
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
Ahoj chlapi, mám dotaz, už jsem z toho vyřízenej. Dejme tomu, že se mi stává, že přijdu k autu, chci nastartovat a když to chytne, tak to tak kolísá, že musím tomu přidat, aby mi to nechcíplo. To mě momentálně trápí míŇ, protože to jelo dobře. Ted se mi stane, že normálně sednu, nastartuju, jedu, a šlápnu na plyn a jakoby se to začne dusit, hltit, vynechávat, bo nevím co a pak to najednou vystřelí a jede to normálně, nebo musím dát nejvyšší stupeň rychlostního stupně, aby to to šlo za plynem. a asi ten nejdůležitější poznatek je ten, že mi připadá, že jakmile se to auto ohřeje, auto jede úplně normálně, dobře, v pořádku. ale vzhledem k tomu, že často jezdím o městě, tak se s tím prostě nedá jezdit a chci, aby mi motor šlapal tak jak má zase. Takže dušení, škubání při sešllánutí plynu, nejde to za plynem a pak to najednou vystřelí a jde to, občas si musím pohrát i s plynem.. Předem děkuji za rady kluci. PS: Nový vzduchový, palivový filtr, nové svíčky, nový termostat, nová hadice odvětrání víka ventilu, co vede do separátoru. řekl bych, že mám vyčištěnou, škrtící klapku, i volnoběžnej ventil.. Mám spuchřelej vlnovec sání, ale když jsem ho měl venku, tak jsem ho ruzně procházel mačkal drobet a nevypadalo to, že by tam někde evidentně byla doura.. Tak šupte hoši, radte. už jsem fakt nasranej
(

Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
mě se stalo něco podobného, když jsem do auta sedl po delší době, bylo špatné těsnění okolo ventil deklu u jedné svíčky a dostával se mi k ní olej, po výměně těsnění vše OK, ještě bych se teda možná zaměřil na čidlo kliky 

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
co vaha vzduchu ? nemas nahodou nekoho s kym bys mohl na test prohodit ?
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
čuus, no hele, já s ním jezdím každej den alekrejcia1 píše:mě se stalo něco podobného, když jsem do auta sedl po delší době, bylo špatné těsnění okolo ventil deklu u jedné svíčky a dostával se mi k ní olej, po výměně těsnění vše OK, ještě bych se teda možná zaměřil na čidlo kliky

Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
Ahoj, právě, že nikoho nemám, kdo by mi jí pujčil Tohle v okolí mě nikdo nemá :/ Ale nechci být přesvědčen, že říkám pravdu, ale podle mého váha vzduchu i lambda OK. Je nějaká možnost jak vyzkoušet funkčnost váhy vzduchu a lambdy? a jak zjistit, jestli mi někde motor nebere falešnej vzduch? co takhle start sprejem stříkat?Joshuax píše:co vaha vzduchu ? nemas nahodou nekoho s kym bys mohl na test prohodit ?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
Tak prece vis, jestli mas mokrej motor a odkud to pripadne tece ne ? Sundas civky a kouknes, jestli jsou svicky cisty, nebo nikoliv. Pokud mas cistej motor i svicky, nemas duvod menit tesneni pod vikem...
Jak stary mas svicky ? jak stary mas civky a ty stopky k nim (mezi civkou a svickou) ? Atd atd... Asi nikdo ti to neda presnou radu bez adekvatni diagnostiky, coz u E36 budes potrebovat nekoho s adekvatni diag, nejen K-Line kabelem.
Jinak na ten test falesnyho vzduchu pouzij cistic brzd treba. Ale zkontrolovat vahu vzduchu je v zasade nemozne. Existuji sice postupy, jak merakem kontrolovat uroven napeti co z toho leze, ale to ti v zasade rekne jenom to, jestli to ukazuje nejake hodnoty odpovidajici zvysovani a snizovani prutoku (treba vetrakem),ale uz ti to nerekne nic o tom, jestli to je hodnota spravna... Musel bys stejne mit plne funkcni stejnou vahu vzduchu na adekvatni srovnani vystupniho napeti a to uz ji rovnou muzes dat do toho auta a vynechat blbnuti s merakem
Takze vahu v zasade nezkontrolujes, ani tim vselijakym odpojovanim a podobne. Muzes si sice odpojit vahu a zkusit nastartovat a jezdit, ale opet ti to v zasade nemusi rict vubec nic, jenom, ze se to bez ni chova treba jinak, coz by se chovalo i kdyby byla dobra...
Ja jsem mel u E61 kliku, ze vaha byla v takovem stavu, ze pri konstantnich otackach ukazovala skoky mezi spravnym a nesmyslnym prutokem, coz bylo pak hned videt treba na egr ventilu, ktery tohle chovani kompenzoval pridavanim vetsiho mnozstvi spalin, coz samozrejme zase nesedelo na lambde atd atd... Proste zacarovany kruh
Vymena vahy vzduchu to srovnala.
Proti tomu treba na E36 mi diag ukazala vadnou vahu, ale byl to praskly vlnovec sani, takze tam jsem zase usetril, protoze vlnovec stoji litr a vaha 8k
Jak stary mas svicky ? jak stary mas civky a ty stopky k nim (mezi civkou a svickou) ? Atd atd... Asi nikdo ti to neda presnou radu bez adekvatni diagnostiky, coz u E36 budes potrebovat nekoho s adekvatni diag, nejen K-Line kabelem.
Jinak na ten test falesnyho vzduchu pouzij cistic brzd treba. Ale zkontrolovat vahu vzduchu je v zasade nemozne. Existuji sice postupy, jak merakem kontrolovat uroven napeti co z toho leze, ale to ti v zasade rekne jenom to, jestli to ukazuje nejake hodnoty odpovidajici zvysovani a snizovani prutoku (treba vetrakem),ale uz ti to nerekne nic o tom, jestli to je hodnota spravna... Musel bys stejne mit plne funkcni stejnou vahu vzduchu na adekvatni srovnani vystupniho napeti a to uz ji rovnou muzes dat do toho auta a vynechat blbnuti s merakem

