
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Power window anti-trap function???
Fx píše:Ovladačem ve dveřích, v kterých se nachází okno, s kterým máš problém, udělej toto:
Stáhni okno dolů. Pak drž tlačítko pro pohyb nahoru. Okno vyjede nahoru, stále drž a nepouštěj. Po nějaké době okno sjede ještě jednou dolů a vyjede nahoru. Máš hotovo, tlačítko můžeš pustit, bude ti to opět chodit.
Děkuju, děkuju, děkuju. Při podržení tlačítka okna už sice okno samo nesjelo a zase nevyjelo nahoru ,ale stačilo jen podržet trochu dýl a chyba v čudu, takže ještě jednou moc děkuju

Mám podobný problém na E61 LCI, Check Control píše "Power window anti-trap function!", v detailu pak "Window anti-trap function deactivated.". Nefunguje automatické stahování levého zadního okna, když to ovládám od řidiče, tak musím tlačítko máčknout 4x a držet, pokaždý to sjede/vyjede jen o kousek.
Chtěl jsem použít postup, co tu píše Fx, ale zjistil jsem, že na ovladač přímo v levých zadních dveřích to vůbec nereaguje, ani ťuk. Nevíte někdo, co s tim?
Chtěl jsem použít postup, co tu píše Fx, ale zjistil jsem, že na ovladač přímo v levých zadních dveřích to vůbec nereaguje, ani ťuk. Nevíte někdo, co s tim?
Angelos píše:Je to asi blbost, ale nemáš náhodou zamáčklou tu dětskou pojistku, co je na řidičovo dvěřích? Pravý zadní jde ovládat na dveřích?
Ehm...

Tak ovladač v LZ dveřích funguje, ale tu rekalibraci se mi stejně nedaří provést. I když čudl pořád držím, okno popojede kousek, pak se zastaví. Musím ho pustit a zmáčknout znovu. Okno tak úplně otevírám i zavírám na 4krát. Zkoušel jsem různě držet ovladač v krajních polohách i po dojetí po nějakou dobu, s motorem běžícím i neběžícím, přes ovladač přímo ve dveřích i přes ovladač u řidiče...pořád nic.

Podařilo se mi to konečně vyřešit podle jednoho z postupů, co jsem se dočetl na nějakém EN fóru, už bohužel přesně nevím kde. Takže, kdyby se to někomu hodilo...
Nastartovaný motor, zavřené všechny dveře, pomocí ovladače problémového okna v LZ dveřích:
1. Sjet oknem až dolu - na 4x, viz předchozí příspěvek,
2. Když se okno úplně stáhne, držet ovladač okna pořád dál ve druhé poloze (ta pro komfortní otevření) přesně 17s, tohle jsem fakt stopoval, jak někdo na EN fóru radil.
3. Po těch 17s hned přepnout a okno zavírat, opět čudlem ve 2. poloze.
4. Okno se samo úplně zavře, hned potom znovu úplně otevře a na závěr zase zavře.
5. Ovladač pustit až po skončení celé procedury "nahoru, dolu, nahoru".
A problém je pryč. Btw, taky jsem se dočet, že pro reinicializaci předních oken je prý postup trochu jiný.
Nastartovaný motor, zavřené všechny dveře, pomocí ovladače problémového okna v LZ dveřích:
1. Sjet oknem až dolu - na 4x, viz předchozí příspěvek,
2. Když se okno úplně stáhne, držet ovladač okna pořád dál ve druhé poloze (ta pro komfortní otevření) přesně 17s, tohle jsem fakt stopoval, jak někdo na EN fóru radil.
3. Po těch 17s hned přepnout a okno zavírat, opět čudlem ve 2. poloze.
4. Okno se samo úplně zavře, hned potom znovu úplně otevře a na závěr zase zavře.
5. Ovladač pustit až po skončení celé procedury "nahoru, dolu, nahoru".
A problém je pryč. Btw, taky jsem se dočet, že pro reinicializaci předních oken je prý postup trochu jiný.
Re: Power window anti-trap function???
take se pridavam s dikem, musel jsem taky pustit stopky,bez stopek jsem se nechytal 

Re: Power window anti-trap function???
Také se přidám s podobným problémem u mé e39 (5/2002). Přestalo fungoval automatické stahování na všech 4 oknech současně.Jak od řidiče tak na každém okně jednotlivě zkoušeno a nic. Tlačítka při stahování reagují jen na druhou polohu. Takže musím držet na druhé poloze pokud chci stáhnout uplně dolu. Jako by první poloha nebyla.
Nevím jestli to má s tím nějakou spojitost, ale když jsem fungoval s kličem který fungoval jen mechanicky bez dálky( mrtvá baterka a poškozené vnitřnosti od zásahu předchozího majitele- oprava Falcon) tak vše běhalo bez problému. A také od Falcona doděláno denní svícení na angel eyes a přidán nějaký modul vlastní výroby. Přičemž byl při zapojování dočasně odpojen GM modul nebo jak se to správně jmenuje.
Díky za postřehy
Nevím jestli to má s tím nějakou spojitost, ale když jsem fungoval s kličem který fungoval jen mechanicky bez dálky( mrtvá baterka a poškozené vnitřnosti od zásahu předchozího majitele- oprava Falcon) tak vše běhalo bez problému. A také od Falcona doděláno denní svícení na angel eyes a přidán nějaký modul vlastní výroby. Přičemž byl při zapojování dočasně odpojen GM modul nebo jak se to správně jmenuje.
Díky za postřehy