Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje....
X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje....
Ahoj kluci.... Nerozumím tomu, proto přikládám video.... Auto jde jak hodinky a posledních 14dní stávkuje!!!! 4krát chytí uplně normálně a 5tý pokus nic...... A můžeš to zkoušet 15 min a ani ŤUK.... Vezmeš manželce berlino objezdíš co je třeba a druhý den přijdeš k autu a CVRNK a běží....... NECHÁPU!!! Jo a diagnostika samozřejmě nepíše vůbec nic... Po čem mám jít??? Kostra motoru , spínačka??? Setkal jste se s tím již někdo??? DĚKUJI!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jsq0jYyUwos
https://www.youtube.com/watch?v=jsq0jYyUwos
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
Přesně jak píšeš, zkontrolovat ukostření a spínačku.
Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
to chce diagnostiku, + kontrola kostry, na diagnostice nejde jen o chyby ale i o sledovaní live dat čidel atd.
Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
Tak je to SUPR!!!!!!! Vychytal jsem zrovna "stávku" a když diagnostika nic neřekla, tak zkoušečka to vyřešila..... Proud mi jde až ke startéru ani necvakne tak to bude nejspíš ta startovací cívka která by měla spojit stálej s kostrou.... Vyndám ho a odvezu na repas..... Není nějakej jednodušší způsob než kvůli tomu rozebrat polovinu motorového prostoru??? Zespoda ho totiž krásně odpojím a povolím spodní torx, ale ten horní sotva nahmatám, natož na něj něco nasadit a povolit ho.... Ten vrchní se musí ze shora co??? Ach jo, vždycky taková vychytávka.... a to jsem před dovolenou dva dny dělal řemenici.... Na to že to nemá moc kilometrů, tak každou chvíli nějaká KOKOTINA.... zlatý berlingo pánové..... 

Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
si nemáš kupovat naftu, psalo to tady spoustu lidí 1000x 
já mám E66 2 roky, najel jsem 60tkm, odešlo mi kolečko od idrivu za 2000kč, jinak bez jediné závady.
našim jsem pořidil X3 2,5i, za rok co to mají praskla expanzka za 1500kč.
startery u nafty prostě odchází, tak to je, stejně tak ta řemenice a další věci.

já mám E66 2 roky, najel jsem 60tkm, odešlo mi kolečko od idrivu za 2000kč, jinak bez jediné závady.
našim jsem pořidil X3 2,5i, za rok co to mají praskla expanzka za 1500kč.
startery u nafty prostě odchází, tak to je, stejně tak ta řemenice a další věci.
Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
Tak startér je venku a to zespoda, bez jakéhokoli odstrojování toho co je pod kapotou
Benzíny nemají ty "pojebanou" dvouhmotu řemenici??? Ale motoricky to je PECKA (chip na 190kw) jede to jak kráva, spotřeba supr, akorát ty kokotiny okolo....... Chtěl jsem naftu protože, když jedu na služebku tak EuroWag karta co dostanu na cestu , tak benzín nedává
A hlavně kromě "solo" Chorvatska jezdíme s dětma min. jednou do roka s karavanem a na to mi přijde ropa příhodnější.... Už ho mám 4roky a pořád ho mám rád, ale serou se jen takový prkotiny, který ti náladu nezvednou....
(termostaty, řemenice, altík, startér, vířivé klapky zaslepit, pera, výfukové paroží) Asi klasika NO.... a teď mě čeká koler (fičí jak kráva) a při chcípání zaklepání jak svině a to už dělá tak cca rok a občas na volnoběh, tak se loučí dvouhmota předpokládám..... Nedělá se náhodou náhrada místo dvouhmoty???? Kámoš do Touranu dával obyč "jednohmotu..." ale na BMW jsem to ještě nikde nenašel.... A ještě jeden dotázek bych měl, nesundaval jste někdo z X3e83 HAGUSY??? mám je totál oloupaný a rád bych je dal do komaxitu a abych odkryl stropnici, tak to je celý auto oddeklovat od podlahy??????? Děkuji všem zapáleným za radu 





Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
samozřejmě že benzín nemá gumovou řemenici, benzín nemá vibrace!
taky tam neodchází startér
ani tam neodchází dvouhmota (krom V8 benzínů a tam vydrží pořád tak 2x tolik co u nafty)
termostaty u benzínu taky vydrží víc a když odejdou, nic se dál neničí, neucpe se DPF apod.
a těch 190kW tam je od výroby a nemusí se to na ně čipovat
dávat jednohmotu je kravina, už tak se to třepe jak rosol a bude to ještě horší.
taky tam neodchází startér
ani tam neodchází dvouhmota (krom V8 benzínů a tam vydrží pořád tak 2x tolik co u nafty)
termostaty u benzínu taky vydrží víc a když odejdou, nic se dál neničí, neucpe se DPF apod.
a těch 190kW tam je od výroby a nemusí se to na ně čipovat

dávat jednohmotu je kravina, už tak se to třepe jak rosol a bude to ještě horší.
Re: X3 e83 3.0d si ze mě dělá srandu.... startuje/nestartuje
Járo, Járo, to bych si tím musel projít dřív, abych tomu uvěřil....
počkej ,počkej.... píšeš že jednohmota je kravina??? A dělá se vůbec jednohmta??? Ty jsi se s tím setkal??? Já na to na jaře preventivně koukal a jednohmotu jsem jako náhradu na jakékoli 3.0d nikde nenašel...... A ten 3.0i má 170kw a 3.0si 200kw??? Jakej je v nich rozdíl, to Si je s vrtulí??? nebo taky atmosféra??? vzít 3.0i a prdnout tam plyn tak má člověk asi po starostech..... Já jsem jen zvědav co mě čeká dále za překvápko, když si pořád říkám že ty neduhy už jsem na tom vychytal..... 