Ja jsem mel u E61 kliku, ze vaha byla v takovem stavu, ze pri konstantnich otackach ukazovala skoky mezi spravnym a nesmyslnym prutokem, coz bylo pak hned videt treba na egr ventilu, ktery tohle chovani kompenzoval pridavanim vetsiho mnozstvi spalin, coz samozrejme zase nesedelo na lambde atd atd... Proste zacarovany kruh

Proti tomu treba na E36 mi diag ukazala vadnou vahu, ale byl to praskly vlnovec sani, takze tam jsem zase usetril, protoze vlnovec stoji litr a vaha 8k

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
Motor nikde mokrý nemám. Svíčky jsou suché, měl jsem je venku. Mám je staré 2 měsíce. zkoušel jsem tam dát i staré a pořád to samé.Cívku mám jednu. A ani cívka ani kabely nevím jejich stáří.jasan, zkusím ten test falešnýho vzduchu. Jinak, objednám novej vlnovec a doufám, že to budu mít to samé jako ty. Jinak máš ještě nějaké nápady co by to mohlo dělat?Joshuax píše:Tak prece vis, jestli mas mokrej motor a odkud to pripadne tece ne ? Sundas civky a kouknes, jestli jsou svicky cisty, nebo nikoliv. Pokud mas cistej motor i svicky, nemas duvod menit tesneni pod vikem...
Jak stary mas svicky ? jak stary mas civky a ty stopky k nim (mezi civkou a svickou) ? Atd atd... Asi nikdo ti to neda presnou radu bez adekvatni diagnostiky, coz u E36 budes potrebovat nekoho s adekvatni diag, nejen K-Line kabelem.
Jinak na ten test falesnyho vzduchu pouzij cistic brzd treba. Ale zkontrolovat vahu vzduchu je v zasade nemozne. Existuji sice postupy, jak merakem kontrolovat uroven napeti co z toho leze, ale to ti v zasade rekne jenom to, jestli to ukazuje nejake hodnoty odpovidajici zvysovani a snizovani prutoku (treba vetrakem),ale uz ti to nerekne nic o tom, jestli to je hodnota spravna... Musel bys stejne mit plne funkcni stejnou vahu vzduchu na adekvatni srovnani vystupniho napeti a to uz ji rovnou muzes dat do toho auta a vynechat blbnuti s merakemTakze vahu v zasade nezkontrolujes, ani tim vselijakym odpojovanim a podobne. Muzes si sice odpojit vahu a zkusit nastartovat a jezdit, ale opet ti to v zasade nemusi rict vubec nic, jenom, ze se to bez ni chova treba jinak, coz by se chovalo i kdyby byla dobra...
Ja jsem mel u E61 kliku, ze vaha byla v takovem stavu, ze pri konstantnich otackach ukazovala skoky mezi spravnym a nesmyslnym prutokem, coz bylo pak hned videt treba na egr ventilu, ktery tohle chovani kompenzoval pridavanim vetsiho mnozstvi spalin, coz samozrejme zase nesedelo na lambde atd atd... Proste zacarovany kruhVymena vahy vzduchu to srovnala.
Proti tomu treba na E36 mi diag ukazala vadnou vahu, ale byl to praskly vlnovec sani, takze tam jsem zase usetril, protoze vlnovec stoji litr a vaha 8k
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36, M44, škube, vynechává při jízdě
M44rku nemam, takze netusim, jak je tam udelane sani, ci vyfuk, ale proste jdi postupne a vylucuj moznosti. Od vzduchoveho filtru, az po koncovku vyfuku 

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i