Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

///M2 f87

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

///M2 f87

#1 Příspěvek od pavproch »

Pokud sem se uhlídnul (fakt sem hledal a nenašel) a téma o ///M2 tu už je, prosím moderátory o sloučení....


pavproch 21.1.2015 na pokecu o bmw na AF.cz píše:Tak neska byl TEN DEN ..... :D

Nejen že sem byl povožen, ale byl sem i připušcen za knipl.... ///M3 f80 v čem? no v manuálu přece, jak jinak.... Bonde , moclikráte, moclikráte děkuju... ^:)^

Tož asi takle: esli sa o nečem dá říct, že je to kurewsky rychlé, tak o tomhle... poté, co se probudí větrník a zahluší to posraté EURO5 , tak ten zátah a ochota jít do otáček je naprosto fenomenální... ač je přímo brutálně rychlé , zároveň je to velmi dobře čitelné a řiditelné plynem (bavíme se samozřejmě o nastavení "Sport" a DSC off)... a zároveň velmi řidičské i velmi příjemné na řízení a svezení i po rozbité okresce.... vše (pedály, řazení, řízení) jde tak akorát ztuha a přitom přesně... kvedlat s tím klockem je fakt radost, zvuková kulisa je adekvátní stádu pod kapotou (falešné zvuky jsou v tomhle konkrétním autě "off"), sázet tam meziplyny jde skoro samo... řekl bych, že v dnešní pokřivené době je to asi to nejlepší možné přiblížení se k původnímu významu sloganu "Sheer driving pleasure"....

Jen malé pihy na kráse sou zpomalené reakce na práci s plynem (větrník) a při předpisovém popojíždění po městě EURO5 vítězící i nad ///M.

No, akoráth.... zistil sem přesně to, čeho sem se obával že zistím... 431 foukaných hřebců je na toho stárnoucího fitipaldiho, co je ve mně, už příliš.... obávám se, že dřív nebo později bych to poslal do kukuřice....

Tož tak, no... :ymblushing:


A neska byl TEN DEN revisited..... :D

Nejen že sem byl povožen, ale byl sem i připušcen za knipl.... ///M2 f87 v čem? no v manuálu přece, jak jinak.... M.Z., moclikráte, moclikráte děkuju... :D

Je to stejně brutálně rychlé jako ///M3 f80, ale odspoda to (v sport režimu) de výrazně líp a ochotněji.... přirozený zvuk výfuku (active sound off) je naprosto fenomenální.... a opět sem zistil, že i 370 foukaných hřebců by bylo (aspoň ze začátku, než bych si na ně zvyk a oni na ňa) moc.... ALE: ///M2 je asitak 100000x řidičtější auto než ///M3..... takže esli mi někdy prdne v kouli a pudu za michalusem sepsat objednávku, tak to bude ////M2.... :idea:

M.Z., ještě jednou moclikeré díky.

Jediné, drobná piha na křase (naščestí to lze hodit skrz diag do režimu "off") sou ty automatické mezipyny... :(
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: ///M2 f87

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo M2 je především pohledná a zábavná. Určitě to bude na klubu žádanej youngtimer. :)
viewtopic.php?f=30&t=77747
Jen tímto připomenu jedno obsáhlejší vlákenko (!hned na druhé straně), kde jsme již k M2 přispěli. :P Jsem překvapenej kolik má rozdílů (a úspor) oproti M3/M4. :idea:
Odpovědět