že to není až moc, ale ať to klidně dýchá. A před tím zúžením do 2x63 bude cutout, kterej to bude pouštět rovnou ven, když bude potřeba. Na "běžný" ježdění nepotřebuju přes 800 koní. Cutout bude na standartní mapu, což bude kolem 550k zavřenej, abych moc neprovokoval.
Totic píše:600k .. 800k .. ? no to bych chtěl vidět. Přeju každopádně "mnoho" šťastných kilometrů.
Není to auto na "mnoho" kilometrů, ale o to víc jou veselý. Nevim jak u nás, ale v německu a holandsku vím o 4 co mají 8xx dokonce na kolech, ne na motoru. V US jsou jich desítky, teď dokonce jedna přes 1000k se sériovym motorem.
Jinak díky moc všem, už jsem našel. Jen pro info, je to fakt problém, hlavně v záp. čechách. Dva chlapy, co to dělali,už toho nechali, včetně nerezovevyfuky.cz, kterej dělal brantranci výfuk na rallycros a byla to fakt paráda.